Programmis oli meil ette nähtud kolm filmi mida ameeriklased peavad oma viimase aja tippteost, eks need on mammutfilm Kleopatra siis ameeriklaste esimene sinel raama. Mängu fill tähendab kunstiline panoraam fill kuidas võideti lääs ja psühholoogilise filmivaldkonnast Araabia Loorents. Iga soliidne filmikompanii toodab aastas vähemalt ühe mammutfilmi. See on film, millele raisatakse kohutavalt raha, paisatakse hiigelsummad. Ja mis nähtavasti toob ka hiigelsummad sisse. Üks niisugustest filmidest on praegu jookseb Kleopatra. Film kestab neli tundi. Ühe vaheajaga. Filmid on üldiselt Ameerikasse, viimasel ajal toodud kõik pikad, alla kolme tunni ma filmi ei näinudki, tehakse harilikult ühe vaheaeg nagu teatris, rasked jalutab vahepeal, siis film jätkub ja filmib pileti hinda, kui mopeedi patras, vaatasin talle muidu filmi vaatamas, programmis olid neli dollarit. Broadwayl nii linnasüdames, ühes kallimas kinos ainus kilo, mis oli peaaegu välja müüdud, oligi see geokus. Me vaatasime Kleopatra. See kino asub. Selle filmi imik Kleopatra salakuskilt sealt lugeda ei saanud. Ma aimasin Kleopatra muidugi hüppeid tiitlile 105, aga ainult selles, et seal on suurelt mitte mitme ja mitme meetri pikkuselt on joonistatud pool lamavalt pool lahtiriietatult pool riidesse. Patra Elizabeth Taylor. Seda võib aimata, sellesse võib aimata sellest, et suured hiigeltuli kirjad jooksevad ja kirjutad kogu aeg sõjal Elizabeth Taylor, Elizabeth Taylor, Elizabeth Taylor. Ja siis on alla kirjutatud veel ühed suured tuli kirjad, see film on kallim kui pen. Huur. Meile ütlesin mitte midagi ameeriklasi, ütleb see kõik. Benno kuuril siiamaani kõige kallim film. Ja see on kallim kui Penhul. Firmad vahel võistlevad ühe teise firma toodangut. Ja see peab tähendama kõike, see film on kallim kui Penhur. Ja siis kuidagi isa aimad, juba kalling Bel kuulsa Paint, Kleopatra. Lähme siis. Seal oli ka jah, vastakse filmi, filmi või kilodest, mis oli välja müüdud peaaegu. Et Ameerika Geo elab kriisi see ei ole mul kuskilt loetud või väljamõeldud, vaid vestluses Ameerika bossidega varastasime, käisime Paramount, 20 Sandy Foxy bossidega me kokku saan, Nad ise ütlevad, Ameerika kino elab praegu üle suurt kriisi. Ja kõik meie jõupingutused ja otsingud on selles, kuidas tuua keskmine ameeriklane kodunt televisiooniaparaadi juures kinosse tagasi. Seetõttu püütakse leida mitmesuguseid võtteid, mis on asendamatud võrreldes televisiooniga. Seetõttu tehti värviline film praegu televisioon sellel järel jõudmas antakse juba neli tundi värvilist kava. Laiekraan, mida veel ei asenda televisioonis miski. Üks võtteid on need superfilmid, mammutfilmid, suured kallid värvilised, laia ekraanifilmid, mis võivad isegi küllaltki magi televisiooni tulevad, võivad muutuda, võrdlesime annetuteks. Televisiooniaparaat ei anna laiustajal edasi neid kõlaprotsesse efekte mida kaasaegne kino rakendab kasele kinotehnika kinosaal. Ja seetõttu vilakongaalate võrdlemisi laialt külastatavad. Ja teine moment on see, et televisioonis ela siiski uusi filme nagu selle visiooni fosfale üldse tahad. Keskeltläbi umbes nelja aasta pärast ostavad filmid ära. Et kes tahab nii otseselt otseselt kontakti saada. Uudsusejanu see muidugi läheb siis kinosse. Kuidas hinnata Kleopatra? Ta muidugi puhtalt ameerikalik film. See see film maksab 26 miljonit dollarit. Nagu ütles sellesama kompanii parameetrid, kas seda on näha igas filmikaadris. Raha ei ole kokku hoitud masson paisata dekoratsioonid, kostüümid, tihti mammut, filmitud mahud, filmide materjal, teema võetaksegi alati kuskilt minevikust kuskil niisugust valdkonnast, kus saab, kus on võimalus massidega mängima hakata, seetõttu tihti haavade materjalid iilias on filmitud. See ei olnud mitu portfell kuurorti tagasi tullakse, kus suured merelahingud, maa, lahingud, kus saab tead pidustusi, suuri lavastusi, kõiki aspekte. See on alati niisuguseks teemaks, kuski, hunnid, aatil, Arv võitlus, roomal langemine on kõik. Niisugused teemad on, mis saadik kütkestavad lavastajaid kes asuvad tootma hämamud filme. Muidugi, ta on selles mõttes väga tugeva ameerikaliku maitsega, et kõik need hiigelstseenid, suured merelahingud, võitlused