Ionic-keskkonna install ning esmaste veebilehtede loomine 15.04 ja 29.04 Ionic võimaldab luua nii veebis kui mobiilis töötavaid rakendusi, nüüd kooliaasta lõpul saame selle tehnoloogiaga tuttavaks. Reaalkooli vilistlase Victoria Villigu esimesed videod nüüd valmis. Visual Studio Code install https://drive.google.com/open?id=161T3k91eHS0naZDyHgT31itPgRUi5Tgn Ionic install, näitrakenduse genereerimine https://drive.google.com/open?id=162KzlZnVQiFCPjo56zkN65SUstY8GVhg Ikoonide muutmine https://drive.google.com/open?id=1d0eU7q0uNMtFtSZC6okRQpsHMUV0BZXz Pildid loodud lehel https://drive.google.com/open?id=17YS4JgYffWQ5SH2QSok7aG6CQ_Wj2P-K 15.04 püüame igaüks saada keskkonna omale installitud ning genereeritud näitrakenduse tööle. Programmeerimise Drive kausta palun igaühelt kirjelduse installeerimise käigu, kulunud koguaja, tekkinud probleemide ja nende lahenduste kohta _enne_ tunnitööde tabelisse x-i kirjutamist. Samuti ekraanipildid installeerimise, käsurealt käivitamise ning veebilehitsejas töötava genereeritud näitrakenduse kohta. Tunni ajal olen elektronposti jaagup@tlu.ee juures kohese lugemise ja vastamise valmis, vajadusel ajame püsti ka videosilla, et ekraanil nähtavaid muresid lahendada. 29.04 tööle ja teise tunni ajaks videosilla https://meet.google.com/kck-qhhy-gcj kaudu näitamisvalmis rakendus, kus oled võrreldes genereeritud rakendusega midagi omalt poolt muutnud/täiendanud. Drive kausta neist videoist vabal valikul ühe video detailsem ~leheküljepikkune analüüs kaadrite või alateemade kaupa: mis õnnestus kergesti, mille kuulamise või rakendamisega tekkisid probleemid. Juurde koos sekundi ajatempliga kommentaarid/soovitused nt "5:28 enne kokkuvõtet võinuks olla töö lõpptulemus pikemalt näha". Esimesel tunnil videokonsultatsioon nagu varasematelgi nädalatel Kel käsil põhjalikum ning tunnitöö mahtu ületav oma projekt/programmeerimiskursus/teema õppimine, võib seda rahus jätkata või alustada. Samuti arvestusega, et 29.04 tunnis annab tehtust videokokkuvõtte, täidab Drives päevikut ning saadab mulle vajadusel küsimusi.