1. Veebilehekülg loengute korraldamiseks: Tahame luua veebikeskkonda, mis võimaldab viia õpetajatel läbi loenguid interneti teel. Keskkond ühendab loengupidaja ja kuulaja ilma, et nad peaksid enda füüsilist asukohta muutma. Potentsiaalsete valdkondadena näeme kõiki õppeaineid (võibolla kehaline kasvatus välja arvatud). Kasutajaliides peaks sisaldama videoakent loengupidaja nägemiseks, akent küsimuste küsimiseks ja akent kus loenguga seotud õppematerjalid kättesaadavad on. 2. Mõtlemist arendavate mängude keskkond: Meie teine idee on luua keskkond mõttemängude (mängude, mis arendavad mõttetegevust) mängimiseks. Mõttetegevuse kiirenemine tuleb kasuks koolis, õpetajate jälgimisel ja probleemide lahendamisel. Valdkond, millega see projekt seondub, oleks matemaatika, aga selle täpne määratlemine on raske. Keskkond peaks sisaldama kogumit mängudest ja kasutajaliidest, mis võimaldab nende vahel kergelt navigeerida ning jätta ka tagasisidet. 3. Liikuv koolikott Kolmas idee on ehitada robot, mis liigub sinuga kaasas klassiruumide vahel ja kannab sinu õppevahendeid. Rasked koolikottid on akuutne probleem, eriti nooremate õpilaste seas. Selline robot elimineeriks probleemi. Projekti valdkond on üldine koolielu. ___ Mobiilne app "E-Päevik". App-i sihiks on reaalkooli gümnaasiumi õpilastele anda võimalus mugavaks tunniplaani vaatamiseks nutiseadmest.Praegune reaali kodulehekülg on nutiseadmega kasutamisel absoluutselt ebamugav ja rafineerimata.Meie lahendus oleks lihtne app mis võimaldaks lihtsat ülevaadet tunniplaanist. Paljude õpilaste ainuke viis tunniplaani jälgimiseks on telefoniga tehtud pilt või screenshot tunniplaanist. 2 disain + 2 kood + 1 egert Inimesed, keda meil vaja on: Jaan "Mr IT" Õppealajuhataja Martin Saar Mr Kippar __ 1. Keemia katsed ekraanil Teeks animatsiooni, oleks ekraanil erinevad potsikud keemiliste ainetega, peab peale klikkima ja asjad kokku segama. Edasi peaks kuidagi leiutama animatsiooni, mis näitab, mis katseklaasis juhtuma hakkab. Vaja oleks paremaid teadmisi keemiast - google : ) Ja programmeerimisest... Kasutada võiksid õpilased, nt need, kes keemia laboritunnis puuduvad või lihtsalt tunniks kordavad. 2. Reisiplaneerija Programm, kuhu kasutaja sisestab tunni, kus ta parasjagu viibib ja kuupäeva. Programm pakub välja hulga paremaid kohti, kuhu minna võiks. Lisab reisisihtkoha hetkelise temperatuuri, vee soojuse ja ahvatlevad üritused, millel osaleda. Lisab juurde pildid, lihtsalt juhuks, kui eelnev kirjeldus mõtteid veel täielikult koolilt ära pole viinud. Kasutaksid kõik õpilased, kes parasjagu tunnis ei maga : ) Ja õpetajad... 3. Klotsimõistatus Oleks ekraanil hunnik imeliku kujuga klotse ja kujundi piirjooned, mis neist kokku tuleb saada. Teostus vajab veel hulgaliselt mõttetööd (Muide nende kokkupanemine pole sugugi nii lihtne, kui kirjeldusest tundub, kui idiootse kujuga klotsid anda...) Kasutavad nooremad õpilased, kui õpetaja tunnimaterjalid koju on unustanud. Või kui lihtsalt igav on... 4. Midagi inkaga seotut. Mõned meist teavad hunnikut imelikke inka väljendeid, fraase, kujundlikke ütlusi. Panna kokku mingi programm, milles väljendite tähendusi teadma peab või õppida saab. Juurde teemakohased pildid, animatsioonid. Kasutaksid nooremad õpilased