on tehtud Ameerika tugevam maitse järgi väga suur osadesse antakse kakelusi, võitlustele, üksikutele löökidele, suremist telelõua, haakidele, läbitistmistele, hobuste langemisele. See on nii tüüpiline Ameerika maitse ja muidugi see maitselt väga tugevalt läbi sellest see raamat mängufilmis, kuidas võideti lääs. Näitlejatena kõige tugevamalt mõjus minule Rex Harrison, kes mängisid seesarit kõige nõrgemal terves selles trupis on nii, nagu ma kunsti käsitlen. Elizabeth Taylor ise. Muidu sa nii nagu ma kunsti käsitleda. Sest Elizabeth Taylor, praegu täht number üks ja tema on see, kes tõmbab massid teatrisse kinosse. Ja see on tõsiasi, siin me tulemegi ühel väga olulise psühholoogilise momendi juurde, mast massipsühholoogias momendi juurde ja Ameerika keskmise kinokülastaja maitse juurde, mis on nii kuidagi täitsa diametraalne meie kinoga. Kui meil oli vestlus paramondi bossiga, siis ta küsis mu käest, et kuidas teile meeldis meie sõda ja rahu. Nende omaveskit sobib hästi tehtud film. Kunstlik film, tõsine töö. Ma ütlesin, et ma olen kuulnud, et teie praegu teete seda rahu jahtimine küll teisele küsimusele, kes on tähed? Keskkonnanõukogudekülastaja läheb vaatama seda, mida mängitakse. Ja seetõttu tähtede kultus niisugusel kujul nagu Ameerikas on meil kuidagi täitsa võõras. Ameerika film elab tähtedest nimedest. Tähtu see, kes tõmbab rahva kinosse. Ja see on kõige olulisem Dametraalsem erinevus. Kas on filmi nimi Kleopatra võimaldanud pen kuulsime tähtis asja see, et kaasa mängib Elizabeth Taylor pääsellest Elizabeth Tayloriga kõrval mängib Antonius Barton partoderi meeskonnad siiamaani peeti abielumeheks number üks kes püüdis jätkata, nagu räägite seal seda õiliste puhast traditsiooni, mille räpases filmimaailmas käis lõpuni. Kärickuuper. Truu elas ühe naisega elu lõpuni, oli hea, perekonnaisa, elas vaikselt kvartaliga umbes peeti niisuguseks meheks. Elizabeth Taylor oli neljas kord abielus, Fischer tema mees psüühiliselt natuke liiga kõrgele arenenud. Ja seoses selle sündmusega, et Kleopatra, kas praegu välja tulema algas Kleopatra ja Antoniuse suur armastus, mis seal filmis jätkuma elus Elizabeth Taylori ja Bartoni vahel. Praegu on terve Ameerika ülesköetud Bartoni ja Elizabethi armastusloos. Kas Barton paneb vastu vaipadega, kas Elizabeth suudab partnerid toimit? Muidugi, Elizabethi neljakümnes- Fischer läks hullumajas, andis lahutuse ja partnerid on saanud või saamas või juba saanud Elizabethi järjekorda. Viies mees. Väga paljud inimesed lähevad vaatama, mitte nii palju film elas kui Elizabethi seda naist, kes võitis ära vaese õnnetu partoni. See on suur äri. Elizabeth saab selle filmi, Eesti sai selle filmi eest Kleopatra osaliselt üks miljon dollarit napilt ilma, saab 26 miljonit dollarit. Lisavad sajutus, miljon dollarit. Sealjuures ütles see bossise, ta peaaegu teise miljoni dollarit teenib protsentidega, mida see film ülemaailmas sisse toob. Elizabeth on praegu täht number üks. Taastus sellele positsioonile, mille vabatahtlikult elust lahkudes lohutas Marilyn Monroe. Ja siin võib-olla paari sõnaga puudutan seda vestlus, mis meil toimus. Bramonti. Bossidega ma küsin niimoodi. Meiepoolsed küsimused ja küsimused hakkasid juba peaaegu lõppema ja küsimus, kuidas sünnib täht? Ja see postitab nõuded, mis seal pääsu, kui ta selle küsimusele oskaksite vastata, oleksite kõige rikkam mees Ameerikaga. Tähtsaim täht avastatakse ja avastas, keegi ei ole leidnud seda teed, mismoodi avastakse sel juhul see, kes avastamisel saab sama kuulsaks tähtise, aga osata leida, kuidas tahtsin, et me ei ole kunagi avastanud siis seaduspärasusi tähtsuselt kõige ootamatumalt, kuskil aja keerises sünnib, tekib nimetada kaks. Me võiksime siin lihtsalt analüüsides eelnevaid nähteid, kas me võiksime leida järsku mõne konkreetse põhjuse, miks keegi on täheksa? Muide, neil on veel vahetähetäht ja suur täht. Need on kaks eri kategooriat. Minu käest küsib suks, mis Piper ringis hoidma minid Se Piperid küsis mu käest. Öelge, kes on teie lemmik ja meie Ameerika filminäitlejatest, kellest ma väga lugu pean? Ma ütlen niimoodi, et on. Mulle väga meeldis. Hiljuti surnud näitleja ta pinglannaga teie juures nime