Kui ma oma arvutustega väga puusse ei pane, siis selle loo vanuseks, mis praegu raadio kahes kõlas on umbes kaheksa aastat, võib-olla natukene siia sinna lugu pealkirjaga sinuta ühelt tibukollaselt plaadilt kujundust pean silmas Hanna kauamängiv salaja see plaat ise, tõsi, ilmus 2001.. Hea meel on tervitada selle plaadi ja ka järgmiste paljude plaatide kangelanna Hannad siinsamas raadio kahes stuudios. Tere tulemast. Sa näed väga hea välja mis tõestab üht, sul läheb praegu väga-väga hästi. Jah, võib öelda küll nii, et et läheb üsna hästi, Inglismaal läheb üsna hästi Prantsusmaal ja ma arvan, et läheb üsna hästi täis. Sellest kõigest me jõuame konkreetsemalt rääkida, aga siiralt hea meel on näha sind juba sellepärast, et kui keegi eesti esinejatest hakkab koputama välismaal hoopis paksematele ja raskemini avatavatele ustele, siis kaovad nad koduste jaoks kuidagi justkui ära. Ja ega Hanna sinust Eestis väga palju pärast ballaadid kaks plaati kuulda ei ole olnud. Mõni artikkel siin, mõni seal, aga noh, nii-öelda aktiivselt areenilt oled säranud. Miks? Jah, võib öelda küll niimoodi, et tegelikult selleks on palju põhjuseid, et et esiteks peale peale ballaadid kaks projekti otsin natukeseks ajaks aja maha, eks aastaks. Kirjutasin siis uut uut materjali nüüd selle viimase plaadi jaoks. Ja samas ma arvan ka, et artisti jaoks on hästi oluline natukene tagasi tõmbuda, mitte olla kogu aeg areenil, sellepärast et muidu sa lihtsalt muutud inimeste jaoks igavaks. Nüüd viimasel ajal on olema tõesti olnud väga-väga vähe Eestis ja võib-olla sellepärast ei ole nagu väga palju kirjutatud. Aga see, mida nüüd ajakirjandus kirjutab või mitte, et noh, esiteks ei ole päris minu enda teha, et Nad kirjutavad, nad soovivad kirjutada, mis puudutab kontserte, siis kontserdit, aga ma tegelikult ma väga tahaks Eestis anda kontserte, kuid nii nagu paljud artistid teavad, et täiesti lavad on suhteliselt väiksed ja probleem tekib sellest, kui sa tahad midagi teha väga hästi ja korralikult, siis siis kaasnevad sellega ka üsna suured kulud. Ja see kontserdi nii-öelda piletiraha tegelikult ei kata neid kulusid, et see on rohkem niisugune heategevusMa. Loodan muidugi, et selle uue plaadiga seoses tuleb, tuleb kontserte ja loodan, et juba enne jõule Kuidas sa nimetad Hanna seda, mis praegu sinu karjääris toimub, kas Hanna on saanud heas mõttes äriprojektiks, mille eesmärk on tõesti läbimurre kõige kõrgemal tasemel? Mulle jubedalt meeldib inglisekeelne väljend International Preiksu. Kas sa julgeksid seda juba enda nime juurde ise lisada? Hetkel kindlasti meil veel mitte sellepärast et see, mis toimub, on tegelikult ütleme, mida ma olen kirjeldanud ka ka Inglismaal oma raadiotuuride ajal, et ma tegelikult olen selle plaadi, selle olukorra, selle kõige nimel tööd teinud 10 aastat ja minu jaoks ei ole see plaat või nüüd Inglismaale minek või Prantsusmaale minek selline mingi üleöö kuulsus või üle untsus või edu või midagi sellist, et tegelikult selle nimel töötanud iga järgmine plaat on natukene samm nagu edasi fiks areng ja see, mis on toimunud. Ja seetõttu ma võtan seda väga nagu realistlikult, väga normaalselt ja tegelikult me lihtsalt ootasime õiget hetke, millal sinna välisturule minna. Sellepärast et et ütleme, kui siin mingi neli aastat tagasi kaasadest artistid sõlmisid lepinguid siin suuremate plaadifirmadega, siis oli ka mulle tegelikult pakkumisi pakkumise täiesti olemas. Kuid Me ise ei võtnud ennast pakkumistest kinni, sellepärast et muusikatööstus oli sel hetkel suhteliselt keerulises seisus ja tänaseks on tegelikult tõestus olemas. Suured