3D * Paki omale lahti THREE raamistik * Käivita näiteid * Pane omale tööle kuubiku näide * Lisa ekraanile mitmesuguseid kujundeid. * Pane kummipaela otsas olev pall liikuma 3D-joonisel. Paela käepide liigub vasakule ja paremale, pall liigub tasandil xy tasandil vastvalt talle mõjuvatele jõududele. * Võimalda paela otsal liikuda ka lähemale ja kaugemale ning arvesta ka seda palli liikumisel. Ringrada * Joonistage paberil/ekraanil ringrada, paigutage elemendid ja arvutage koordinaadid. * Looge see skeem arvutisse, nii et seda on võimalik 3D-na vaadata * Liigutage kaamerat mitmes suunas * Leidke ringrajal mõned kindlad punktid, pange kujund ühest teise mööda punkte sõitma. * Pange ringrajal sõitma kaamera. 15.00 Edasiarendusideid * Kasutaja saab oma liikumist juhtida * Teel on teised kujundid, kellele tuleb järgi jõuda