teinud, kuulsaks saanud ja surnud Charles Lawton. Looja hoia, lood on, on väga suur näitaja, väga hea näitleja. Aga ta ei olnud suur täht. Siis ma küsin niimoodi, et hakkas käri, Cooper oli suur täht, Oya karripulbri suur täht. Ja ma küsin niimoodi, et aga miks kärg upule suur täht, ütleme dioodi käriku ooperi isikus oli koondatud selle ajastu ideaal. Tema. Mehelik rääkis vähe tegutses hästi õigel ajal. Ja ta oli alati positiivse poole kaitsja. Ta meeldis nii meestele kui naistele. Nii noortele kui vanadele. Kõik neli tahku. Sa saad ainult väga vähesed endale lubada on näiteks meelduks, naistel on eksam, meeste maitse, Nixon, laste manitsus on need, kes on vanade maitse, on, eks, kes, mida ta ka intellektuaalse publiku laiale massile meedia korraga tabada kõik neli Tahku, sa suudad üksikud, väga vähesed. Lihtsalt mõtlesin, kes on veel suured tähed. Kärkuuport, lake, hiiglasuurtähti agreda, karvu ei suuda, väga suured tähed, need on need, kelle iga oli üle 10 aasta. Kui kaua siis peab vastu suur täht? 10 12, maksimum 15 rohkem, mida keegi pidanud. Vaat nüüd, aga kas Elizabethi aeg saab varsti täis ja varsti saab täis teie teate seda, aga kas Elizabeth ka teaduses teab, ega ta muidu üks miljon osaliste praegu tema, tema praegu võtab. Uus Elizabeth kasvab ja eluseadus. Ja selgubki kõige kummalisem arusaamade juhus võib juhtuda niisugune paradoks. Et on väga hea näitleja, aga mitte suurtäht nagu chars lootoniga. Suur täht on see, kes toob massid kinosse. Ja praegu 70 protsenti kinokülastajatest moodustavad inimesed 16 kuni 25 aastani. Kes meeldib seal elueale, see on suur täht, kas ta oskab mängida või ei oska, kes ei meeldi sellele eale ta võib-olla geniaalne näitleja kunagi suur, tähtis, sest ta ei too endaga saalitäis. Sa muidugi julm seadus näitlejate mängulaadist rääkis, vaatasin, et mulle väga meeldis Rex Harrison Kleopatra ja lisab, et võib-olla kõige vähem. Elizabeth sa muidugi selles mõttes mängib ausalt, praegu ta ei püüagi mingisugust Kleopatra kehast, nagu ma ütlesin, et ümber kehastuda kuskil seal on võõras üksikud suured näitlejad, kes on nii kuulsaks nimetatakse karakternäitleja teatud liik, näitleja on see liig, täitlendast Aislaske nimetab näitlekkele isiklikku sarmi. Ei ole Vaikele kes muutvad sarmikaks ümber kehastades, seda me omal Nõukogude Vene teater, kus traditsioonis peame kõige kõrgemaks ümberkehastumine labiaalselt baasil. See on Ameerika teatri ja ja kilo loomingust välja lülitatud. Nii suuremas protsendis ja Elizabeth ei taha ka ümber kehastuda vaip, ta asetab ennast Kleopatra situatsioonidesse, kannab neid rikkalikke ja väga kirjut ja aga mitmesuguseid riideid, mida võimaldab Elizabethi Kanda. Ta vahetab neid sagedaste vahetate sagedaste rahvas silmal kordades siiapoole, paljase kordades. Täitsa paljastada, kuna ta on võluvad, on ikka Elizabethist, minnakse vaatama Elizabethi Kleopatra või noh, kui ta ümber kehastuks, siis nagu pettuks see inin, kes läbildisabit otsida, leia korraga lisada vaid leiab Cleopatra. Ses mõttes Rex Harrison c sarina on sajaprotsendiline näitleja selles mõttes, et temalt liigutuses aiman seda suurimat ümberkehastumiskunst sõidab karakterit tuumaks. Mitte ainult välist moondumises, vaid tähtsam seesmist moondus, tabada inimese seesmist tuuma. Ja ma usun igast liigutusest astumiseks, et see on see mees, kes võib valitseda tervet impeeriumi. See mees, kelle järgi tulevad leegionid see mees, kes ütleb reisijatele, minge, nad lähevad. Ja see mees, kes juba unustada leegionid Egiptusesse, kes võib armuda korraga kõik seal kuskil Rex Harrissoni juures. Nii usutav, veenev Songi, tõelise hea kunsti alus võib olla lavastuslikult ka kõige huvitavam tugevam koht olnud juba esimese osa lõpp, et see sari, surm, tsessari tapmine, tseesar tapendatustega kuurias toimus seal Pompeiuse kuju jalal. Tseesar tuleb valgesse toogas paha aimamata seltskonnast ma, sõbrad on kõik ümber, ootate taset Pompeiuse kuju juures, seal tuleb, tervitab ja korraga ootamatult igatses, võtab oma põue oda toogal talli nats laps Takslevate keisrile tugevalt sisse. Et see saab korraga ei saa aru, mis sünnib äärata suud arvu dub näkku. Veri hakkab punane, valge tuugalt