http://www.java2s.com/Code/Android/User-Event/Usingyourfingertodraw.htm 1)Esmalt muuda ära klassi nimi, ilmselt peaksid sa klassi nimeks panema MainActivity, selle Test asemel. Sõltub sellest, mis nimega sul see java fail on. Vaikimisi on ta nimega MainActivity.java 2) siis tuleks luua mingi ImageView tüüpi objekt esmalt, anda talle mingi ID. Seda saad teha failis "main.xml" (see asub kaustas /res/layout ) Ma tegin näiteks sellise ImageView objekti, andsin talle ID-ks image1: 3) Seejärel muuda selles veebinäite java-failis ära see rida: imageView = (ImageView) this.findViewById(R.id.ImageView); ja kirjuta seal selle R.id.ImageView asemel: R.id.image1 See laseb sirgjooni joonistada, vajutuse alguse ja lõpp-punkti järgi. 4) Kui sa tahad, et joon järgiks, kuhu sõrm liigub, siis tuleb selles java failis äras muuta: case MotionEvent.ACTION_MOVE: break; ja kirjutada siia mingi kood, mis järgiks sõrme liikumist. Ma arvan, et mingid sarnased read siia kopeerida: touchx = event.getX(); touchy = event.getY(); canvas.drawLine(touchx, touchy, paint); Ja sealt ACTION_UP alt need ära kustutada.