Kolmemõõtmeline graafika
Lihtne kuup ekraanil
. Näha on temast vaid üks külg.
Keeratud kuup
Nihutatud kuup
Keeratud ja nihutatud kuup
Sama lühemalt
Pöörlev ja liikuv kuup.
Interpolaatori abil pöörlev kuup.
Interpolaatori abil üles-alla liikuv kuup.
Suurust muutev kuup.
Roheline koonus
Värvi muutev koonus
Koonuse kloonimine
Kaks kuupi.
Etteantud punktide kaudu liikuv kuup.
Lisaks eelmisele ka keeratakse.
Taustaga kuup.
Kuubi lisamine töö käigus
Soovitud asukohtadesse lisamine
Silinder.
Vaatepaiga asukoht.
Vaatekoha muutmine, hulk kuupe, taust.
Klahvikuulari abil asukoha muutmine.
Paiknemine näha eraldi tasandil.
Klahvliigutaja juurest asukoha pärimine
Läbimatud seinad
Pikem ja ilusam näide ruumis sõitmise kohta
Tasapinnaline tekst.
Pöörlev tekst.
Kolmemõõtmeline kiri.
Nurgapunktide järgi koostatud plaat.
Alamprogramm seinte loomiseks
Klahvivajutusele reageerimine.
Hiirega keeramine.
Hiirega keeramine, nihutamine ning suurendamine.
(vasak klahv, parem klahv, ctrl+alt+vasak)
Hiirega tabatud kuubi keeramine.
Kuup keerab end kokkupõrkel silindriga
Kujundid vahetuvad iga natukese aja tagant.
Mustriga kera
,
taust1.gif
Mustriga plaat
Taustavalgus.
Suundvalgus.
Suund- ja taustavalgus.
Suundvalgus kahele kerale.
Punktvalgus kahele kerale.
Kohtvalgus (koonusekujuline punktvalgus) kahele kerale.
Joontest loodud kujundid:
valge L
,
Värviline L
ning klass nende
vaatamiseks
Moone kahe kujundi vahel.
Näidete käivitamiseks peab olema installeeritud Java 3D.