Pallide tüübid * Loo palli tüüp, mil on raadius, asukoht ja liikumissuund ning liikumisarvutuste käsklus. Tekita paar palli ekraanile, lase neil oma andmete järgi liikuda. * Loo pallile prototüübi abil alamtüüp, mis liikudes kukub raskusjõu abil allapoole. Pane mõlemat tüüpi pallid läbisegi liikuma. * Pallidel on alaserv, millest allapoole ei kukuta. Kui üks pall satub kokku teise palliga, siis teine neist hävib ning esimene muutub suuremaks. Hulknurgad * Koosta tüüp ruudu jaoks, parameetrina saab ette anda tippude kauguse keskkohast. Joonistamiseks võib kasutada tavalise ristküliku käsklust. Katseta. * Loo alamtüüp sümmeetrilise hulknurga loomiseks. Ette saab anda nurkade arvu ning kauguse keskkohast. Katseta eksemplare läbisegi. * Võrreldes eelmisega ei pruugi hulknurk olla sümmeetriline. Tippude nurgad ning kaugused keskkohast antakse loomisel ette. Kujundi nurkade kaugusi keskusest on võimalik muuta. Samuti saab hulknurki kloonida ja ekraanil nihutada. Jalgratas * Koosta komponent pöörleva ratta tarbeks, katseta. * Sama komponendi abil loo kaks suurt ratast ning suur hammasratas. * Võimalda hiirega suurt hammasratast pöörata. Ühes sellega pöörlevad ka suured rattad, ainult et kaks ja pool korda kiiremini. Lift · Lift sõidab üheksakorruselises majas ülevalt alla. · Liftil on numbrid ühest üheksani ning igal korrusel on kutsenupp. Lift sõidab vajutatud korrusele. · Lisaks eelmisele on trepikojas lifte kaks. Kutse peale sõidab kohale lähim vaba lift. Mängukaardid · Osaliselt üksteise peale joonistatakse kolm juhuslikku mängukaarti. · Kaarte saab üksteise peale hiirega vedada. · Kaardid on segatuna laiali laua peal. Sealt saab välja lohistada kaks kaarti ning need ringi pöörata. Kui numbrid on ühesugused, võetakse see paar välja ning leidjale lisatakse punkt. Automaatsalvestus veebilehel * Trükitav tekst salvestatakse automaatselt localStorage abil ning näidatakse uuel sisenemisel. * localStorages salvestatud tekst salvestatakse iga paarikümne sekundi tagant ka serverisse. Uues kohas lehte avades näidatakse serverist tulnud sisu. * Kui lehe avamisel erinevad serveris olev sisu ning localStorages olev sisu, siis näidatakse kasutajale mõlemat ning küsitakse, et kummaga edasi töötada. Joonistamine * Veebilehele joonistatakse kolmnurk. Kolmnurga ühe külje pikkust saab kasutaja muuta. * Kolmnurga kõigi kolme külje pikkust saab kasutaja eraldi muuta. * Selliseid muudetava küljepikkusega kolmnurki on lehel kasutaja soovitud arv. Graafika salvestus * Loo vahend veebilehel ruutude joonistamiseks ja paigutamiseks. * Joonistatud andmed saab salvestada serverisse. * Olemasolevate andmete põhjal saab pildi ekraanil taastada ning seda muuta ja täiendada. Tähemärkidega kujundus * Koosta Javaskripti abil klass, mille eksemplarile saab anda ette tähemärgi ning siis selle eksemplari käest soovitud pikkusega selle tähemärgiga jadasid küsida. * Lisa klassile käsklus, kus käsklusele etteantud tekst ümbritsetakse klassile etteantud tähemärkidest moodustatud ristkülikuga. * Statistikana peetakse klassis eraldi meeles, millist käsklust ja millal käivitati. Andmeid saab välja küsida. Asukohtadega jututuba * Kasutajad saavad jututoas vestelda. Hiirega ekraanile vajutamisel saadetakse edasi ka kasutaja koordinaadid. * Pildil on näha vestlejate asukohad. Igaüks saab enese nime asukohta hiirega muuta. * Võrreldes eelmisega kostavad vaid nende kasutajate teated, kes on kuulajast pildil vähem kui 200 ekraanipunkti kaugusel. Kujundid * Koosta objekt asukoha (x, y) andmete hoidmiseks. Koosta asukohtadest massiiv. Trüki massiivi andmed ekraanile. * Koosta objekt, mille sees üheks väljaks on asukohtade massiiv. Lisa objektile käsklus nende andmete järgi joonistamiseks. Vastavalt objekti küljes olevale parameetrile joonistatakse tulemus kas täppidena, ühendatud joontena või seest täidetud alana. * Koosta objekt, mille sees üheks väljaks on eelnevas punktis kirjeldatud kujundite massiiv. Lisa käsklused kujundite ükshaaval lisamiseks, eemaldamiseks ning komplekti tervikuna ekraanile joonistamiseks. Hammasrattad • Joonistatakse kasutaja määratud hammaste arvuga hammasratas. • Selliseid hammasrattaid joonistatakse kaks ning pannakse üksteisesse hambunult pöörlema. • Kasutaja annab ette mõlema hambunult pöörleva ratta hammaste arvu. Valdade valimine * Koosta massiiv maakondade nimedega. Loo selle massiivi põhjal lehele rippmenüü. * Lisa lehele andmed igas maakonnas olevate valdade nimedega. Vastavalt maakonna valimisele kuvatakse teises rippmenüüs selle maakonna vallad. * Maakondade ja valdade tabelid on andmebaasis. Loo vorm ettevõtmisel osalejate andmete sisestamiseks. Igaüks sisestab oma ees- ja perekonnanime, elektronpostiaadressi ning valib maakonnavaliku järgi Javaskripti abil ette tulevast vallast omale sobiva. Osalejate andmed talletatakse serverisse. Tähtede püüdmine * Pane ühe sõna tähed ükshaaval ülevalt alla kukkuma. * Sõnade loetelu on serveris andmebaasis. Sealt valitakse juhuslik sõna ning pannakse lehel tähtede kaupa kukkuma. Kasutaja saab tähti hiirega püüda. Kui kõik tähed käes, näidatakse, et sõna püütud. * Võrreldes eelmisega kukub tähtede vahel tärne, mida ei tohi püüda. Serveris peetakse arvestust, et millist sõna mitu korda pakutud ning mitu korda kätte saadud.