- Lihtne kukkumine,
rakend
- Ring liigub hiire vedamise järgi, rakend
- Enne paika joonistamist saab ringi lohistada.
Ülejäänud ringid hoitakse mälus pildina. Rakend
- Eraldi lõime abil ringi liikuv ring, rakend
- Liikuv nägu kireval taustal. Rakend
- Vajutades hiirega ekraanile hakkab sellest kohast
alla liikuma tilk, rakend
- Alla jõudes tilk kahaneb
- Ekraanil võib korraga olla mitu langevat tilka, rakend
- Vihmasadu, rakend
- Lõime abil liikuvad pallid, rakend
Hiiremäng
- Hiirevajutusel kukkuv pall,
rakend
- Kukkuv pall eraldi lõimes,
rakend
- Uus pall vaid hetkel, kui joonistust ei
näidata. Sünkroniseerimine,
rakend
- Hiirevajutusel kukub pall juhuslikust kohast,
rakend
- Pihta saamisel kukub pall juhuslikust kohast,
rakend
- Statistika,
rakend
- Hiirega palli hoo määramine,
rakend
|
- Liikuv taust, rakend
- Juhuslikud lilled, rakend
- Putuka liigutamine klahvidega, rakend
- Lillenektari imemine, rakend
- Sirelasemäng, Käsurealt käivitamine
- Lilleke4.java, Piiksuja.java, Pildike5.java, sirelane.gif, lill1.gif,
lill1a.gif, rohetaust320x480.gif,
linnutaust.au, sahin.au
- Aarde otsimine, rakend
- Hiire liigutamine
- Hiir liigutatakse esimesele valgele ekraanipunktile
- Ekraanil näidatakse valitud plokiga
ühesuguseid tükke
|