imbuma, silmad lähedalt kitsaks nagu koeraga koera solvatud kõrvad pealegi silma kitsas seal tardunud naerumaskid näkku, ta näeb eemalt purutust parimat sõpra ja siis ta hakkab sedasama liikumatu näoga tardunud märscapruutusele lähenema ja korgan suur kaadri puutuse nägu. Brutz sel hetkel higiseks suured hiigeligipõliste puudus hoiab põue oda toogal kas lüüa või mitte. Sõber tseesar läheneb, orga puudus võtab surmafoobia, tseesar langeb kokku Pompeius kuju jalal. Ja muidugi ütlemata selt pseudoajalooline lausega sina pruutus, aga terve režissööritöö. Kõik komponendid, psühholoogilised ja füsioloogilised komponendid on viidud ühte tsentrisse. Kassina pruutus, teine filme. Kuidas võideti lääs? See on Ameerika ajaloos kunstiline illustratsioon kõige kirevam Ast, kõige romantilisem arst ja kõigi välismaalt etapist aastas 8840 kuni 1880. See ühesõnaga see ekspansioon idast läände. Film algab. Ta käsitleb muidugi ajalugu ennast, vaid kunstilises vormis teid tähtsamaid etappe ühe perekonna saatuse kaudu. Nii osaleks farmerite perekond, neil on kaks tütart, Lillid ja Eeva. Ja siis isa ema hakkavad parvega sõitma, jõge pidi lääne poole. Seal esimene suur kõrgpunkt ongi, kus parv satub kose vee looduses, Tiitse käteparv puruneb. Üks vanematest hukkub, Saltad nende elu edasi. Üks õdedest liilitan, abiellub traktoriga finimorkuupperitesse jahimehe kujuga, edasutavad farmi, saad, algab farmerite liin. Poeg kasvab suureks, läheb siis kodusõtta, ta isa on kodus asi, sa sured kodus sõjas, poeg kodusõjast tervena välja. Koloneli aukraadist hakkab Sa vaikseid happessessik raudteed ehitama ja teine liin läheb siis Eeva, teise liin, kest hakkab Music Hallis tööle näitleja, see liigub siis ida poole kui sant, vaat siis kuni välja tema elusaatus paralleelselt farmeritele liine sisse, niusik hollili. Ja filmi lõpus ongi siis ta püks terve osanfilmistuses haarab kodusõja ja üks osa on siis filmist see kas isik, raudtee ehitamine ja viimane osa on siis kus raudtee on valmis ja esimesed rongid liiguvad raudteel. Et kuld on avastatud Arizonas ja tuuakse raudtee pidi, kuld, hakatakse kulda Ita pidama ja bandiidid tungivad rongile kallale. Muidugi on siiski metsik võitlus bandiitidega ja siis kulla kullavedajate vahel seal tehtud ameerikalikku ehtsa Hooja ja tempo rütmiga võitlus vagunitesse, vagunid all ja vagunite lahteaakimine, ratsahobuste pealt vagunitesse hüppamine, hobuste vagunis, hobuste klaasi laipadel langemine, Koldid pauguvad vagunid haagitakse lahti pärast range proobastest välja. Muidugi bandiidid lõbuks kaotama, odavat ja head võidavad ja see on ehtsad Ameerika koguga tehtud. Brasiilia peetakse siis tänapäeva Ameerika kõigi tema raudteede ja maanteedevõrguga, nii nagu ta praegu on. See näitab siis, et kõik need inimesed on andnud seda oma alusama, võitles oma verega selleks, et praegu on meil olemas niisugune Ameerika niisugune umbes sellesisuline ja ideeline ehitusse Syneramohvil, kuidas võideti lääs. Kolmas Still. Mida nad tarnitakse psühholoogiliselt filmivaldkonnas? Ameeriklasi, parimast Soutscons, Araabia Lorents on vändatud sele Lorentsi järgi, kelle seitsmetarkus samba Tammsaare meil omal ajal tõlkis. See raamat ongi selleks aluseks. See filmi ideelsest millest seitse on mul raske rätsepat määrata, tähtis osa on sõnal. Ja ma ei tunne küllalt hästi keelt, et ma kõigest eriti kui räägitakse, risti lugeda ei saa, et ma kõigest aru väga paljus kaduma see. Seetõttu ma saan rääkida ainult üksikutes filmivõtetes, kaadritest tilgub väga pikk kolm ja pool tundi mängib seda Lorenzi osa. Eks inglise näitleja Pietro tuul. Väga hea näitleja, noor näitleja, keda manni tundub habras, hiljemalt lugesin ta Londoni rahvusteatris loores Olivia lavastas Hamleti Hamletit mänginud Pietro tuul, ma kujutan ette, et seal võib väga hea Hamlet olla suure intellektiga ja kõik see, mis ma ütlesin, Elizabeth Taylor, kus absoluutselt ei maksta Pitrutuuli kohta. See on niisugune nimed, kes oskab haarata kusse, karakterid, seesmiselt karakterid, tuumaluua niisugune kuju, kes enda maks vabaneb vaimselt suure vaimse kontsentratsiooniga tahte ju seda ei saa mitte ainult selles, ma panen omale Bedwiini riided