Joonised Kriipsujuku * Joonista kasutaja antud arv ringe * Joonista kasutaja antud arv kriipsujukusid. Kasutaja saab ühiselt määrata kriipsujukude käte ja jalgade pikkust. * Lisaks eelmisele liigub iga loodud kriipsujuku selle käe suunas, kumma käelaba peale talle vajutati. Aed * Joonista kasutaja määratud arv aialippe. * Võrreldes eelmisega saab määrata aialippide kõrgust, samuti alumise ja ülemise roovlati kõrgust. * Igale aialipile vajutades võtab vastav lipp loetelust järgmise värvi. Klotsid * Joonista kasutaja määratud arv ruudukujulisi klotse. * Kasutaja saab ükshaaval klotside värve määrata. * Kasutaja saab ekraanil liigutada palli. Pall jääb alla kukkudes tema all oleva klotsi peale pidama. Õhupallid * Ekraanile paigutatakse kasutaja määratud arv õhupalle juhuslikesse asukohtadesse. Niidid ripuvad lakke. * Kui kasutaja vajutab pallile, siis niit katkeb ja pall kukub aeglaselt alla. * Võrreldes eelmisega kui pall läheb vastu mõnd teist palli, siis see hakkab ka alla kukkuma. Ussike * Kahest kokkupuutuvast pallist ussike liigub ekraanil vasakult paremale. * Ussike liigub nõnda, et enne läheb natuke edasi üks pall, siis teine talle järgi. Siis taas esimese palli kord. * Võrreldes eelmisega on ekraanil selliseid liikuvaid ussikesi palju ning nad alustavad oma teed juhuslikest asukohtadest. Pikk ussike * Joonista kasutaja määratud arvust pallidest ussike. * Selline ussike hakkab liikuma * Kasutaja määrab hiirega, kuhu ussikese pea liigub. Ussipallikesed hakkavad peale järgi liikuma. Lihtsuse mõttes võib piirduda kahest pallist koosneva ussikesega. XONIX * Ekraanil ristküliku sees põrkab pall * Kasutaja saab muuta ristküliku mõõtmeid, pall põrkab etteantud suurusega ristkülikus. * Põrkavat palli sisaldava ristküliku mõõtmeid ja asukohta saab määrata hiirega