Algarvud · Teata, kas kasutaja sisestatud arv jagub kahe, kolme viie või seitsmega. · Teata, kas kasutaja sisestatud arv on algarv. · Koosta massiiv esimese tuhande algarvuga. Leia selle sõela abil, millised on kümme suurimat algarvu, mis on väiksemad, kui tuhandenda algarvu ruut. Murrud. · Kui sisestatud arvudest on lugeja suurem kui nimetaja, esita arv segaarvuna. (nt, 7/4 -> 1 3/4). · Liida kokku kaks murdu, esita tulemus segaarvuna. · Lisaks eelmisele taanda vastus. Kahendsüsteem · Teata, kas sisestatud neljakohaline arv koosneb vaid ühtedest ja nullidest. · Kui tingimus on tõene, väljasta selle kahendsüsteemi arvu väärtus kümnendsüsteemis. · Võrreldes eelmisega võib sisestatud kahendsüsteemi arv olla kuni kümnekohaline. Eraldi kuvatase välja, millisele väärtusele iga "üks" selles arvus vastab. Kirjalik jagamine · Failist loetakse kaks arvu ning väljastatakse nende jagamise tulemus. · Lisaks eelmisele kontrollitakse, et ei jagataks nulliga. Jagatava alla kirjutatakse vastuse esimese numbri korrutis jagajaga. · Joonistatakse kasutaja antud arvude kirjalik jagamine etappide kaupa, kus on näha, millised korrutamised ja jagamised töö käigus tekivad. Kirjalik korrutamine · Väljastatakse failist loetud kahe arvu korrutis. · Etteantud arvude järgi kirjalik korrutamine on näha koos vahetulemustega. · Lisaks näidatakse, millised arvud pärastisel kokkuliitmisel meelde jäetakse. Kirjalik liitmine · Failist saadud kaks arvu sisestatakse üksteise alla, summa omakorda nende alla. · Lisaks eelmisele on näha, millised arvud meelde jäetakse. · Lisaks eelmisele võib liidetavaid arve olla suvaline arv. Kirjalik lahutamine · Väljastatakse kahe sisestatud arvu vahe absoluutväärtus. · Ekraanile joonistatakse suurem arv üles, väiksem alla ning vahe kõige alla, kümnendkohad kohakuti. · Võlgu võetud väärtused tähistatakse punktiga. Trips-traps-trull · Joonista sümbolite abil ekraanile trips-traps-trulli ruudustik · Kasutaja teatab rea ja veeru. Vastavasse kohta märgitakse kordamööda x ja 0 · Kontrollitakse käikude õigsust, teatatakse mängu lõpust. Avaldiste arvutamine * Tekstifaili ühel real on kahest ühekohalisest arvust ja tehtemärgist (+, -, *, /) koosnev avaldis. Teise faili väljastatakse avaldise tulemus. * Võrreldes eelnevaga võivad arvud olla mitmekohalised. * Avaldis võib olla pikem (nt. 4+3/4-1). Arvestatakse ka tehete järjekorda.