plaadifirmad on meeletus koguses inimesi vallandanud. Et lõpuks on tulnud nagu indileiblite. Milleks olla suure plaadi firmargist, kui sisuliselt sead lepinguga seotud, aga mitte midagi ei toimu, et ma arvan, et me otsime seda õiget aega, sõidad tulnud ja. Plaat mida me põgusalt oleme juba jõudnud puudutada, kannab pealkirja pingist Tseensing ja see on tõepoolest noh, pilk peale näeb super hea välja, esiteks teiseks, mis puudutab sisu, seda ma veel ei oska rääkida, sest ei ole sellega tutvunud. Kui sina pead tutvustama inimestele, kes sisuliselt ei oma ettekujutust, millega sa oled tegelenud oma plaati, siis mis sõnadega sa seda teed? Esiteks on muidugi muusikat sõnadega kirjeldada üldse ääretult raske, sellepärast et sellekset muusikast aru saada, peab seda kuulama ja eelkõige siis nagu läbi tunnetama. Aga alustame minu ettepanekul nii, et ütleme, esimeseks märgusõnaks popmuusika. Jah, ja teiseks, teiseks märgusõnaks, et plaat on mõeldud inimesele, kellel on süda sees ja kellel on tunded ja kes tahab muusikat läbi tunnetada. Sa usud sellesse, et et tänapäeval inimestel on süda sees ja et nad kuulavad sellepärast muusikat, et neil on süda sees? Kusjuures ma arvan, et need inimesed on ääretult palju ja need inimesed on tegelikult kuskil võib-olla kuskil kodudes ja, ja ma ei tea, kus kohas, et Inglismaal olen ma nüüd aru saanud, et lõpuks on BBC läinud BBC raadiot näiteks on läinud lõpuks tänavale küsima inimestelt, mida inimesed tegelikult kuulata tahavad. Et üks asi on nagu top 40, mida mängitakse, aga, ja teine asi on see, mida inimesed tegelikult kuulata tahab. Me oleme piisavalt palju keerutanud selle plaadi ümber ja ma usun, on tagumine aeg midagi siit ette mängida ja oled sa nõus, kui selleks on selle plaadi esimene singel. Kui sa tahad nagu midagi sellest teemast nagu jätkata, mida me praegu rääkisime, siis tegelikult ma soovitaks hoopis mängida. Nimilugu, Everytime Swinging. Mul ei ole midagi selle vastu suurima heameelega, siit lugu tuleb. In. See on Hannahhi värske plaadi Evristingist Cheincing nimilugu ja üks 14-st, mis siia plaadi peale saanud on? Hannah, kes on see meeskond, kellega koos oled sa selle plaadi valmis teinud ja kuidas need inimesed on leitud? Me oleme neid inimesi otsinud tegelikult ka mitu aastat nii-öelda proovinud erinevate tiimidega teha selliseid väikseid, väikesed koostööasju, mis ei ole tegelikult noh, kuhugi jõudnud, me oleme nagu enda jaoks tegelikult teinud seda. Ja nüüd Cheimisemat miljon, kes siis on selle plaadi produtsent, tema leidmine oli suhteliselt keeruline, kuid kuid õnnestus, et selleks, et nende inimesteni jõuda. Vastupidiselt arvamusele, et sul peab olema palju raha ja ma ei tea, mida kõike veel. Tegelikult see nii ei käi. Sellepärast et need inimesed on oma tööga nii hõivatud, et tegelikult nagu tänapäeval võtavad vastu ainult need projektid, mis neile huvi pakuvad muusikaliselt mille puhul nad on suhteliselt kindlad, et nad on edukad, sellepärast et nemad on need inimesed, kes oma nimed sinna alla kirjutanud. Cheimsiga ma sain tuttavaks läbi ühe teise tuttava nii-öelda Inglismaalt. Tuli ta siis Eestisse ja tegime niisugune, paar-kolm päeva musitseerisime natukene koos ja saime aru, et tema inimesena mulle ääretult meeldis ja, ja inimesena ja minu muusika meeldisid talle samamoodi. Ja niimoodi me siis selle, seda projekti alustasime, valisime välja lood. Tema jaoks oli muidugi valik väga raske just seetõttu, et kuna tema kuulas läbi kõik mu vanad plaadid ka, siis ta tegelikult tahtis ka sealt väga paljusid lugusid teha, kuid minu, minu nõue oli ikkagi see, et oleks uued