seljataguse, Kõrvelaulus, kostüümi oleneb korraga Loorents absoluutselt, et seal on mõnikord väga oskuslikult kasutatud üksikuid kaadrid, filmipärased, kaadrid, terves samm edasi. On leitud kõiki neid teid, mis on ainult filmi käsutuses ja mis mitte kunagi ei saa tee, ta ei teatritega televisiooni. Seda mitmetes kaader, mis on väga hästi meeles, kuidas elama pandud kõrb. Filmi tervelt vändatud sahk haaras kõrbes midagi kohutavalt igavate kohutavalt monotoonselt, tähendab see hakkab korraga elamas seal läbi kolme ja poole tunni. Niisuguses huvitavas sügavuses, mitmes eri nüanssides värvides ei mõtle mitte värv endivaid, vaid vaid kõrb kui psühholoogiline nähe. Kõrb, inimene, inimene ja kaamel. Terve a4 olemas, avanenud single. Katsed on teinud Wiiralt, keda kaamelit maalseks kuskil KML tungib inimesse, Pedueenia kaameli suhe, inimene, vesi, kõrb ja janu, inimene ja taas liidia taeva tähendab nende vastandamine Timo vahenditega. See oli suurepärases oskusega ja suurepärase niukse leidlikkuse ka tehtud. Kui New Yorkis maksab iga ruutmeeter kohutavalt maade, kõik on kokku surutud, kõik on kikivarvul, siis las asi seal kõik kuidagi lao laiali mööda maad laiali, ruumi on küllalt maale küllalt, tänavad on laiad. Kõige autorikkam linn, keskmise statistika Riga kahe poole inimese kohta tuleb seal üks auto, nagu meil ametlikult seal märgiti. Ja seal distants ikka niisugused, et ilma autota kuskile minna ei olegi teada, tema pikkus on 25 miili, kuskil midagi 40 kilomeetrit, sest see on ühekordsete majade pooleteistkordsete majade linn, villadel, linn, plokkmajade kokkuklopsitud majad, nende standardmaad, linn, kõik on seal segi. Ja siis läbivad sa suured laiad maanteed. Seetõttu tutvumine linnaga Los Angelesi ka kestis viis tundi, selle ajaga me nägime ainult ühte osal Los Angeleses. Hollywood ise ei eraldu New Yorgist või Los Angeleses mitte millegiga silmapaistvalt lihtsalt ta on üks niisugune kaunim koht ja ta muutub või liitub nii märkamatult. Kauneid maju, kummalisi maju tuleb värvikamaks, kui Los Angeles üldiselt seal elavat filmitähed. Aga uued, kaasaegsed suured ateljeed leidus Salthernandosse kuskile eemale. Need aegunud ateljeed on laiunud televisioonikompaniide kätte paljud tehtud tantsu saalideks ja film üldse on muutunud oma tootmised palju maailma ulatuslikumaks. Kleopatra tehti Roomas ja Aleksandrias. Araabia loores tehti sahara, seal ei hakata loomakoha peal kunstlikke tingimusi, nüüd, kus maakera nii väikseks seal, kus on suurepärased kiiret liiklemisvõimalused. Ma panin korraga terve trupi lennuki peale ja juh oleme kuskil hoopis teises kuue, seitsme tunniga teises maailma nurgas, sealsamas kohapeal filmima. Kuidagi Hollywoodi elab eriti filmitähtede see mall, iga maja ja kirik on millegiga seotud. Kas siin laulatati see Vi, seal maeti, see kuskil on seisakus kus on enda autogrammid kivisse trükitud kuskil Hiina teatri juures on, on maha astunud jalajäljed värskesse, betooni vajutatud ja nende kätejäljed ja kõik see jutustab, elataks aina nende tähele, kuigi need ühtegi näha ei ole. Son võrdlemisi kinnine elu, mida nad elavad oma külma range arvestusega karjääriga ja miljonitega. Muidugi, tootmises see hinnavahe, mida saab staar või mida saab üks harilt väikese vahe on kohu, tähendab mul ekspert Elizabeth Taylor sai filmi eest miljon, siis lihtsalt need andmed, mis mul on käes nuga, mees, kes oma hobusega kukub kukkumise võtet eriti kauboifilmidesse kuskilt mees kukub hobusega spetsiaalselt mehed välja treeninud, need siis saab ju igatahes kukkumisest 50 dollarit. Kus ta riskib hobuse ja oma kaelaga. Nüüd need vahed on kohutavad. Ma tahan, et sa pead paari sõnaga veel puudutada seda Disneylandi kui sõita Los Angeleses vastupidises suunas Hollywoodile umbes üks 50 kilomeetrit välja. Bussil buss viib sinna ühte peatusse, kus asub Disneyland ja see on võib-olla üks kõige huvitav, kõige kirju kirevamaid. Disney Disney nimi on teil tuttavalt mees, kes miks hiire leiutas, kes sai modifikatsiooni filmi isaks. Mees suure kunstis andega suure fantaasiaga, väga suure ärimehe võimetega ja tema asutas siis enda maa, Disney maa Disneylandi siis on valitud üks niisugune koht, kus