Soojushulgad * Loo klass hoidmaks aine omadusi: erisoojust(tihedust) (J/(kg*K)), erikaalu (kg/kuupmeeter), nimetust. Klassile konstruktor andmete sisestuseks ning meetodid küsimiseks. Ainete andmeid leiab näiteks aadressilt http://www.kool.ee/?528 * Loo klass ühest ainest koosneva detaili andmete (mass, temperatuur, viit ainele) hoidmiseks. Loo käsklus detailis leiduva kogu soojusenergia hulga küsimiseks (mass*erisoojus*absoluutne_temperatuur). * Lisa klass eseme (detailide kogumi) koostamiseks ja muutmiseks. Lisa klassile meetod küsimaks, milline on kogumi temperatuur pärast detailide temperatuuride ühtlustumist ilma soojuskadudeta. Salat * Koosta klass toiduaine tarbeks (nimetus, valkude, rasvade ja süsivesikute protsent). Protsent kokku ei saa ületada 100 - muidu antakse veateade. * Koosta klass toidukomponendi tarbeks (kogus, toiduaine). Koosta klass toidu jaoks (nimetus, toidukomponendid). Toidule käsklused küsimaks sisalduvate valkude, rasvade ja süsivesikute kogust. * Lisa moodus arvutamaks toidukomponentide koguseid etteantud massiga toidu saamiseks. Loo moodus andmete lugemiseks failist ning salvestamiseks faili. Akordide arvutaja * Loo klass Kolmkõla mazoorkolmkõla nootide arvutamiseks. Konstruktoris antakse sisse täisarvuline põhitoon, eraldi käsuga väljastatakse põhitoon, suur terts (+4) ja kvint (+7). Ehk siis kui põhitooniks on 60 (C), siis väljastatakse arvud 60 64 67. Testi klassi. * Loo klassile alamklassid CKolmkõla (põhitoon 60), FKolmkõla(65), GKolmkõla(67). Katseta automaattestidega * Kolmkõla klassil on lisaks käsklus arvuliste MIDI-noodinumbrite tähtnimetusteks muutmiseks. Alates 60st: C C# D Eb E F F# G G# A B H C Lisa Kolmkõlale ka konstruktor, kus antakse ette akordi tähtnimetus ning selle järgi leitakse akordi põhitoon arvuna. Samuti on võimalik akordi noodid trükkida tähtnimedega. Koosta klass Lugu, kuhu iga takti jaoks saab lisada kolmkõla eksemplari. Käskluse Mängi peale hakatakse akordide andmeid trükkima, igas sekundis üks takt (vahele aeglustuseks Thread.Sleep(1000)) Sõnade õppimine - mobiilirakendus * Rakenduse avamisel ilmub ekraanile juhuslik emakeelne sõna. * Nupuvajutuse peale näidatakse kõrvale võõrkeelset sõna. Kasutaja saab valida, kas sõnad tähendavad sama. Näidatakse, kas ta valis õigesti. * Võrreldes eelmisega jäetakse meelde valesti vastatud sõnad. Neid küsitakse hiljem uuesti. Kaugused - mobiilirakendus * Kasutaja sisestab linna nime. Rakendus vastab, kui kaugel on see linn Tallinnast. * Kasutaja saab ka lisada juurde linnu koos nende kaugustega Tallinnast. Ja pärast küsida linna nime järgi kaugusi. * Võrreldes eelmisega jäävad sisestatud andmed ka mobiilirakenduse vahepealse sulgemise järel alles. Sündmused - mobiilirakendus * Kasutaja sisestab kuupäeva. Rakendus väljastab, millised sündmused selle päeva kohta kirjas on. * Kasutaja saab lisada sündmusi koos algus- ja lõpukuupäeva ning kirjeldusega. Otsingus kuupäeva sisestamise järel saab näha, millised sündmused parasjagu toimuvad. * Võrreldes eelmisega säilivad andmed ka rakenduse sulgemisel. Lisaks näidatakse suurimat sündmuste arvu jooksval kuul ühe kuupäeva kohta. Kaardimäng * Loo klass mängukaardi tarbeks, sees mast ja tase. Kuvamisel saab andmed küsida nii eesti kui inglise keeles. * Loo klass kaardipaki tarbeks. Küljes käsud täispaki loomiseks, üksikute kaartide eemaldamiseks ja lisamiseks. Katseta. * Lisa käsk kaardipaki segamiseks. Ehita kaardipaki juurde linnade põletamise mäng. Kaks kasutajat võtavad kordamööda kaarte. Kelle kaart on tugevam, saab mõlemad kaardid endale. Pärast näha, mitu kaarti kummalgi mängijal on.