Muutujad, signalisatsioon * Tutvuge ülesandega. Arvutage näitprogrammi arvud läbi. * Pange kummagi alumise haru peale kaks järjestikust tehet, nii et vahepeal oodatakse nupuvajutust. Tehteks on näiteks "korrutatakse kahega", "liidetakse viis", "lahutatakse kolm". * Pange kirja erinevad vajutamise võimalused ning igaühe puhul neist lõppsumma. Näita, millistel vajutusmoodustel tuleb sama, millistel erinev lõppsumma. Näide: 1. nupu esimene tehe: x2 1. nupu teine tehe: x3 2. nupu esimene tehe: +2 2. nupu teine tehe: +3 algväärtus: 2 1 2 1 2 => 1 2 2 1 => 1 1 2 2 => 2 1 2 1 => 2 1 1 2 => 2 2 1 1 => Ehitage lahenduse abil kempsu signalisatsioon. * Ükskõik, kas valguse muutuse või liikumise peale nõutakse koodi sisestamist. * Õige koodi puhul tervitatakse rõõmsalt, vale koodi puhul hakatakse piiksuma. * Vormista signalisatsiooniosa eraldi plokina. Pane plokk kordama nõnda, et pärast kempsu vahepeal pimedaks minekut ollakse taas valmis kasutajalt koodi küsima.