Hüpped kividel Failis on kirjas kivide asukohad (x ja y) mereranna 100-meetrisel lõigul. Samuti on kirjas inimese sammu maksimaalne pikkus. • Väljastatakse, kas tal on võimalik hüpata kaldalt kivile kuiva jalaga. • Leitakse suurim kaugus kaldast, kuhu on võimalik kivilt-kivile hüpata. • Leitakse lühimad teed (sammude arvu järgi, läbitud meetrite järgi) kaugeimalt kivilt kaldale. Kommentaaride eemaldamine Programmi sisendiks on programmikoodifail. • Trüki teise faili ümber vaid read, mis ei alga kahe kaldkriipsuga. • Kommentaari alguseks olevad kaks kaldkriipsu võivad olla ka rea keskel. Sel juhul trükitakse teise faili reast vaid väljakommenteerimata osa. • Kommentaaride eemaldamisel arvestatakse keele süntaksit, st. sõne sees olevad kaldkriipsud ei alusta kommentaari. Samuti töötavad /* ja */ kommentaarid. Laevade pommitamine * Loo serveriprogramm, kus kasutajatel on võimalik kordamööda üksteisele käike saata. * Serverirakenduses saab kumbki käskude abil oma laevad paigutada ning seejärel omavahel mängima asuda. Iga käigu järel on näha oma seis. * Võrgurakendusele luuakse graafiline liides, kus seis on näha ekraanil ning käike saab teha hiirega. Gomoku Tegemist on mänguga, kus ruudustikuga laual käivad kasutajad kordamööda omi nuppe lauale. Võidab see, kes enne saab viis nuppu ritta. * Serveri kaudu saab üksteisele käike saata * Lisaks eelmisele salvestatakse serveris mänguseis ning kasutajad saavad seda vaadata. * Lisa mängule graafiline liides, kus on võimalik hiire abil mängida. Radar * Sisestatakse punkti koordinaadid (x ja y) tasandil. Väljastatakse punkti kaugus nullpunktist ning nurk (asimuut) kraadides. * Tasandile paigutatakse juhuslikult mõniteist punkti. Etteantaval asimuudil (+-10 kraadi) paiknevad punktid värvitakse teist värvi. * Rakendus töötab serveris. Iga kasutaja saab liikuda oma "laevaga". Igal laeval on radar, mis keerleb 10 sekundiga ümber oma telje. Radarikaardil on nähtavad teised laevad, mis olid radari kiire all viimase kahe sekundi jooksul. Soojushulgad * Loo klass hoidmaks aine omadusi: erisoojust (J/(kg*K)), erikaalu (kg/kuupmeeter), nimetust. Klassile konstruktor andmete sisestuseks ning meetodid küsimiseks. Loo automaattestid klassi töö kontrollimiseks. * Loo klass esemete andmete (mass, temperatuur, viit ainele) hoidmiseks. Loo käsklus esemes leiduva kogu soojusenergia hulga küsimiseks (mass*erisoojus*absoluutne_temperatuur) Koosta automaattestid loodud käskudele. * Lisa klass esemete kogumi koostamiseks ja muutmiseks. Lisa klassile meetod küsimaks, milline on kogumi temperatuur pärast esemete temperatuuride ühtlustumist ilma soojuskadudeta. Testi tulemust automaattestiga. Sugupuu * Loo klass Inimene väljadega eesnimi, perekonnanimi, sünniaasta ning viitadega Inimestele isa ja ema. Koosta väike puu, kus oled kirjas ise, oma vanemad ning vanavanemad. * Koosta automaattestid kontrollimaks inimeste paigutamist sugupuusse ning nende andmete küsimist. * Loo rakendus sugupuu koostamiseks ning põlvkondade kaupa trepituna väljatrükiks faili. Loenda kokku puus leiduvad etteantud eesnimega inimesed. Koosta toimingutele automaattestid.