Nupud * Ühenda nupp 3V ja D1 vahele, takisti (~4,7K) D1 ja G vahele * Kuva digitalRead(D1) tulemus 1 sekundi tagant * Proovi kood koostada ilma delay-käsuta. Kuva "vajutus" siis, kui nupp vajutatakse, aga mitte sagedamini kui kord sekundis * Iga järjekordne vajutus logitakse veebilehe andmetabelisse * Lisa NodeMCU külge teine nupp. Üks nupp nii tähendusega "jah" ning teine "ei". Kuva kummagi nupu vajutuse peale teade * Veebi andmetabelis näidatakse, kumba nuppu viimati vajutati. Kahoot-mängu üks küsimus * Koosta veebileht, kus nupuvajutuse peale kuvatakse tabelis ette valmistatud küsimus. * Pärast küsimuse avanemist võtab kasutajal olev pult vastu "jah" või "ei" vajutuse, vastus saadetakse tabelisse. * Kui mängujuht suleb küsimuse aja, siis kuvatakse lehel, kas vastati "jah" või "ei" * Mängujuht vajutab nupuga, kas õige vastus oli "jah" või "ei" * Veebilehel näidatakse, kas mängija vastas õigesti või valesti. * Sama näitab ka mängija puldil põlema hakkav roheline või punane tuli.