using System; using System.Collections.Generic; using System.Text; namespace Lapid1 { class Riidelapp { protected float pikkus; protected float laius; protected string toon; public Riidelapp(float uusPikkus, float uusLaius, string t) { pikkus = uusPikkus; laius = uusLaius; PikemPikkuseks(); toon = t; } public float GetPikkus() { return pikkus; } public float GetLaius() { return laius; } public string GetToon() { return toon; } public void Poolita() { pikkus = pikkus / 2; PikemPikkuseks(); } void PikemPikkuseks() { if (pikkus < laius) { float abi = pikkus; pikkus = laius; laius = abi; } } public Riidelapp L6ika(float protsent) { float koef = protsent / 100; float loigatud = pikkus * (1 - koef); Riidelapp Uuslapp = new Riidelapp(loigatud, laius, toon); pikkus = pikkus * koef; PikemPikkuseks(); return Uuslapp; } public override String ToString() { return toon + " lapp " + pikkus + "x" + laius; } public float Pindala() { return pikkus * laius; } } }