package{ import flash.display.Sprite; public class Hulknurgad3 extends Sprite{ private var nurkadeArv:Number=7; private var raadius:Number=150; private var minPikkus:Number=5; public function Hulknurgad3(){ joonista(); y=150; x=200; } public function set nurgakogus(kogus:int):void{ nurkadeArv=kogus; joonista(); } public function joonistaHulknurk(keskx:Number, kesky:Number, raadius:Number):void{ var nurk:Number=Math.PI/2; var nurgaVahe:Number=2*Math.PI/nurkadeArv; graphics.moveTo(keskx+raadius*Math.cos(nurk), kesky-raadius*Math.sin(nurk)); for(var i:int=1; i<=nurkadeArv; i++){ nurk+=nurgaVahe; graphics.lineTo(keskx+raadius*Math.cos(nurk), kesky-raadius*Math.sin(nurk)); if(raadius>10){ joonistaHulknurk(keskx+raadius/2*Math.cos(nurk), kesky-raadius/2*Math.sin(nurk), raadius/3); } graphics.moveTo(keskx+raadius*Math.cos(nurk), kesky-raadius*Math.sin(nurk)); } //joonistaHulknurk(keskx, kesky, raadius*0.7); } //Lisage oma kujund mxmli külge. //Võimaldage muuta slaideri abil mitmesuguseid parameetreid // nt. nurkade arv, raadiuste vähenemine, keeratus // Hiirega saab elemendi kohta määrata. public function joonista():void{ graphics.clear(); graphics.lineStyle(1, 0, 1); //paksus, värv, nähtavus joonistaHulknurk(0, 0, raadius); } } }