Mitmekihiline rakendus * Koosta klass, mille käskude abil võimalik arve liita, lahutada, korrutada ja jagada. Käskude sisendparameetrid on tekstitüüpi. Kui sisendiks pole arv, siis antakse veateade. Katseta klassi. * Kasuta klassi eraldi failina graafilise või veebi kasutajaliidese sees, kus kasutajal võimalik andmed sisestada ning näha tulemust või veateadet. * Lisa juurde klass, mille oskuseks salvestatud andmerida otsida ning lõppu juurde kirjutada (vabal valikul ka failis, andmebaasis või XMLis). Ühenda klass kasutajaliidese juurde. Kui vastavat tehet palutakse lahendada esimest korda, siis see arvutatakse ning koos tulemusega salvestatakse. Muul juhul loetakse olemasolev tulemus ja näidatakse kasutajale. Aadress tabelarvutuskeskkonnas Aadress kirjutatakse kujul: Tänav maja-korter. Nt. Tamme 2-13 * Väljasta vaid tänava nimi * Väljasta tulemus kujul: Elab Tamme tänaval, majas nr. 2, korteris 13. * Sisendiks on mitmesugusel kujul aadresse. Funktsioon tuvastab võimaluste piires indeksi, maakonna, valla/linna, küla, talu, tänava, korteri. Funktsionaalne programmeerimine * Loo funktsioon leidmaks sekunditest arvu, mis jääb üle täisarvu minutite eemaldamisel. Käivita see funktsioon arvujada elementidele F# või LINQ abil. * Lisa teine funktsioon, mis leiaks sekunditest täisarvu minuteid. Loo kolmas funktsioon, mis saab parameetriks arvu ning kaks funktsiooni, tagastatakse kummani funktsiooni töö tulemus ning koolon nende vahel. Käivita. * Eelnevate funktsioonide abil koosta võimalikult lühike programm, mis loeb ühest tekstifailist igalt realt sekundid ning kirjutab teise tekstifaili minutid ja sekundid. Õppetundide veebilehestik * Koosta veebileht ainetundide andmete sisestamiseks: aine, kuupäev, tunni teema. Sisestatut näeb veebilehel. * Andmeid saab järjestada ja filtreerida aine ja kuupäeva järgi * Iga kuu kohta arvutatakse kokku, mitu tundi millises aines olnud Spordiväljaku mudel * 3D vahendite abil joonistatakse ekraanile spordiväljak - plats, pingid servades, jalgpalliväravad, korvpallirõngaste kohad * Kasutaja saab hiirega elemente valida ning nende värve ja kõrgust määrata * Võrreldes eelmisega salvestatakse valikud faili ning järgmisel avamisel loetakse sealt sisse. Temperatuuri ja niiskuse andmed Aadressil http://minitorn.tlu.ee/~jaagup/oma/too/18/04/sensorlugeja.php?kogus=50 näeb reaalajas mõõdetavaid andmeid koos ajalooga. * Tõmba andmed Azure Machine Learning studiosse, leia vähim ja suurim temperatuur * Arvuta temperatuuri libisev keskmine nõnda, et iga mõõdetud ajahetke juures näidatakse viie järjestikuse mõõtmise keskmist temperatuuri. Näita temperatuur koos oma libiseva keskmisega graafikul. * Püüa temperatuuri, niiskuse ja võimalusel kellatundide abil tekitada mudel niiskuse ennustamiseks. Ennustamise sisendiks anna värskelt juurde tekkinud andmed ning näita, kuivõrd täpselt ennustati õhuniiskust.