Õppemängude loojad
Helin, Hegne, Kevin, Toomas ja Raido
Mäng
Install
Mari, Merlin, Timmo, Merilin ja Sten
Mäng:
Windows
Liis, Ketter, Mirko, Andres (juhend paberkandjal)
Mäng
Kersti, Kaia, Jaanali, Ando, Marii, Vendo
Mäng
kasutaja: 6petaja
parool: kool123
Pille, Victoria, Mati, Mario
Mäng
Kristjan, Rauno
Televiisor
Iga grupp loob oma lahenduse loomise kajastamiseks kodulehe, viide tuleb siia lehele.
Kodulehele:
- Teema esialgne juhend
- Kasutatavate tehnoloogiate/keelte loetelu ning seosed nende vahel
- Võimalike toimingute loetelu (nt. mängimine ise, sõnade lisamine/muutmine/kustutamine)
- Erisuguste toimingute ekraanipiltide kavandid (vajadusel skanneerituna) ning
hiljem ka ekraanipiltide versioonid
- Andmebaasiskeem koos näitandmetega
- Kriitilisemad kohad arenduse juures ning nende katsetamise tulemused
- Tehtud tööde logi - kes millal mida muutis või valmis sai
- Viide areneva rakenduse parasjagu viimasele stabiilisele versioonile
Ajakava
- 19. september: algus, teemade valimine
- 20. september: tehniline kavandamine, veebilehe koostamine
- 28. september: lehtede paigutus klassiõpetajatega läbi arutatud,
joonised koos kommentaaridega kursuse lehel kirjas.
Tehnoloogiliselt kriitilised kohad (nt. serveri ja kliendi andmevahetus)
läbi katsetatud ning selle (eba)õnnestumise kohta kiri õppejõule
- 10. oktoober: Mängu põhiosa ning administreerimisliidest on võimalik töötavana proovida.
- 31. oktoober: Kasutatava mängu esitlemine klassiõpetajatele, ühine vajalike muudatuste ja täienduste arutelu
- 14. november
- 22. november
- 5. detsember
- 6. detsember
- 10. jaanuar: Õpilaste peal testitud ja seejärel viimistletud õppemängude esitlus
Esitlus
Esitlusel tutvustatakse töötavat rakendust, rakenduse ülesehitust ning rakenduse valmimiseni viinud töö käiku. Andmed tuleb panna grupi tööd kajastavale veebilehele:
- Töötava või allalaetava rakenduse aadress
- Grupi liikmete nimekiri ja tööjaotus
- Mängu lühikirjeldus koos ekraanipildiga
- Töö valmimise käik, tähtsamad katsetused ja muudatused
Teise grupi koodi täiendamine
- Iga grupp paneb oma rakenduse kujule, et seda oleks võimalik (ja soovitavalt mugav) alla laadida ning installida.
PHP andmebaasirakenduste puhul näiteks vajalikud andmebaasitabelite loomise ning näitandmete sisestamise skrpitid. Vajaduse korral juurde juhend.
- Iga grupp koostab oma rakenduse täiendamiseks väikese ülesande.
- Ülesande lahendamiseks installeeritakse rakendus ja vajalikud arendusvahendid. Rakenduse loonud grupi juhatusel lahendatakse ülesanne.