Tulemuse saamiseks tarvilik õppeaines Programmeerimine I kevadsemestril 2015 * Serveri kasutajate vahel mitmesugune saatmine 05.02 * Kasutajanimedega lisavõimalusega jututuba 12.02 * Võrgus töötav kasutajate juhitav animatsioon 19.02 * Mobiilikujundusega täisekraanil töötav võrgumäng 26.02 * Paaridega võrgumängu andmeosa 05.03 * Jänese mäng 12.03 * Salvestusvõimeline serverirakendus 26.03 * Suusavõistluse vaheaegade näitaja 02.04 * Andurite lehe täiendus 09.04 * Andurite objektilehe täiendus 16.04 * Autonoomne juhitav süsteem 23.04 Seletusi * Serveri kasutajate vahel mitmesugune saatmine Omaloodud serveri- ja kliendipoolega rakendus, kus kasutajaid eristatakse serveri pool. Võimalik üksteisele saata mitmesuguseid "asju" - nupu alt pilte, värve või naljalauseid. * Kasutajanimedega lisavõimalusega jututuba Töö aluseks server+klient http://tigu.hk.tlu.ee/~jaagup/15/prog1/nodejs2 server2.js / juht2.html Juurde viisakas kujundus ning vähemalt üks lisavõimalus. Nt: kasutajal idee, millele saavad teised hääli anda statistika privaatsõnumite kohta vestlus valitud kasutajatega * Võrgus töötav kasutajate juhitav animatsioon Töö aluseks server+klient http://tigu.hk.tlu.ee/~jaagup/15/prog1/nodejs2 liikumine2.js / liikumine2.html Luua omapoolne liikumise juhtimise moodus Nt: kasutaja liigub tehtud hiirevajutuse suunas pall põrkab ekraanil xy koordinaadistikus ning kasutajate asukohti arvestades * Mobiilikujundusega täisekraanil töötav võrgumäng Alusnäitena http://tigu.hk.tlu.ee/~jaan.koppe/prog1/nodejs/ryhm.js http://tigu.hk.tlu.ee/~jaan.koppe/prog1/nodejs/src/ryhm.html Viimistlege nii lauaarvutil kui mitmesuguse ekraanisuurusega mobiilil mugavalt ühiselt mängitavaks mänguks. Näiteid: Palli taga ajamine Kullimäng * Paaridega võrgumängu andmeosa Serverisse ühenduvad kasutajad jagatakse paaridesse. Paarid saavad omavahel suhelda. http://tigu.hk.tlu.ee/~jaagup/15/prog1/nodejs2/trips/ Juurde omale tuttava konkreetse mängu andmevahetus (näiteks kabelaud koos kordamööda tehtavate kabekäikudega) * Jänese mäng Kabelaud, mäng mustadel ruutudel Ühes servas neli jahimeest, teises üksik jänes (või hunt) Astutakse kordamööda ühe sammu kaupa. Jahimees võib minna ainult edasi, jänes kõigis neljas suunas. Kasutajad mängivad serveris paaridena http://tigu.hk.tlu.ee/~jaagup/15/prog1/nodejs2/janes/selgitused.txt * Salvestusvõimeline serverirakendus http://tigu.hk.tlu.ee/~jaagup/15/prog1/nodejs2/baas2.js Ka seiskunud serveri ajal andmeid säilitav rakendus. Näiteid: privaatteadetega jututuba, kus kasutajal on võimalik omi vanu vestlusi vaadata Trips-Traps-Trulli paaridega mängud, mille toimumise aegu ja lõpuseise on võimalik administraatoril vaadata. * Suusavõistluse vaheaegade näitaja http://tigu.hk.tlu.ee/~jaagup/15/prog1/nodejs2/suusatamine/ Juurde mõni omadus, mis selle võisluse jälgimiseks sobivamaks teeb. Näiteks lõpuajad, paremusjärjestus, ühe võistleja hetkekoha jälgimine. * Andurite lehe täiendus Töö aluseks olemasolevate temperatuuriandurite väärtusi püüdev ja näitav lahendus. http://tigu.hk.tlu.ee/~jaagup/15/prog1/nodejs2/andurid/ Igaühel palun siina juurde mõni eripärane omadus, mis erineb vähemasti pinginaabri omast. Näiteid: Igal anduril on lisaks näha ühendumiskordade arv ning viimane teate saatmise aeg Näidud talletatakse andmebaasi ning küsimise peale joonistatakse ühe anduri väärtustest graafik Andureid on mitut tüüpi. Korraga näeb vaid valitud anduritüüpide andmeid. Vaataja saab valida, kas andmeid uuendatakse kindla aja tagant, andmete muutumisel või päringu peale * Andurite objektilehe täiendus Töö aluseks objektide abil andureid näitav leht http://tigu.hk.tlu.ee/~jaagup/15/prog1/nodejs2/andurid/ , fail andurid2.html Igaühel palun siina juurde mõni eripärane omadus, mis erineb vähemasti pinginaabri omast. Näiteid: Omaloodud vaatajatüüp - osutiga skaala, joonega veetase, täppide arv alas Anduri väärtuse muutumisel edastatakse kõigile vaatajatel vaid selle anduri muutunud väärtus ning ka kuvamisel muudetakse ainult seda vaatajaobjekti. * Autonoomne juhitav süsteem Töö alusnäiteks hoone mudeli reaalaja soojusarvutuse näide http://tigu.hk.tlu.ee/~jaagup/15/prog1/nodejs2/soojusmudel/ Juurde omapoolne täiendus. Näiteid: Radiaatori juhtimine lähedalt ja kaugelt Temperatuuri asemel/kõrval niiskuse arvutus Temperatuuri ja radiaatori seisu graafik ajas