looduslikult on vesi all kaljut ja langev vesi, mis andsid võimaluse seal kunstlikul hakata kujundama, siis oma olemuselt ei olnud mitte midagi muud kui üks harilik tivoli. Aga talle antud niisuguses kunstipärases vormis ja fantaasiarikas vormis seotud kuidagi meie lapsepõlvega meie lapsepõlve mälestustega kirjanduslikud mälestustega, samuti meie unistustega homsesse päeva. Seetõttu ta saab endise veetluse. Kindlasti meeldib kõigile näitlejatele, kõigile lastele kui mitte teistele. Ta on väga rikas, vägavusega, vaimukas, iga meeter kuidagi täidetud mõte ja fantaasiaga. Hädal Irikas kahjud, et meil jäi ainult kolm tund aega Islandi külastamiseks ja ei saanud kõiki neid asukohti paiku külastada. Mida ta suudab pakkuda. Tisland nipp pinnalt võib-olla eriti ulatuslik on kindlasti väiksem maapinnalt, et kui näiteks Moskva näituseväljak Kalsaalsus aiaga piiratud suurte uhkete väravatega ja Ta kuidagi osakondade viisi osavallad on üksteisega, sulavad orgaaniliselt kokku, ta ei ole mingisuguse piildajaga eraldatud. Need, kui Talvus sisse lähete, siis. Vasakut kätt te jõuate maasse, mida advenchele anud. Seikluste ma saan siis kõigiks feni Murcuupery maagima kopra Kanssidega ja aegsed fordid, männipuust tehtud kõigi liikuvate väravatega ja vahipostide, kas kõik sõdalased, indiaanlaste külad, vihmannitega, indiaanlased, liigutsustatud rahupiip, Soscaldid ja pealuud keppide otsas, Saltartsani maailm kõigi džungliloomadega loovad rikk kunstlikud nad elustavatiivsuses fotoelementide abil, kui sealt läbi minnakse ja sisivate Martueni maailmas tuleb vastus on veekogu, see suur ratas rattas ratastega laev, Mississippi. Sellega sõidad, seest ei ole eraldi maksja, sõidad läbi terve Tomson, maailmatahvli, Prifini maailma, kõik need ehitused, mis raamatust lugenud täpselt kitsalt elus sa kõik need loomad saavad, indiaanlased liiguvad, mitmed sündmused taastuvad, sel hetkel kohutab kummal hiigla huvitav siis, kui sellest seikluste maailmast läbi minna siis satute. Hääldasilanud nimetatakse muinasjutumaailma, kus kõik Anderseni muinasjuttudel lossid Kui elu kõik rajatisena pelu, suurusastik, kirevate värvidega ja seal tänavatel liiguvad igasugused piilupardid ja point on koerad ja inimesed kostüümides, ilmus Starlikas, orkestrid, mängivad kirevatesse kuubes, giidid kirevatesse sotikleitides liiguvad ringi. Täitsa satub korraga kuskile niukse muinasjutumaailma. Kõige suurem võlu ja veetlus tislanis ongi see kuskil, sa ei tunne seda piiri, kus lõpeb reaalsus ja algab fantaasia ja see on kõige kummalisem sugune kool liigub kuskil kõikuval pinnad arvata, et tal tegelikult korraga vaatad, et ei, et see on kuskil fantaasia, kujutlus isegi seal, kui maksta eraldi nende üritustes kasvatusvõtet, osalteetjad, neiud müüvad pileteid, ma olen pärast hakkan sõitma siis esimene ameerika raudtee rong siit läbi Ameerika, sõidad läbi läbi Ameerika, nii nagu sa esimene rong, muigama vagunite oma oma veduriga ja omand vedurijuhtidega. Ma lähen kassasse, küsin leiukastiks tikkideks pilet, annan talle, see maksab 50 senti 50 sendise käe peale ja tema manab mulle, siis võtab see raha ära ja annab pileti madena, tema noogutab Kaidlus, ära midagi imelikult vaatan uuesti. Nukk, nagu ta raha käe peale paneb, nii võtad selle sellega ära, teisele annab, et siis kummardab, kaob korraga. Mujal ei ole tegelikult neiud kuskil võib-olla kuskil tegelikult lind laulab, loomulik lind, kuskil veelind laulab, vaadates on järel tehtud see kõikuval pinnal liikumisel niisugune kaunis naiivne, lapselik, ilus, tore, hirmus meeldivad need asjad. Ja siis siis see sõitev selle esimese rongiga, et see on nagu vaguni peale. Kui vana Kuressaare sussi peale pool kehan väljasid, istuvad seal üks, kuus inimest mahutada vagunisse kollase vagun. Vana raudteejaam. Viime tunnele siis suurt Ameerika metsade maailmas kalju kaljune mäe selg tõuseb, sõidate sealt puud hiigelpuud, kaarduvad ka üle rongi korraga vaadata siis hirmus kisa. Fadabesson see ilves on just hüppevann siniteemadel, aga ilvesel kunstiks elustub sel hetkel siis lähedal rong elaslaselt, seal kuskil piisonid jooksevad suust põdrakarjas, Põderi piison võitlevad üheskoos kahevõitlus. Siis kuskil