Hinde saamiseks tarvilik kursuses Programmeerimine II sügissemestril 2014 Töö Tähtaeg Omaloodud klass koos näitprogrammidega 26.09 Omaloodud liides koos näitprogrammidega 10.10 Kaardipakk 10.10 Objektorienteeritud kaardimäng 31.10 JUniti automaattest 14.11 Git projekt 21.11 Selgitusi Omaloodud klass koos näitprogrammidega http://tigu.hk.tlu.ee/~jaagup/14/prog2/esimene/src/ Klassi ideid: * Veemahuti koos maksimumsuurusega. Käsud vee lisamiseks, eemaldamiseks ja olemasoleva koguse küsimiseks * Auto koos registrinumbriga ja bensiinikoguse näitajaga. Bensiini saab lisada, sõites kütus väheneb Näitprogrammis katsetatakse eraldi klassi paari eksemplari, demonstreeritakse nende tööd. Eraldi näitprogramm kasutab loodud eksemplaride massiivi või listi (näiteks antakse autodele erinev kogus bensiini ning vaadatakse neis olevat kütuse kogust 20 kilomeetri pärast) Omaloodud liides koos näitprogrammidega http://tigu.hk.tlu.ee/~jaagup/14/prog2/esemed/src/esemed/ Liideses defineeritakse tüüp koos vähemalt ühe oskusega. Luuakse vähemalt kaks klassi liidest realiseerima (implements) ning kaks klassi liidese oskustega objekti kasutama. Kaardipakk Kaardimängu tarbeks luuakse Kaardi klass ja Kaardipaki klass. Kaardil on mast ja kõrgus, neid on võimalik kaardi käest küsida. Kaardipakki saab koguda kaardid ning teha nendega levinumaid mängus ette tulevaid operatsioone: segamine, pealmise kaardi eemaldamine, kaardi lisamine, olemasolevate kaartide küsimine, algseisus paki genereerimine. Juurde näitprogramm kaardipaki töö kontrolliks. Kaardimäng Olemasolevat Kaardipaki ja Kaardi klassi kasutades ning vajalikke osi lisades mõne reaalse kaardimängu või selle osa programmina tööle panek. JUniti automaattest Automaattest kontrollimaks ühe veebilehestiku või klassidepõhise rakenduse tööd. Näiteid: registreerimisvorm, kuhu testi abil lisatakse kasutajaid, kontrollitakse nende olemasolu ning pärast kustutatakse testandmed; kaardimäng, kus testide abil mängitakse lähteandmete abil läbi võimalikud veaohtlikud kohad ning kontrollitakse, kas mäng järgib reegleid. Git projekt Omaloodud Git projekt (näiteks GitHubis). Selle kloonimine mujale (nt. teo serverisse). Muudatuste tegemine, versioonide üleslaadimine. Võimalusel konfliktide tekitamine ja haldamine. Koostage logi oma tegevuste kohta ning näidake ja kirjeldage mida tegite.