Arvestuse kirja saamiseks tarvilik kursuses Graafika ja muusika programmeerimine sügissemestril 2016 Juhitav animatsioon 21.09 3D arvutusnäide 05.10 Maatriksid + rekursioon 02.11 MIDI faili uuring 15.11 MIDI väljundiga interaktiivne rakendus 21.11 Digiheli töötlus 30.11 Seminar 13.12 Selgitusi * Juhitav animatsioon Väljanägemiselt simulaator. Kommentaarina ning klassiesise seletusena kasutatud algoritmid. * 3D arvutusnäide Punktidest (ja joontest) koostatud kolmemõõtmeline kujund, mida on võimalik ekraanil vaadata ja liigutada (või vaatekohta muuta). * Maatriksid + rekursioon Maatrikste abil andmeid hoidev ja töötlev ja/või rekursiooni kasutav ja sealtkaudu andmeid hoidev ja näitav kasutajasisendiga rakendus. Näide: kasutaja hiirevajutuste põhjal loodud fraktal, mida saab ekraanil maatriksarvutuse abil ümber sobiva punkti keerata. * MIDI faili uuring Midi faili(de)st noodi- või rütmijärgnevusi tuvastav, ja võrdlev rakendus. * MIDI väljundiga interaktiivne rakendus Mudel, mille ühe väljundina kasutatakse MIDI helisid noodikõrguste järgi. Näiteid: muusikainstrument, selle loomisel võib kasutada tunnis loodud põhja Mäng, mille taustahelid sõltuvad ekraanil toimuvast Reaktsiooni mõõtmise vahend * Digiheli töötlus Digiheli loomine, muutmine või analüüs baitide/kvantide kaupa. Näiteks mõne levinuma helitöötlusoperatsiooni realiseerimine massiivil. * Seminar Vestlus kordamisküsimuste teemadel. Seminaril osaleja ülesandeks on tuua temaatilisi näiteid ning selgitada nende põhjal vastava lõigu toimimist.