Hiirega palli tabamine * Tee näide läbi. * Lisa mitmesuguse asukoha ja suurusega palle ning veendu, et lahendus töötab. * Pane pallid muutuma hiirevajutuse puhul suuremaks. * Pane pall hüppama hiirevajutuse puhul paremale. * Pane pall hüppama hiirevajutuse puhul hiirest eemale. St, et hiirega palli serva juurde vajutades valib pall uue asukoha, nagu oleks teda sealt serva juurest lükatud. Vihje: endiselt saab kätte palli keskpunkti ning hiire vahelise x-i ja y-i suunalise kauguse ning nende põhjal saab juba arvutada, kui palju ja millises suunas on mõistlik palli asukohta muuta. * Joonista ekraanile lisaks pallidele üks suur ringjoon. Määra pallidele algul juhuslikud asukohad. Nõnda hiirega lükates tuleb pallid suure ringi sisse saada. Programm teatab, kui kõik pallid on suure ringi sees.