#include #include using namespace std; class Vektor{ double vx, vy; public: Vektor(double ux, double uy){ vx=ux; vy=uy; } double pikkus(){ return sqrt(vx*vx+vy*vy); } double x(){return vx;} double y(){return vy;} Vektor liida(Vektor v){return Vektor(vx+v.x(), vy+v.y());} //Lisage käsklus teise vektori lahutamiseks. Katsetage. Vektor lahuta(Vektor v){return Vektor(vx-v.x(), vy-v.y());} }; int main(void){ Vektor v1(3, 4); Vektor v2(1, 1); Vektor v3=v1.liida(v2); Vektor v4=v1.lahuta(v2); // cout << v1.pikkus() << " " << v2.pikkus() << endl; cout << v3.x() << " " << v3.y() << endl; cout << v4.x() << " " << v4.y() << endl; for(int i=0; i<5; i++){cout << "tere" << endl;} return 0; } /* Harjutus: Üks vektor tähistab asukohta (meetrites), teine kiirust (m/s). Trüki nende ning tsükli abil välja asukohad kümne sekundi jooksul. */