using System.Collections; using System.Collections.Generic; using UnityEngine; public class LiiguKlahvidega2 : MonoBehaviour { Color vanaToon; Collider aktiivne=null; void Start() { } void OnTriggerEnter(Collider kujund){ Debug.Log(kujund.name); if(kujund.name=="Cube"){ if(aktiivne!=null){aktiivsestTagasi();} aktiivne=kujund; vanaToon=aktiivne.GetComponent().material.color; aktiivne.GetComponent().material.color=Color.red; } } void OnTriggerExit(Collider kujund){ aktiivsestTagasi(); } void aktiivsestTagasi(){ if(aktiivne!=null){ aktiivne.GetComponent().material.color=vanaToon; } aktiivne=null; } void Update() { if(Input.GetKeyDown(KeyCode.A)){ this.transform.position+=new Vector3(-1, 0, 0); } if(Input.GetKeyDown(KeyCode.D)){ this.transform.position+=new Vector3( 1, 0, 0); } if(Input.GetKeyDown(KeyCode.U)){ if(aktiivne==null){ Component uus=GameObject.CreatePrimitive( PrimitiveType.Cube).GetComponent(); uus.transform.position=this.transform.position; int juhuarv=Random.Range(0, 3); Debug.Log(juhuarv); //Vastavalt juhuarvule otsustage, kas panna kuubi sisse kera //Kera localScale valige juhuslikult vahemikust 0.3 .. 0.8 Component uusKera=GameObject.CreatePrimitive( PrimitiveType.Sphere).GetComponent(); uusKera.transform.position=this.transform.position; uusKera.GetComponent().material.color=Color.black; uusKera.transform.localScale=new Vector3(0.5f, 0.5f, 0.5f); } } if(Input.GetKeyDown(KeyCode.K)){ if(aktiivne!=null){ Destroy(aktiivne.gameObject); } } //Võimalda aktiivset kujundit kustutada //Võimalda aktiivse kujundi värvi vahetada } }