Töövoog autoteeninduses Osapooled: Klient, sekretär, meister, dokk Klient esitab remondisoovi / vea kirjelduse Sekretär suhtleb kliendiga, määrab remondiaja, meistri ja doki Klient toob auto teenindusse Meister parandab, sisestab kommentaari ning osade loetelu ja summa Sekretär teatab kliendile kui auto on valmis Klient tasub summa ja saab auto kätte (töökoda küsib tagasiside teenindusele) Tabeli tulbad id, eesnimi, perekonnanimi, kontakt, automark, regnr, veakirjeldus, remondiaeg, meister, dokk, kohal, meistrikommentaar, summa, teatatud, tasutud, tagasiside. CREATE TABLE autoteenindus( id INT NOT NULL AUTO_INCREMENT PRIMARY KEY, eesnimi VARCHAR(30), perekonnanimi VARCHAR(30), kontakt VARCHAR(60), automark VARCHAR(30), regnr VARCHAR(15), veakirjeldus TEXT, remondiaeg DATETIME, meister VARCHAR(30), dokk INT, kohal INT DEFAULT 0, meistrikommentaar TEXT, summa DECIMAL(8, 2), teatatud INT DEFAULT 0, tasutud INT DEFAULT 0, tagasiside TEXT ); mysql -uif15 -pifikad15 if15_jaagup_2 Veebirakenduses tarvilikud lehed Vea registreerimine: Avalikus veebis sisestatakse kliendi ja auto andmed ning vea kirjelduse Aja määramine: Sekretär otsib aja, kus on vabad meister ja dokk. Pakub aja kliendile remondiajaks. Võimalusel juures päringud kinniste aegade, meistrite ja dokkide kohta Võtmete üle andmine: Sekretär märgib, et auto on toodud parandusse. Meistri tööde valik: Meister näeb temale määratud lõpetamata töid. Auto paranduste ajalugu: Lehelt näeb sisestatud autonumbriga masinale tehtud töid Parandamine: Meister kirjutab kommentaari tehtud tööde kohta, lisab kulunud summa. Teatamine: Sekretär näeb valminud töid, teatab valmimisest kliendile ning märgib selle lehel Auto tagastamine kliendile: Märgitakse kui on makstud, soovi korral sisestatakse tagasiside.