näed metsas kõige indiaanlane frangi eest kaob kuskile. Ja elustavad kõik järel tehtud. Siis kui metsade maalast Assis on veel kuskil rong sõidab kose alt läbi suur kosk langeda, siis pagunid lähedased Kose ja Kalju vahelt v Pisad langevate riiete peale. Ilmselt kiljatud, nagu tunneta vajuks kose sisse, saad rongiga edasi, siis. Liivaväljad haka pasilik liivaseks kaklust aga kõrbeväljade seen kalju et need suured seenekujulist kaljut, ülemised laamaga lahte kui rongad siin kaljude ligidalt läbi värisema korraga. Vaata kui see suur siile kaljulahmakas seen kaljuots, kui hakkab rongi peal kukkumas, inimeste karjuda. Kuskil kuumavee allikad hakkavad korraga purskama, tuline vesi siseneb, kui hiigla kõrgele purskab, kui rongleb, möödas selle vesi kaob ära. Ja siis läksin veel kuskil, ma ei tea, kas ta hoopis möödas kohast läbis Alexis õudused kõik tuleme sealt sellest pimedusest läbi, seal on kõik, panin sihukse tehnika teatritehnika valgustehnikaga tehtud ja iludes illumissens valgustega ja siis jõudsime Uuesse sama platvormi tagasi, see kõik sõite kestnud üks, 15 minutit või 20 minutit. Ja nüüd kui selles Fantaasiamaalt edasi minnes jõuame. Dumorolen nimetatakse tulevikku, kui ma homne maa, seal on homne elamu, plastmassist seene kujulges homse köögi, kus kõik fotoelementide abil kapid, isenesest avanevad ja sulguvad nõud lähevad iseenesest laua pealt ära, pesumasinast pesumasin iseenesest me seda täna satub ise välja, Therese muutkanud nupu peal käivajutavaid liigutab niimoodi siis saab fotoelemendid, hakkavad kohe tööd seal ümmargune ümmargune. See on üks niisugune paviljon muuseumi taoline, kus elustab kõike Walt Disney leiutised, avastused, need, mismoodi kujud on loodud ja mismoodi, mismoodi on jõutud samm-sammult multifikatsiooni filmi juurde. Zoltisin näitab, et selle idee tema saanud mitte kuskilt mujalt kui vanadelt egiptlased. Täna on ja Egiptust meelest meelde tuletada egiptuse faaside pealt. Kummaline hiigla, huvitav asi, et ma paari sõnaga puutun lihtsalt see, mismoodi egiptuse maasidelt elustati maha või vana maadlus täpselt sealsamas maas, olemas, vaadat alla naturally, nagu ta seal on, üksikud faasid maadlusvõtetest ümber vaasi. Ja seal on egiptlased kasutanud tanud edasi pidevat tegevust täpselt sama, mida tänapäeval kasutavad karikaturistidest. Pitstrupile antakse viis stseeni olulist sõlmpunkti, mille järgi me ise fantaseerime, terve tegevus, eks ole. Ja samamoodi on Egiptuse maadluses, seal on antud need olulised faasid maadluskäigust ja nüüd valt muuseas teinud niimoodi ta on fikseerinud need kõik momendid, mis ümber vaasial ja nende momentide vahele on tema, siis mõtlesid inflatsioon süsteemiga viinud üleminekuliikumised, et jõuda ühelt mõttelt teisele ja nüüd on ta juurde joonistanud. Nüüd hakkab siis valgus liikuma ja korraga hakkab sealt läbi valguse koos nende üleminekumomentidega aga muutub korraga elavaks terve vanaegiptuse maadlus. Täpse kõik, kuidas visked olid, niisugused võtta, tõid, kuidas teil maas maas tõusis kõik? Ma mõtlesin, kummalised elustub terve 4000 aastat tagasi elanud maailm oma spordiga. Vangis istunud vangis, son seal hiired jooksnud, selle hiirte järgendadesse Miki idee peale tulnud Miki hiire idee peale. Ma ei saanud kontrollida, on see õige, selle genson ma selle eest ei vastuta. Aga ta on täitsa mõeldav, et niimoodi võis olla. Ja siis üks huvitav ettevõte, mille ma elasin salses tuumorole andis, mulle öeldi ka tasuga satud Disneylandi, et siis kindlasti Snam vee alla selle allveelaevaga sõitma, et see oli ka maailma naljakas, väga tore. Seal on kolm allveelaevasalga, kõige pikem saba oli 50 senti, maksis kõige pikem saba oli tükk aega sabas, siis kaotasin palju väärtuslikke minutid, enne kui ma allveelaeva pääsesid. Allveelaeva mahub. Klapptoolide peale inimene inimese kõrval kinni ja siis teine rida selja taga, seljad vastamisi, teised klapptoolid, iga klapptooli juures on siis illuminaator, see vaateaken. Kui laeva juba minna allveelaeva, siis on see ilu, laator on juba vee all. Istud ja vaatad juba venelased ütlevad harilik roheline vesi. Siis pannakse rahwasson täis vanasse klapialt, kinniskäib vile ärasõit ja siis hakkab