Spidomeetrinäidud * Kasutaja sisestab kaks spidomeetrinäitu, lehel arvutatakse, mitu kilomeetrit vahepeal sõideti. * Näite võib järjest lisada palju. Need kuvatakse lehele üksteise alla ning igaühe juures näidatakse kõrvale, mitme kilomeetri kaugusel see algkohast on. * Kolmandas tulbas näidatakse kahe kõrvutioleva asukoha vahet. Mida väiksem see on, seda heledamalt kuvatakse. Poomismäng * Lehele kuvatakse niimitu alljoont, kui pikk on muutujas olev sõna. * Kasutaja pakub tähe, vastavad tähed joonistatakse alljoonte asemel välja. * Mäng töötab, kuni kasutaja arvab sõna. Loetakse kokku, mitu katset tehti. Õunakalkulaator * Õunad maksavad nelikümmend senti tükist. Sisestatakse õunte kogus, näidatakse hind. * Võrreldes eelmisega alates viiendast õunast on tükihinnaks kolmkümmend senti. * Lehele näidatakse muuhulgas eelmisi koguseid ja hindu, samuti ostetud õunte koguarvu. Menüü * Paiguta veebilehel kindlatele koodinaatidele menüü sõnadega "ruut", "ring" ning "kolmnurk". * Menüüelementide tekstisuurus ja taustavärv määratakse stiilifailis, kasutaja saab valida, kas menüü on horisontaalne või vertikaalne. * Vastavale viitele vajutades avanevad valikud "suur", "keskmine" ning "väike". Valitud omadustega kujund joonistatakse ekraanile. Doomino * Koosta pildid täppidega nullist kuueni. Kirjutades lehele kaks arvu, näidatakse vastavat klotsi. Nt. 3 6 tähendab, et klotsil on ühel pool kolm täppi ja teisel pool kuus täppi. * Genereeri kõikvõimalikud klotsid. Juhuslikult jaota neid pooled ühte ekraani serva (arvuti), pooled teise ekraani serva (mängija). * Mängija näeb ainult omi klotse. Hakatakse kordamööda ahelat ehitama. Mängija saab ise valida, millise klotsi ta paneb. Arvuti paneb esimese sobiliku. Piltkirjas vestlussõnastik Tegemist oleks mõneks nädalaks Eestisse turismireisile tulevat inimest abistava veebilehestikuga. * Koosta/leia kümnekonna tähtsama toiduaine jaoks selgesti arusaadavad pildid. Paiguta sõnad piltide kõrvale. * Lisa enesekontrollitest: üksteise all on pildid ning iga pildi järel rippmenüü sõnade loeteluga. Kui valiti õige sõna, siis sellest antakse kasutajale teada. * Võrreldes eelmisega paigutatakse õigesti vastatud sõnad eraldi kollektsiooni. Sealt hakatakse taas sõnu ükshaaval küsima. Kui ka teisel korral vastati õigesti, siis näidatakse seda sõna selgekssaanud sõnade hulgas. Kui aga mitte, siis läheb sõna algsete uute sõnade loetellu tagasi. Lõngapoe veebilehestik * Loo leht tutvustamaks mitmesuguseid poes müüdavaid lõngu. Lisa leht asukoha ja lahtiolekuaegade tutvustamiseks. * Lisa kalkulaator täisvillase lõnga vihi hinna arvutamiseks vastavalt vihi kaalule. * Arvestatakse ka lõnga jämedust ning ostetud kogust. Jämedama lõnga suurema koguse kilohind tuleb odavam. Pildigalerii * Leia/koosta mõned ühte teemasse sobivad pildid. Mõtle piltide juurde pildiallkirjad. Kujunda veebileht, kus neid hea vaadata on. * Koosta piltide vaatamiseks vahend, kus rippmenüüst pealkirja valimise järel näidatakse soovitud pilti. * Kasutaja märgib talle meeldivate piltide pealkirjad. Vastavad pildid tekivad lehe keskele. Anektoodid * Lehe avamisel kuvatakse sellel juhuslik anekdoot. * Lehel on anekdootide pealkirjad. Kasutaja märgib, millised neist talle meeldivad. Need näidatakse lehe keskel eraldi. * Keskele saadetud anektoodid kaovad servadest. Keskelt saab neid taas serva tagasi saata.