Kontrolliga veebilehestik * Koosta Java abil veebileht andmebaasis olevate teadete kuvamiseks. * Võimalda teateid ka lisada ja kustutada. Ühtlasi teatatakse, mitu teadet baasis on. * Lisa lehestiku töö kontrollimiseks graafiline automaattest: teade lisatakse ja kustutatakse, ühtlasi kontrollitakse, kas baasis olevate teadete arvu näidatakse õigesti. Laevade pommitamine * Kasutaja saab mobiiliekraanil märkida omi laevu ruudustikul. Kontrollitakse, et ruudud ei läheks nurkapidi kokku. * Kontrollitakse, et laevu saab õige kogus - 10x10 ruudustikul 1 neljane, 2 kolmest, 3 kahest, 4 ühest. * Kasutaja saab oma märgitud laevu pommitama asuda - näidatakse, et kas läks pihta ning kuhu on võimalik veel sihtida. Tekstifailipõhine statistikalehestik * Veebi kaudu saavad inimesed sisestada omi eesnimesid ja pikkusi. Andmed talletatakse tekstifaili. * Veebilehel kuvatakse pikkuste summa, vähim ja suurim. Arvutamiseks kasutatakse Java 8 vahendeid. * Andmehaldus on eraldi objekti ülesandeks, mida siis kujunduslehelt välja kutsutakse. Geneeriline puu * Koosta klass, mille väljaks on geneerika vahenditega määratud tüüpi väärtus. Katseta väärtuse sisestamist ja küsimist Stringi, Integeri ja mõne muu tüübi abil. * Klassi andmeteks on lisaks määratud tüüpi väärtusväljale ka kaks välja sama klassi tüüpi, nii et andmestruktuuri abil on võimalik ehitada kahendpuu. Lisa katseks puusse enese, oma vanemate ja vanavanemate nimed. * Määra et puus hoitav tüüp on Comparable. Lisa käsklus loendamaks, mitu korda etteantud väärtus puus esineb. Hibernate andmesalvestus * Loo klass faili andmete (nimetus, baitidearv) salvestamiseks Hibernate abil andmebaasi. Talleta mõne faili andmed ning loe need välja. * Loo programm etteantud kataloogi failide andmete salvestamiseks baasi ning nende kuvamiseks. * Faili tüüp hõlmab ka katalooge. Igal failil või kataloogil on viide kataloogile kuhu ta kuulub, vaid juurkataloogil on selleks tühiviit null. Sisesta nõnda paari kataloogi ja alamkataloogi andmed baasi. Loo programm failipikkuste summa arvutamiseks alates etteantud kataloogist baasis olevate andmete põhjal. Numbritabloo * Koosta porti kuulav programm, millele saab käsuga määrata, kas temaga seotud lambike põleb või mitte. Samuti saab küsida, et kas lamp põleb. * Programmiga on korraga seotud 7 põlemisvõimelist toru (mida on võimalik paigutada nr 8 kujuliselt, nii et lülitamise abil saab tekitada ükshaaval kõik numbrid). Porti saadetava käsu parameetri abil saab igaühe süttimist ja kustumist eraldi käsuga määrata ning seisundit küsida. Võimalik küsida ka kõigi seisundid korraga ASCII graafikana, kus näha, millised torud põlevad * Koosta eraldi kontroller. Sinna saadetakse soovitav kuvatav number. Kontroller omakorda saadab käsklused edasi torusid süütavale ja kustutavale programmile. Teadetetabloo * Tablool (nt 8x40 lampi) hoitakse meeles, millised lambid põlevad, millised mitte. Põlemismustri saab pordi kaudu tekstina välja küsida. * Pordi kaudu saab anda käsu parempoolses veerus määratud numbriga lambi sisse lülitamiseks. Samuti olemas käsk kogu mustri nihutamiseks ühe tulba jagu vasakule. * Koosta kontroller, mille abil saab saab morsekäske (punktid ja kriipsud) liigutada üle ekraani. Numbritabloo * Koosta porti kuulav programm, millele saab käsuga määrata, kas temaga seotud lambike põleb või mitte. Samuti saab küsida, et kas lamp põleb. * Programmiga on korraga seotud 7 põlemisvõimelist toru (mida on võimalik paigutada nr 8 kujuliselt, nii et lülitamise abil saab tekitada ükshaaval kõik numbrid). Porti saadetava käsu parameetri abil saab igaühe süttimist ja kustumist eraldi käsuga määrata ning seisundit küsida. Võimalik küsida ka kõigi seisundid korraga ASCII graafikana, kus näha, millised torud põlevad * Koosta eraldi kontroller. Sinna saadetakse soovitav kuvatav number. Kontroller omakorda saadab käsklused edasi torusid süütavale ja kustutavale programmile. Teadetetabloo * Tablool (nt 8x40 lampi) hoitakse meeles, millised lambid põlevad, millised mitte. Põlemismustri saab pordi kaudu tekstina välja küsida. * Pordi kaudu saab anda käsu parempoolses veerus määratud numbriga lambi sisse lülitamiseks. Samuti olemas käsk kogu mustri nihutamiseks ühe tulba jagu vasakule. * Koosta kontroller, mille abil saab saab morsekäske (punktid ja kriipsud) liigutada üle ekraani.