Möödujate loendur Ehituseks vaja aju ning kaugusandur. * Programm ootab, kuni mööduja jõuab kaugusandurile piisavalt lähedale, siis teeb piiksu. * Programm töötab pidevalt, iga järgmise mööduja kohta tehakse piiks. Tähelepanu: hoolitse, et pikalt paigale jäänud inimest ei loetaks mitmeks möödujaks. * Ekraani peal näidatakse möödunud inimeste arvu. Arvu hoidmiseks sobib kohver (variable), nimeks/tüübiks Number1. Kõigepealt tuleb sisse kirjutada algväärtus (enamasti 0). Edasi iga möödumise puhul loetakse olemasolev väärtus, lisatakse matemaatikaploki abil 1 ning kirjutatakse väärtus tagasi. Arvu näitamiseks sobib Display-plokk, näitamistüübiks tekst. Arv tuleb taas kohvrist välja lugeda, tekstiks muundada (3 -> "3") ning välja näidata. * Testige töötavaid loendureid mitmesuguse möödumiskauguse korral. Püüdke sättiga nõnda, et loetakse nii lähedalt kui veidi kaugemalt möödujaid. * Pange kõik tehtud loendurid klassi ukse juurde. Sättige möödujate arv nulliks. Võtame klassis kõik haneritta ja kõnnime loendurite eest läbi. Pärast vaatame, mida kellegi robot näitab ja võrdleme seda möödujate tegeliku arvuga. Mõni minut programmi korrigeerimiseks ning siis uus katse. * Pane teisele poole näitama teine kaugusandur, mille kaudu loetakse väljujaid. Ekraanil näidatakse, mitu inimest tuli sisse, mitu läks välja, samuti arvutatakse sees olijate arv.