Hinde saamiseks tarvilik õppeaines Programmeerimine I Haapsalus kevadsemestril 2012 Töö Tähtaeg * Joonis andmete järgi 09.02 * Kujundite loomine ja paigutamine ekraanil 16.02 * Juhitav animatsioon 15.03 * Veebiklient 22.03 * Andmebaasiliidesega serverirakendus 29.03 * Graafilise liidesega serverirakendus 03.05 5. aprilli tunni algul kodutööde ülevaatus. Grupitöö (viimistletud graafilise liidesega serverirakendus) Jääb siit ainest välja ja praktika raamesse Seminar 03.05 Eksam 10.05 Selgitusi Joonis andmete järgi Sobib viimistletud kriipsukuku: * Jalgade pikkust saab kasutaja arvu abil muuta. * Saab määrata, kas pluusi nööp on näha või mitte. * Saab määrata, mitu sellist kriipsujukut on ekraanil. Ideid: auto tuunimine vastavalt parameetritele, staadioni joonis (mõõtmed, värav, korv, ...) * Kujundite loomine ja paigutamine ekraanil Aluseks sõnade paigutamise näide http://minitorn.tlu.ee/~jaagup/kool/java/kursused/12/prog1h/naited/sonad1/ Valige paigutamiseks mõni omaloodud kujund, mille parameetreid saab muuta. (nt raamat, kolmnurk, nägu) Juhitav animatsioon Ekraanil liigub midagi vastavalt kasutaja tegevusele. Nt kaks selli saavad lumepalle loopida. Ekraanil on võimalik autot juhtida. Või mõni kaval jalgpallimängu täiendus (nt. kohtuniku lisamine). Veebiklient Veebilehelt andmeid lugev ja nendega midagi tegev programm. Näiteks loeb kokku, mitu pilti on lehel. Või otsib lehe ja tema esimese taseme alamlehtede seest etteantud sõna. * Andmebaasiliidesega serverirakendus Demorakendus, kus üheskoos töötavad andmebaas ning pistikühendus (Socket). Näiteks http://tigu.hk.tlu.ee/~jaagup/12/prog1/baas/SonumiteLisamine.java koos eelnevate sõnumite näitamisega.