Komplekti jaoks vaja NodeMCU, microUSB juhe, protoplaat 2 ledi (nt. roheline ja punane), 2 220ohm takistit (väikesed) 2 nuppu (nt. 4 jalaga), kaks 4,7kOhm takistit (suured) juhtmed Google erakonto (võib olla eraldi arenduse tarbeks) * Ühenda jadamisi D0, 220 ohm takisti, LED (pikem ots D0 poole) ning GND. Pane Led vilkuma. Nupuvajutuse lugemiseks: Nupp 3V ja D3 vahele 4,7 kOhm takisti D3 ja GND vahele Serial.begin(115200); //setup pinMode(D3, INPUT); //setup Serial.println(digitalRead(D1)); //loop Lisa teine nupp ja teine LED, veendu, et suudad vajutusi logida ja tuld lülitada. Loo/otsi üles oma firebase konto, tee nädala jaoks õigustega kataloog { "rules": { "1013":{ ".read": true, ".write": true, } } } Publish BasicHTTPSClient näide const uint8_t fingerprint[20] = {0x36, 0xAB, 0xB5, 0x84, 0x1E, 0xF1, 0xAA, 0xC2, 0x8E, 0x4B, 0x50, 0x24, 0xB2, 0xA3, 0x70, 0x55, 0xFB, 0x96, 0xF2, 0x43}; Saada kataloogi sees olevasse elementi teade, kas ja kumba nuppu vajutati. Koosta eraldi veebileht, kus selle elemendi väärtus näha on. Lisa veebilehele küsimuse sisestamise tekstiväli, nupp vastuse nullimiseks. Mängujuht kirjutab tekstivälja kas-küsimuse, nupuvajutusega nullib vana vastuse. Mängija vajutab NodeMCU puldilt arvatava vastuse. Veebilehel on vastus näha. Mängujuht märgib veebilehel, kas küsimuse vastuseks on jah või ei. Kasutajale näidatakse punast või rohelist LED-i, et kas ta vastas õigesti. Tunni lõpul kirjutage loodud komplektile juurde paberile oma nimi ja/või telefoninumber, pange järgmise tunni tarbeks plastmasskasti