Arvestuse saamiseks tarvilik kursuses Rakenduste programmeerimine sügissemestril 2013 * Mobiilirakendus 17.09 * Klient-server rakendus 08.10 * Testidega kaetud klass 29.10 * Informaatika lahtine võistlus 15.11 * Kontrolltöö 03.12 * Seminar 10.12 Seletusi * Mobiilirakendus Näiteid: mäng, kalendrihaldus, güroskoobi/kaamera/GPSi proov Seadmelähedane (native) rakendus. Arusaadavalt ning meeldivalt kasutatav ja/või mõne võimaluse katsetus * Klient-server rakendus Reaalajas üle võrgu töötav mitme kasutajaga lahendus. Tunnirakenduse edasi arendamise ideid: Kliendile graafiline liides, millega on võimalik ühendust luua ja katkestada Piltide üle võrgukanali edasi saatmine Helinihke vähendamine (näiteks osa baitide välja lõikamise teel) Serveri arendamine keskjaamaks, kus võimalik ühelt poolt tulevat häält korraga mitmele kliendile saata. Lahenduse võib esitada kuni neljaliikmelise seltskonnaga. * Testidega kaetud klass Arusaadavalt piiritletud tegevusloogika kirjeldamine testide abil ning vormistamine kasutatava klassina. Rakendusele _võib_ luua ka kasutajaliidese. Näiteid: kalkulaatori arvutusloogika, andmepuu muutmine, signalisatsioonisüsteem * Informaatika lahtine võistlus Võistluse ülesanded ja kontrollimine testserveris prog.offline.ee Sinna vaja teha kasutaja ning üles laadida ülesannete lahendused. Õppejõud paneb kirja automaatselt antud punktid (ilmuvad pärast võistluse lõppu) ning vaatab koos üliõpilasega läbi lahenduse koodi. Kodutöö arvestatuks saamiseks tuleb võistluselt koguda vähemasti 30 punkti. Suurem punktide arv soodustab ümardamist eksamiülesannete juures.