using System; namespace Lapid1{ class RiideLapp{ double pikkus; double laius; string toon; public RiideLapp(double kylg1, double kylg2, string toon){ if(kylg1>kylg2){ pikkus=kylg1; laius=kylg2; } else{ pikkus=kylg2; laius=kylg1; } this.toon=toon; } public override string ToString(){ return toon+" lapp "+pikkus+"x"+laius; } public bool kasSuur(){ return pikkus>=10 && laius>=10; } public string kysiToon(){ return toon; } //suhe näitab, kui palju algse lapi pikkusest alles jääb public RiideLapp l6ika(double suhe){ RiideLapp uus=new RiideLapp(pikkus*(1-suhe), laius, toon); pikkus*=suhe; if(laius>pikkus){ double abi=pikkus; pikkus=laius; laius=abi; } return uus; } public RiideLapp poolita(){ return l6ika(0.5); } } class Proov{ public static void Main(string[] arg){ Random r=new Random(); RiideLapp a=new RiideLapp(8, 9, "kollane"); RiideLapp b=a.l6ika(0.3); Console.WriteLine(a+" "+b); } } }