Arendusideid (29.02) * Väravad (olemas, sinna sihtimine ning punktide lugemine) * Väravavahid * Kohtunik (Jookseb palli poole, kuid püüab end sealt veidi eemal hoida) * Väljakujooned * Pärast värava löömist pall keskele ja sinna juurde vastasmeeskonna mängija * Kasutaja saab mängijaid juhtida (olgu siis üht või mõlemat meeskonda) * Paigutusnupp hoolitseb, et mängijad jääksid servast sissepoole. Paigutusskeem ründajad/kaitsjad * Löömisel arvestataks võimalust teisele oma mängijale / väravale lüüa. * Löögil palli suurem kiirus * Mängijate maksimumkiirused erinevad * Üle külgjoone minekul vastasmeeskonna löögiõigus sealt * Lisage pallile muutuja meeskonna kohta, kes teda viimati lõi * Pall joonistatakse selle meeskonna värvi. Valige (vähemalt) üks idee ning püüdke see enne järgmise tunni algust tööle saada.