Kordamisküsimused õppeaines Programmeerimine I kevadsemestril 2014 Käsklused, funktsioonid ja objektid. Programmi abstraktsioonitaseme tõstmise head küljed ning puudused. Objektide kasutusnäiteid veebilehel töötavate komponentide juures. Seosed objektide vahel, objektistruktuuri näiteid: kujundid lehel, jalgpall arvutis, kaardimängurakendus Objekti prototüüp. Sarnaste oskuste kasutamine mitme objekti juures Arvutused nurkade ja ringjoone juures. Liikumine mööda ringjoont, pööramine. Kolmemõõtmeline graafika arvutiekraanil. Asukohtade projitseerimine ekraanil, vastavad arvutused Reaalajaühendus arvutite vahel, WebSocket. Ühendusprotokollide näiteid. Malemängu näidisprotokoll arvutite vahel AJAXi võimalused veebilehtede loomisel. Sünkroonne ja asünkroonne päring. Tegevuste tulemuste salvestamine serveris. Andmete salvestamine kliendi arvutis, localStorage, sessionStorage ning appcache. Nende võimaluste kasutamine näitrakenduste juures.