1 2 3 4 _ 6 7 5 8 Etapid * Mõtle välja seisu hoidmise moodus tekstina (soovitus: üheksa sümbolit ühes reas) * Koosta alamprogramm, mis annaks etteantud seisust kõik ühe käigu kaugusel olevad seisud 1 2 3 4 5 6 7 8 _ 8 - mäng * Failis on 3x3 ruudustik kaheksa arvuga. Arvuga klotsi tohib lükata tühja ruudu sisse. Võiduseis on siis, kui kõik arvud on kasvavas järjekorras. Väljasta, kas tegemist on võiduseisuga või on sinna võimalik ühe käiguga jõuda. * Loe sisse seis. Näita, kuidas on võimalik sellest võiduseisuni jõuda või teata selle võimatusest. * Sisendiks kaks seisu. Näita, kas ja kuidas on võimalik ühest seisust teiseni jõuda või teata selle võimatusest.