Kolm kappi Telemängus on laval kolm kappi. Kahes neist on kits, ühes autodokumendid. Mängija tuleb lavale, kappide uksed on kinni, mängija ei tea, kus kapis miski on. Ülesandeks programmi abil olukorra simuleerimine. Juhuarvuga (1..3) leia, millises kapis on autodokumendid Juhuarvuga (1..3) leia, millise kapi valis mängija Väjasta, kas mängija valis dokumentidega kapi. Tee katsetest sajane seeria, näita, mitmel korral valis kasutaja autodokumendid Käivita sajane seeria kümneid kordi. Näita, milline on suurim ja vähim autodokumentide saamise kogus seerias. 12.40 Kui mängija on kapi valinud, laseb mängujuht (kes teab, kus miski asub) ühe kitse kapist välja ja jätab selle kapi ukse lahti. Mängija võib vahetada kappi kui ta tahab. Simulatsiooni teel jäljendame olukorda ja püüame näidata, millistes piirides kõigub auto saamise tõenäosus kapi vahetamise puhul, millistes vahetamata jätmise puhul. Vahetuseta: Juhuarvuga (1..3) leia, millises kapis on autodokumendid Juhuarvuga (1..3) leia, millise kapi valis mängija Juhuarvu abil vali üks ustest, mille taga on kits Ava kapp, mille valis mängija algselt, vaata, kas seal on auto. Käivita sajane seeria kümneid kordi. Näita, milline on suurim ja vähim autodokumentide saamise kogus seerias. Vahetusega: Juhuarvuga (1..3) leia, millises kapis on autodokumendid Juhuarvuga (1..3) leia, millise kapi valis mängija Juhuarvu abil vali üks ustest, mille taga on kits Mängija vahetab kapi teise suletud kapi vastu ning avab selle. Käivita sajane seeria kümneid kordi. Näita, milline on suurim ja vähim autodokumentide saamise kogus seerias. 13.40