Geneeriline puu * Koosta klass, mille väljaks on geneerika vahenditega määratud tüüpi väärtus. Katseta väärtuse sisestamist ja küsimist Stringi, Integeri ja mõne muu tüübi abil. * Klassi andmeteks on lisaks määratud tüüpi väärtusväljale ka kaks välja sama klassi tüüpi, nii et andmestruktuuri abil on võimalik ehitada kahendpuu. Lisa katseks puusse enese, oma vanemate ja vanavanemate nimed. * Määra et puus hoitav tüüp on Comparable. Lisa käsklus loendamaks, mitu korda etteantud väärtus puus esineb. Hibernate andmesalvestus * Loo klass faili andmete (nimetus, baitidearv) salvestamiseks Hibernate abil andmebaasi. Talleta mõne faili andmed ning loe need välja. * Loo programm etteantud kataloogi failide andmete salvestamiseks baasi ning nende kuvamiseks. * Faili tüüp hõlmab ka katalooge. Igal failil või kataloogil on viide kataloogile kuhu ta kuulub, vaid juurkataloogil on selleks tühiviit null. Sisesta nõnda paari kataloogi ja alamkataloogi andmed baasi. Loo programm failipikkuste summa arvutamiseks alates etteantud kataloogist baasis olevate andmete põhjal. Numbritabloo * Koosta porti kuulav programm, millele saab käsuga määrata, kas temaga seotud lambike põleb või mitte. Samuti saab küsida, et kas lamp põleb. * Programmiga on korraga seotud 7 põlemisvõimelist toru (mida on võimalik paigutada nr 8 kujuliselt, nii et lülitamise abil saab tekitada ükshaaval kõik numbrid). Porti saadetava käsu parameetri abil saab igaühe süttimist ja kustumist eraldi käsuga määrata ning seisundit küsida. Võimalik küsida ka kõigi seisundid korraga ASCII graafikana, kus näha, millised torud põlevad * Koosta eraldi kontroller. Sinna saadetakse soovitav kuvatav number. Kontroller omakorda saadab käsklused edasi torusid süütavale ja kustutavale programmile. Teadetetabloo * Tablool (nt 8x40 lampi) hoitakse meeles, millised lambid põlevad, millised mitte. Põlemismustri saab pordi kaudu tekstina välja küsida. * Pordi kaudu saab anda käsu parempoolses veerus määratud numbriga lambi sisse lülitamiseks. Samuti olemas käsk kogu mustri nihutamiseks ühe tulba jagu vasakule. * Koosta kontroller, mille abil saab saab morsekäske (punktid ja kriipsud) liigutada üle ekraani. Hinnete kokkuvõte * Ühes tekstifailis on kirjas õppeainete nimed, teises klassi õpilaste nimed. Koosta programm, mis teeks iga õppeaine nimega faili, kuhu kopeeritakse kõikide õpilaste nimed. Kasutaja kirjutab tekstiredaktoriga nimede taha hinded. Koosta programm, mis väljastab etteantud õppeaine puhul nende õpilaste andmed koos hinnetega, kel pole veel kolme hinnet koos. * Koosta ühe õppeaine faili põhjal eraldi kataloog, kus iga õpilase tarbeks on omaette fail. Selles on kirjas vastava aine nimi, selles saadud tulemused ning tulemuste keskmine. * Sarnaselt koostatakse iga õpilase failid kõikide hinnetega. Kus on kolm või rohkem hinnet, seal näidatakse ka hinnete keskmist. Näidatakse õpilaste ja ainete kaupa, mitu millist ümardatud keskmist hinnet on. Sõnade puu * Koosta puuelement, mis hoiab ühte tähte. Elemendi sees on assotsiatiivmassiiv (Map, Dictionary), mille võtmeväljaks on täht ning väärtuseks samasugune puuelement. Koosta sellise andmetüübi abil puu sõnadest "et" ning "eile". * Lisa puuelemendile loendur, mitme sõna puhul vastavat elementi kasutatakse. Koosta funktsioon puule sõna lisamiseks. * Puule saab anda analüüsimiseks tekstifaili, sõnad loetakse puusse ning loendatakse, mitu korda millist elementi kasutatakse. Puu koos loenduritega kuvatakse (teksti)graafiliselt puukujuliselt välja. Mobiilikatsetus * Koosta mobiilirakendus ühe anduri/lisakomponendi töö demonstreerimiseks * Pane kooskõlas tööle kaks lisakomponenti (näiteks telefon teeb kallutamisel piiksu) * Logi kasutaja eelnevad tegevused nõnda, et nende ajalugu on võimalik rakendusest ka pärast selle sulgemist vaadata.