Arvestuse saamiseks tarvilik kursusel Objektorienteeritud veebirakendused sügissemestril 2016 * Ühe (laua)mängu serveripoolse mängimise abivahend. 26.09 * Objektide abil hallatud uudistekeskkond (tunnitöö) 03.10 * Objektide, liidese, alamklassi ja RESTi abil töötav keskkond 31.10 * Graafilise väljundiga Javaskripti objekt veebilehel 31.10 * Reaalajaühendusega veebirakendus 14.11 Selgitusi * Ühe (laua)mängu serveripoolse mängimise abivahend Klass mängu äriloogika tarbeks Eraldi fail kujunduskäskluste väljakutseks. Mäng ei pea lõpuni töötama, kuid ettevõetud funktsionaalsused võiksid toimida. * Objektide abil hallatud uudistekeskkond (tunnitöö) Klassid mitmesuguste veebilehel näidatavate plokkide tarbeks. Nende abil lehe koostamine. Andmete sisestamine RSSi kaudu. * Objektide, liidese, alamklassi ja RESTi abil töötav keskkond Veebirakendus, kus omaette üksused on vormistatud klassidena. Kasutatakse vähemalt ühte liidest, vähemalt ühte alamklassi ning vähemalt kahte klassi, mis realiseerivad sama liidest. Vähemasti üks teenus eraldi aadressil RESTi abil tööle. Näiteid: galerii koos loendurite ja järjestamisega, kaardiandmetega rakendus, kohendatava kasutajaliidesega lauamäng. * Graafilise väljundiga Javaskripti objekt veebilehel Näiteks: lõuend koos kolme tekstivälja ja nupuga. Tekstiväljadesse kirjutatakse arvud. Arvude põhjal joonistatakse tulpdiagramm koos skaalaga, nii et pikim tulp mahub parajasti lõuendile Objekti paikneb veebilehe kihil, luuakse new-käsklusega ning neid peab olema võimalik panna veebilehele korraga tööle mitu. * Reaalajaühendusega veebirakendus Näiteks tunnis loodud firebase-näite täiendus. Soovitav teha kahekesi