LINQ ja graafika * Paiguta ekraanile mõned ringid, talleta nende asukohad listis Ellipse-objektidena. * Küsi LINQ abil eraldi kogumisse ringide andmed, mille y ületab 200. Liiguta kõiki neid ringe 10 pikslit paremale. * Grupeeri ringid mööda x-telge 200 piksli kaupa gruppidesse. Iga grupi kohta teata, mitu ringi seal on ning lükka grupis olevaid ringe grupi vasakule servale poole lähemale. LINQ laiendusmeetodid * Lisa stringi tarbeks laiendusmeetod, mis väljastab teksti tagurpidi, katseta. * Kasutades seda meetodit loe jutt ühest tekstifailist, pööra kõik sõnad tagurpidi ning kirjuta tulemus teise tekstifaili. * Lisa stringile laiendusmeetod andmaks massiivina välja nõnda palju samadest tähtedest moodustatud juhusliku tähejärjestusega sõnu kui palju algses sõnas on tähti. Tekstifailis olevast jutust igas lauses üks vähemalt neljatäheline lause asendatakse uues failis vastava laiendusmeetodi abil juhusliku tähejärjestusega sõnaga. Kirjasõprade otsing sünniaasta järgi * Inimese kohta saab veebilehel salvestada nime, sünniaasta ning sünniaastate vahemiku, millises vanuses kirjasõpra ta otsib. Administraator näeb andmeid. * Iga inimese lehel kuvatakse sisestatutest nende inimeste andmed, kelle sünniaasta jääb soovitud vahemikku. Administraator saab sisestused kinnitada või tagasi lükata. * Lisaks kuvatakse inimesele need, kelle soovitud vahemikku vaataja ise jääb ning eraldi loeteluna nimed, kelle puhul mõlemad vahemikud sobivad. Veetilgad * Loo klass veetilga andmete hoidmiseks. Meeles peetakse massi grammides, välja küsitakse ka raadiust sentimeetrites. * Veetilgal on meeles ka asukoht. Tilka näidatakse vastavalt meelespeetud asukohale ekraanil. Asukohta on võimalik nupuga antavate käsklustega muuta. * Klassist tulnud veetilku on ekraanil mitu. Hiirega tilga peal vajutades tilk pooldub kaheks tilgaks. Uudisteleht * Koosta andmetabel uudiste pealkirjade ja sisudega. Andmed näidatakse veebilehel. * Veebilehel on näha uudiste pealkirjad. Pealkirjale vajutades näeb uudise teksti. Kui uudise juurde kuulub pildi viide, siis näidatakse ka pilti. * Iga uudise lehel saab vastavat uudist kommenteerida ning neid kommentaare näha. Pall ja koll * Ekraanil saab kasutaja liigutada palli, koll liigub juhuslikult. * Koll ja pall on sama klassi objektid, millel on keskkoht ja raadius ning meeles kokkupuudete arv üksteise ning seintega. Graafilises väljundis kuvatakse vastavaid arve. * Iga kättesaamise puhul lisandub objektina sein, millest ei saa läbi minna ei pall ega koll.