using System.Collections; using System.Collections.Generic; using UnityEngine; public class Keskus : MonoBehaviour { Component kera; Component juhtKera; float m=1; float g=-9.8f; float jaikus=25; //njuutonit meetri kohta Vector3 v=new Vector3(0, 0, 0); float vabakumm=0.5f; float maxkumm=10f; //Lisage muutuja nööri pikkuse tarbeks //Elastsusjõud tekib võrdeliselt kera ja juhtKera kaugusega, //mis ületab nööri pikkust //Kuva palli värvi abil, et kui suure pinge all on kumm //Lisa kummile maxpikkus - üle selle kumm katkeb ja pall lendab vabalt minema //Iga kaadriga kiirus veidi väheneb float oehukoef=0.99f; void Start() { kera=GameObject.CreatePrimitive( PrimitiveType.Sphere).GetComponent(); juhtKera=GameObject.CreatePrimitive( PrimitiveType.Sphere).GetComponent(); juhtKera.transform.position=new Vector3(0, 3, 0); juhtKera.transform.localScale=new Vector3(0.5f, 0.5f, 0.5f); } void Update() { juhtKera.transform.position=Camera.main.ScreenToWorldPoint(new Vector3(Input.mousePosition.x, Input.mousePosition.y, 10)); Vector3 kumm=juhtKera.transform.position-kera.transform.position; float kummijoud=0; if (vabakumm < kumm.magnitude){ kummijoud = (kumm.magnitude - vabakumm) * jaikus; float varv=1-(kumm.magnitude - vabakumm)/(maxkumm-vabakumm); kera.GetComponent().material.color=new Color(1,varv,varv,1); } else { kera.GetComponent().material.color=new Color(1,1, 1,1); } float kiirendus=kummijoud/m; if(kumm.magnitude