Ruutfunktsiooni graafik

Koodi sisse trükitud konstandid on asendatud muutujatega. Nii on vähe suurema programmi puhul kergem näha, millega tegu, sest muutujal on nimi. Samuti, kui sama suurust on kasutatud mitmes kohas, siis muutmisvajaduse korral saab teha seda ühes kohas ning jääb ära oht, et kusagilt midagi paika muutmata jääb. Põhjalikud programmeerijad soovitavad koguni kõik väärtused (v.a. 0 ja 1) asendada tähenduslike nimedega muutujatega. Siis teistel koodi lugejatel sellest rohkem lootust aru saada. Ning mõnikord on mõistlik needki numbrid sõnadega asendada

Arvutustehe on toodud välja eraldi funktsioonina. Nii on teda kergem mitmest kohast vajadusel välja kutsuda, samuti muuta ja parandada kui vajadust peaks olema.

Koefitsent näitab, mitu ekraanipunkti vastab ühele ühikule graafikul. Kui koefitsent on võrdne ühega, siis graafiku- ning ekraanipunktide arv kattub. Ühest suurema kordaja korral venitatakse ekraanil graafik vastava telje suunas välja. Kui kordaja on 0 ja 1 vahel, siis ekraanijoonist vähendatakse. Ning kui kordaja on alla nulli, siis joonistatakse ekraanil vastupidises suunas. Siin näites y koefitsent -0.5 tähendab, et ekraani- ning graafikuühikud on eri suundades (miinusmärk ees) ning ekraanipunkte on poole vähem kui punkte graafikul. Nii on võimalik kiirelt kasvav ruutfunktsioon ekraanile paremini ära mahutada.

Lähtekood