import javafx.scene.paint.Color; import javafx.scene.canvas.GraphicsContext; public class Foor5{ int[][] fooriseisundid={ {1, 0, 0}, {1, 1, 0}, {0, 0, 1}, {0, 0, 2}, {0, 1, 0}, {0, 2, 0} //Ă–ine kollase vilkumine }; int x, y; GraphicsContext gc; Foorituli[] tuled=new Foorituli[3]; public Foor5(int x, int y, GraphicsContext gc){ this.x=x; this.y=y; this.gc=gc; tuled[0]=new Foorituli(Color.RED, x+5, y+ 5, gc); tuled[1]=new Foorituli(Color.YELLOW, x+5, y+40, gc); tuled[2]=new Foorituli(Color.GREEN, x+5, y+75, gc); gc.strokeRect(x, y, 40, 110); jargmineSeisund(); } boolean jatkata=true; int[] tavatsykkel={5000, 1000, 5000, 2000, 1000}; //millisekundid int fooriseisund=0; int kysiSeisund(){return fooriseisund;} int[] kysiTuled(){return fooriseisundid[fooriseisund];} void jargmineSeisund(){ fooriseisund++; if(fooriseisund>=tavatsykkel.length){fooriseisund=0;} int[] m=kysiTuled(); tuled[0].uusSeisund(m[0]); tuled[1].uusSeisund(m[1]); tuled[2].uusSeisund(m[2]); } }