import javafx.application.Application; import javafx.event.*; import javafx.scene.Scene; import javafx.scene.paint.*; import javafx.scene.canvas.*; import javafx.scene.control.*; import javafx.scene.layout.*; import javafx.stage.Stage; public class Poomine4 extends Application implements EventHandler{ Button nupp1=new Button("Sisesta"); TextField tf1=new TextField(); Label vastus=new Label("vastuse koht"); Canvas tahvel=new Canvas(400, 200); GraphicsContext g=tahvel.getGraphicsContext2D(); SonaArvamine arvaja=new SonaArvamine("kala"); public void handle(ActionEvent e){ String t=tf1.getText(); if(t.length()>0){ if(arvaja.pakuTaht(t.charAt(0))){vastus.setTextFill(Color.GREEN);} else {vastus.setTextFill(Color.RED); joonista();} vastus.setText(arvaja.leitudTekstina()); tf1.setText(""); } } /* Joonistage poomismäng lõpuni, teatage võidust või kaotusest Näidake valesti pakutud tähti 14.30 ülevaatus */ public void joonista(){ switch(arvaja.mituMoodas()){ case 2: g.moveTo(30, 50); g.lineTo(230, 50); case 1: g.moveTo(30, 150); g.lineTo(30, 50); g.stroke(); } } public void start(Stage aken){ GridPane tabel=new GridPane(); tabel.add(tf1, 1, 1); tabel.add(nupp1, 2, 1); tabel.add(vastus, 1, 2, 2, 1); tabel.add(tahvel, 1, 3, 2, 1); g.fillRect(100, 150, 10, 10); Scene stseen=new Scene(tabel, 400, 300); nupp1.setOnAction(this); tf1.setOnAction(this); aken.setScene(stseen); aken.setTitle("Poomismäng"); aken.show(); } public static void main(String[] arg){ launch(arg); } }