inglise keele tundides. ___ *füüsikaäpp -erinevate jõudude vektoriaalne kujutamine ja lahendamine - valemite sissetoomine -õppimise lihtsamaks muutmine, füüsika kergendamine, kuid ka arusaamine *robotid ja tuleviku õpperuum -Koolikell vol 2 -ühtne helisüsteem tervele koolile -erinevad sündmused on erinevate meloodiatega -teavitamine efektiivsemaks, tähelepandavamaks -märguannete salvestamine, meeldetuletuste loomine -arvestab ka klassis olevaid klasse - igale klassile eraldi teavitused *minecrafti 3d kujundus -kujundamise lihtsamaks muutmine -disain läbi mängu -virtuaalse klassiruumi loomine hologramm projektsiooni abil -AI põhine -hariduse toomine maailmale ____ progre ideeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeed 1. Robot * Plaanime teha robotit mis oskab mõõta ruumi suurust. * Rottide varjuründaja. Tolmukoristaja - lapiga robot. Ahti Pentilt saaks nõu küsida ning vajaliku riistvara. 2. Mäng - UDK/Unity/cry/C# Füüüüüüsika eksperimendid. Mängus saavad õpilased sooritada erinevaid füüsilikalisi katseid. Tehniline ülesehitus: kasutame juba olemasolevat mängumootorit või javascripti. Visualiseerime erinevaid füüsikalisi seoseid/võrrandeid. Saame küsida abi Toomas Reimannilt erinevate simulatsioonigega. 3. Muusika - FL/java/Spotify API Koolikella generaator, mis põhineb juhuarvugeneraatoril. Koolikella võib genereerida javascriptiga või kasutame olemasolevat muusikat Spotify muusikakogust ja modifitseerib seda. Programmeerimisel võib nõu anda Jaagup Kippar. Mark Henri Pedoson, Anton Þatkin, Jan Tuleviku õpperuum 2050 Meie rühma ideeks on teha arvutimäng, kus mängitakse 2D ping pongi. Mäng käib arvuti vastu ning on mitmete tasemetega, iga tasemega läheb arvuti võitmine raskemaks. Erinevatel tasemed on erinevate õppeainete teemalised. Tiim: Andri Rohtla, Markus Somp, Andre Sinisalu Ülemaaimne tuumakatastroof Inimesed on pagenud maaalustesse punkritesse ja et taas maapinnal elamistingimused taastada saadetakse maapeale robot, keda kasutaja juhib. Robot peab koguma mööda maailma reisides koostisaineid ja täitma ülesandeid et luua keskkond, kuhu inimesed naasta võiksid. Kasutatakes kõikidest ainetetst saadud teadmisi, mis on omandatud 9.klassiks, et lahendada neid ülesandeid ja päästa maailm. Mõeldud kordamaks ja meeelde tuletamaks varasematel aastatel õpituid teadmisi. Kasutame Javascripti. Tehniline ülesehitus: Liigud mööda maailmakaarti, õige koha valides saad ülesande või küsimuse. Ülesanne kujutaks endast nt. vooluringi moodustamist vms ehk kasutades hiirt saab tõsta asju ja ühendada jms. Reisides korjatud järgnevateks ülesanneteks vajalikud esemed asuvad kuskil nurgas olevas kotis, kus saab need vajadusel selekteerida ja kasutusele võtta. Võistkond: Kerstin Äkke, Triinu Veeorg, Aethra Marie Raabe, Mari-Liis Roosmann 1. Küsitluse süsteem Õpetaja saab esitada klassile küsimusi. Õpilased saavad mobiilselt seadmelt valida vastusevariantide vahel või kirjutada vastust vmt olenevalt küsimusest. Tulemusi saab näidata reaalajas projektoriga klassi tahvlile. Õpetaja saab vaadata iga õpilase vastuseid. 2. Presentation Remote Slaide saab vahetada mobiilselt seadmelt 3. Eestikeelne keemiliste elementide perioodilisustabel Tiim: Juta Mae Ervin Oro Mihkel Roomet Karl Kiur Saar