lood, tema jaoks olid need kõik need nii-öelda uued lood ja edasi siis tulid vabalt soovituslikult, kes eks ole, arranžeerija, meie omalt poolt soovisime, et oleks kaks seeriat, üks oleks Eestist ja Tõnu Kõrvits on teinud siis osa täna seelikut sellele plaadile. Samamoodi miks ja välismaalt, millal ja miks see on siis üks USA tuntumaid, miks ei aita traat, Kellerman, niimoodi see koostöö nagu sujus ja. See roog, räägid, et meie valisime meevorm, on seal sees vägi oma Eesti tiimist ka. No nii nagu tegelikult ma arvan, ajakirjandusest on, on nagu läbi kumanud, et et ma teen põhimõtteliselt koostööd oma abikaasaga selles suhtes, et see on puhtalt nagu nii-öelda professionaalne otsus ka, et et me tiimina noh, tegelikult toimib väga hästi ja, ja mul on väga, väga palju nagu Andres tugev ses suhtes, et et ta tõesti toetab nagu minu otsuseid ja meil on väga sarnane arvamus kõiges ja minu arust väga-väga normaalne inimene koos töötama, et et selles mõttes, et kõige olulisem on see, et sinu ümber on inimesed, kes sinusse usuvad ja ja ühise eesmärgi nimel töötavad, et seetõttu me olemegi, Me. Olete te enda jaoks sõnastanud kalkuleeritud eesmärgi, miks te seda teete või kuhu te tahate jõuda? Olete te niimoodi asjadele lähenenud? See on selline, võib-olla mõnede jaoks natuke liiga diplomaatiline vastus, aga minu eesmärk isiklikult on jõuda võimalikult paljude inimesteni ja puudutada võimalikult paljude inimeste südant. Et loomulikult on plaadinumbrid olulised, aga minu jaoks on rohkem olulised, võimalikult palju tegelikult esineda. Et ikkagi saada see otsene kontakt oma kuulajatega ja, ja küll nad plaadinumbrit siis ka selle selle järel tulevad tegelikult. Ma ei tea, kui põhjalikult sa oled jälginud näiteks hetkel aktuaalseid naisartiste Euroopas või maailmas, aga ma usun, et sa oled nõus igaühele neist leiaksime juurde heas mõttes kiiksu või sellise eripära, mis annab neile kui artistile veel jumet juurde, kas esin natukene muretsema ei pane? Vaata, ajakirjandus otsib ju alati glamuuri juurde mingeid skandaale, skandaalikesi, et inimest niimoodi publikule paremini müüa, ütleme siis niimoodi, sina tundud, liiga turvaline, korralikkuse etalon. Jah, mõte ongi nii, et, et selles mõttes meil on olnud minu, selle piirtiimiga Inglismaal ka sellest ja ma olen täiesti üheselt ja selgelt neile öelnud, et ma ei kavatse teha mingeid skandaale ja ma ei soovi ka, et nad neid mulle välja mõtlevad. Sellepärast, et ühelt poolt ma, ma olen ise reklaame meelde marketingi õppinud, ma tean, et see on selles mõttes oluline, kuid samas, kui see ei lähe inimesena ja minu isikuga kokku, siis, siis on selle suhteliselt nagu lühikene palavik ja, ja ütleme, kui ma jälgimistoimub praegu Inglismaalgi, et Amy Winehouse ja igasugused muud noored, kes põhimõtteliselt joovad ja tõmbavad narkootikume, et noh, ühelt poolt see võib nagu mingi hetk nagu olla naljakas ja fänn, aga teiselt poolt Ma olen ise juba ütleme nagu sellises vanuses, kes, kes võib-olla ma ei tea, viie või kuue või seitsme aasta pärast, mõtleb nagu ka kindlasti perele, et, et ma ei kujuta ette, mis eeskuju tegelikult need noored inimesed annavad nagu noortele, eks et mina nagu ei tahaks, et minu lastele põhimõtteliselt sellised inimesed on nagu etaloniks, et noh, vot see nüüd ongi see, et milline ajakirjandusest siis nüüd nagu millest kirjutab, et samas on väga palju noor ja väga andekaid ja väga normaalseid näitlejaid, kelle eraelust ja hullumeelsusest nagu nagu ajakirjandus ei kirjuta, kuid see ei tähenda, et nad oleks kehvemad näitlejad. Töö ilmselt selline avalikkusega käib väga palju