laev vajuma. Siis läheb, mitte ainult mullid liikus hirmus pulli. Seal mitte midagi, Altmootorid töötavad, laev väriseb köit ja see viimaks siis hakkad pullid kaduma. Mootor jääb ikka vaiksemalt vaiksemaks korraga vahetuses. Veealuses maailmas imelises muinasjutulise korallide mäed ja kõik need veetähed ja kuldkalades veepõhi on, saab Mägin rahutu nagu maapind ja kõige vahvam mootorit maskik seisma korrakute Satnud vaikuse maailm. Kunagi elus või peaaegu kunagi tundnud, mis tähendab absoluutne vaikus. Õudne, Saarbes isemoodi. Näpitsetage sind ise modi kaissu langenud, kuskile korraga tundma, sa oled niisuguses maailmas, kus sa mitte kunagi pole olnud ükskord varem tundnud ja nii huvitavalt. Koeraga suuskadega metsas ja sattusin suurde kuusemetsa, just oli sadanud värsket lund, värske lumi võtab kõik, helid võtab kinni. Ja see vaikus täitsa juhuslik. Mul tuli kannarihm tagant lahti ja panin hetkeks seisma ja koer jäi seisma ja ma hakkan tundma midagi imelikku meie ümber mission. Ja ei saa aru ja korraga seisund, mis asi on midagi muutunud. Ja vaatan koera, koer hakkab värisema. Tõmbab saba jalgade vahele, vaata, mis on pärispatuta, midagi õudset on. Ja ma ei saanud enne aru, kui kaugelt kostis. Ootame trammivile koerdavas saba, hääletavad ära, kõik elu elas eri olime uues maailmas tagasi, vaat seesama niisugust õudselt haige, kus korraldatavad ainsused seal korallide maailmas. Muide, korallid on ka kõik kunstlikult tehtud, kõik loodud looduses Consulting, siis pandi uuesti mootorit käima, võtab Ta võtab ikka vedas laevaga pikkade liikumises seal korallide vahel see kuldkalade keskelt ja ja siis hakkab pilt, mida me ikka põnevamaks ja süngemaks just roostetab, ankur tuli kuskilt nähtavale ja ja siis kalad ise hakkasid muutuma. Seal libans kuldkalake ärasgressalsust, tursapoodi, segamoodi, tissid, oma nina varsti luminaatoritesse. Vana laeva roostetanud vrakki oli seal näha. Hukkunud laevatükk, kes pois polüläks kuue jalaga sujus mööda, viskasid tuukrid vee all lepp kangutasid bana laeva rauda lahti. See oli ühes kohas, kus üks poliitakse tuukrikallas tuukriga Spoliidiga võitlemas, võttis pikkamööda noa ja lõi polüübid sisse. Vesi värvus punaseks, läks sealt, laev liigub ikka edasi. Sest korraga üks suur kohver mereröövlite varandusega, lahtises briljandid, kõik. Täitsa nii aknalt paratavad igatseks koerad, praegu võtaks katsuks. Reklaam jah, ja siis laev nagu ikka edasi süngemaks. Sündmus läheb kõige õudsam. Uppunu läks akna juures. Sa tead, niisukene vad uppuda upule põhja, seda tõlgendanud. Aasta vees olnud tõuge lillakas, rohelus silmamunade välja tulnud ja siis nahk kripedas, niimoodi siis mõned üksikud juuksetutid pees laest käed laiali. Läks kõik karid teevad verd, läks see kõige õudsem oli, siis hakkas tulema niisugune. Merekoletis hakkas tulema üksuga, meremadu algus, ainult küünaldejalgne haiks seal, vägev ikka, kui suudan. 20 kaabeltaud pikk tükk aega, saba alguses Budolkab väljas sabasid hakkas, hakkas see kehad olemas mitme peaga ja see oli fantastiline. Kui sealt suhteliselt imelikud keeled välja, ja kui me siis sealt edasi siis vahepeal täitsa pimedus, teadmatus, nisukene, vanad roomlased, seitse kuskil maailma lõpp peaks tulema ja siis hakkas uuesti natukene helgemaks minema, hüppaks üksikuid valguskiiri tuleva. No siis, kui vesi leidsid, tulidki, panime sabaga, süda lööb kergemalt. Nüüd oleme pääsenud pärast uuesti jälle hakkasid kalad armsamaks, venelased Uuessil lõpes uuesti sealsamas tagasi, et korallimäed olid ja kuldkalade lupsu ja suhtelise mull mull mull mull aga langes töö, et mulje üles saama ja siis me tõusime nähtavasse vee peale. Ja siis olin järsku Läks, pullid lõppesid ära, oli Uuessaarlik rahulik nagu roheline vesi, tõmmati kaan pealt ära. Sooh nüüd, härrased, minge välja. Sõitu sõidetud sai ka üks nii 15 20 minutit Olerisse sõit kestnud ja siis tulime väljas, läksime ära ja muidugi siin ma tegin ühe kõige suurem viha, mis ma üldse elus olen teinud. Me hakkasime ära minema ja Ma hakkasin üle õla tagasi. Loti naine piiblis annaksin üle õla tagasi saada, ma vaatan, kuidas teiega järgmine laev sõidab ja oli mul seda vaja vaadata. Laev üldse vajub.