l2011.zip'i sisu ---------------- Lahing2011 server on kirjutatud javas ning selle jooksutamiseks peab masinas java olema installeeritud. /data - serveri konfiguratsioonifailid /demo - hästi lihtne demo (java) Console2TCO.jar - abiprogramm, mis vahendab standard sisend-väljundit kasutava lahenduse käsud TCP'd kuulavale serverile Lahing2011.jar - server/klient Lahing2011 mängimiseks lahing2011.pdf - mängu tehniline kirjeldus LOEMIND.txt - käesolev fail run_server.cmd - abiskript juhuks kui Lahing2011.jar otse ei käivitu run_stright_on_demo.cmd - skript, mis käivitab demo kasutades Console2TCP.jar'i Demo käivitamine ---------------- 1. Käivitada Lahing2011.jar 2. Käivitada serveri TCP kuulaja vajutades selleks nuppu "TCP..." (Nupu ees olevas combo-box'is saab määrata pordi numbri) 3. Käivitada kaks versiooni skriptist "run_stright_on_demo.cmd" Serveri aknas on nüüd "TCP..." nupu kõrval "1 1", mis näitab, et üks punase võistkonna ning üks sinise võistkonna klient on serveriga ühendunud. 4. Mängu käivitamiseks vajutada nuppu "Start" Lahing2011.jar lühike kasutusjuhend ----------------------------------- Programm initsialiseerib käivitamisel mänguserveri. Mängu alustamiseks tuleb vaid vajutada "Start"-nuppu. Server mode's töötades lubab programm juhtida kasutajaliidesest suvalist üksust ning tahtmise korral ka üksusi juurde lisada. See võimalus on taotluslik ning pole mõeldud võimaluse kuritarvitamiseks. Uute üksuste lisamiseks tuleb teha vasaku nupuga topeltklõps vastavas kohas. Tekkiva üksuse võistkonda ja tüüpi saab muuta nuppudega F1, F2 ning 1, 2 ja 3. Ctrl'it all hoides saab valida mitu üksust eraldi. Paremkliki abil saab määrata üksuste liikumise sihtkoha. Ctrl+paremklikk võimaldab määrata valitud üksuste sihtmärki Valitud üksused saab jagada numbrilistesse gruppidesse Alt+ abil. Vastava grupi liikmed saab valid vaid vastavat numbrit uuesti vajutades. Kui sama võistkonda juhitakse mitmest kliendist, siis vaikimisi ei saa teine mängija numbriga tähistatud üksusi hiirega valida. Vaikimisi käitumise muutmiseks hoida hiirega üksusi valides all Shift'i. Grupi saab valitud üksustel kaotada Alt+C abil. Sama programmi saab kasutada ka kliendina, millega saab ühenduda mänguserverisse. Esmakäivitamisel kasutatakse ühendumiseks vaikimisi localhost'i, st saab ühenduda samasse masinasse. Serveri aadressi määramisel peab olema märgitud ka pordi number. Console2TCO.jar kasutamine -------------------------- Kasutamisnäidet saab vaadata skriptist "run_stright_on_demo.cmd". Programm tahab saada ette kolme parametrit: serveri aadressit, porti ning võistleva programmi käivitava käsurea. Programm vahendab standard sisend-väljundit üle TCP serverile, et võistleja ei peaks ise TCP suhtlust realiseerima. Kõik cerr'i kirjutatavad read kuvatakse programmi standardväljundisse. Kogu serveri ning programmi vaheline suhtlus logitakse faili. Head mängimist!