Hokilitter * Koosta litri jaoks klass. x ja y koordinaat, liikumiskiirus x ja y suunal (m/s). Koosta käsklus, mis annab litri koordinaatideks asukoha etteantud arvu sekundite pärast. * Litrile mõjub hõõrdejõud, mis aeglustab litri liikumise kiirust igas sekundis ühe m/s jagu (sõltumata liikumise suunast). Koosta käsklus kontrollimaks, kas etteantud arvu sekundite pärast on litter seisma jäänud. * Litri väljaks on ajasamm, mille järgi uut asukohta ja kiirust arvutatakse. Nt. kui ajasammuks on 0,1 sekundit, siis iga selle aja jooksul väheneb litri kiirus 0,1 m/s jagu. Platsi serv on koordinaadiga y=20. Vastu serva põrgates muutub y-suunaline kiirus vastupidiseks. Väljasta litri peatumiskohad erinevate ajasammude järgi arvutades. Tekstide sarnasus * Koosta klass teksti jaoks. Lisa käsklus, mille abil saab küsida, mitu protsenti teksti sümbolitest moodustab käsule parameetrina antud sümbol. Näiteks kui tekstis on 100 sümbolit ning a-tähti on 8, siis vastuseks on 0,08. * Tekstile saab parameetrina ette anda teise Teksti ning tähed, mille järgi sagedusi võrreldakse. Väljastatakse erinevuste osakaalude summa. * Tekstid loetakse failist (vähemalt 8). Leitakse kõikide paaride erinevuste osakaalude summa keskmine. Kuvatakse paarid, mille erinevuste osakaalude summa on alla keskmise.