internetis, seal on väga suurepärane kodulehekülg, kus me saame sinu blogi lugeda praktilised sinu igapäeva tegemisi jälgida kalendrist. Seal on ilmselt kontakte kõikides suhtlusportaalides, mis vähegi olla saab. Jah, et siinkohal tuleb suur-suur tänu ja tootva au anda sellise internetitiimile, kellest siis osa paikneb Inglismaal ja tegelikult siis osa ka Eestis. Nad on tõesti ääretult ilusasti tööd teinud ja alates kujundamisest lõpetades kogu selle info ülespanemise ja, ja iga päev igapäevane töö tegelikult käib nendes keskkondades kogu aeg. Samas noh, nii palju kui ma olen ise seda kõrvalt jälginud, et kuna ma olen ise igapäevaselt oma fännidega suhtlen oma blogidega, kuid samas ka kirjutan fen fännidele vastu. Et nii kui ma olen olnud nädal aega eemal ja nendega ei kirjuta, siis noh, selles mõttes, et ega, ega ega see inimlik kontakt või see isiklik kontakt on fännidele ääretult oluline, et isegi kui nagu tiimi poolt läheb mõni teade välja, siis mu nagu kõige siukseid, kirglik ma fännid saavad kohe aru, et, et see ei ole mina, kes kirjutab ja ja selles suhtes ma nagu väga hoian oma fänne ja, ja tõesti ei ole nende jaoks olemas kogu aeg. Sinu fan baas on, kust kandist kõige rohkem. Eestist on ka väga palju inimesi, kes sind pommitavad kirjadega. Jah, Eestist on üsna palju, Inglismaalt on nüüd väga palju, Prantsusmaalt on väga palju ja ka USAst on palju, kuid samas, kui nüüd mais Peisse Facebooki vaadata, et noh, ma ei oska eriti, on tegelikult absoluutselt igalt poolt Itaaliast, Argentiinast, Brasiiliast, Poolast ainult nimetada. Et. Jah, prantsuse keelt ma olen õppinud koolis ja, ja selles mõttes prantslase turust rääkida. Ongi naljakas, et kuna Prantsusmaa ringhäälingu seadus lubab mängida kuskil vanasti oli see 70 protsenti, nüüd vist on natukene nagu lõdvemaks läinud peab olema muusika raadiosse, prantsuse keelne ja inglastega, neil on üldse läbi ajalaslike hõõrumine on siis mina küll laulan inglise keeles, kuid mind nad võtavad rohkem kui prantsuse artisti, mitte inglise artist, et selles mõttes on mul nagu selline edusi. Miks nemad sind üldse kuidagi võtavad, kuidas on niimoodi läinud, et Hanna on näiteks Prantsusmaal, kuhu eestlastel siiani praktiliselt asja pole olnud, kui rääkida muusikast noh, juba tegijate nimekirjas, miks mitte näiteks Saksamaa? Kui sa neid turge nagu valid või noh, ütleme, et igale turule on võimalik kuidagimoodi ikkagi siseneda, et loomulikult peavad olema suhted ja tutvused, mida on ka võimalik luua. Kuid kuidas, kuidas nagu valitseda turgu, kust sa alustad, siis sa pead just mõtlema nagu seda, et kas see turg on piisavalt, mõjukasid sealt turult noh, minna edasi. Et selles mõttes nagu alustada näiteks Soome või Rootsi turul, et sa võid olla seal turul ääretult edukas, kuid britid ei, üldiselt ei pea nagu nendest turgudest nii palju, et nad võtaks automaatselt need artistid endale üle. See on suhteliselt vastupidi, käib briti turu kohta, et kui sa oled seal noh, võimeline nagu läbi löönud, seal on igale poole mujale tegelikult natukene ikkagi kergem minna. Prantsusmaaga ongi selline huvitav, et et kuna ja noh, poolenisti ka elan Prantsusmaal tegelikult see on nagu teine kodu siis ja ma tegin seal ka videot. Vabandust, ma küsin vahele, kus sinu esimene kord on, kas Eestis ringlemas? Siis Eestist Inglismaal on, mul ei ole püsivad kodu, et Inglismaal Tal on olnud palju sellist ringiliikumist, et kuna mul on need raadiotuurid olnud ja siis erinevates linnades siis on siiski nagu hotellid seal fotokov, ütleme nii. Et aga Prantsusmaal on jah, et Prantsusmaa turg on nagu niivõrd teistsugune ja, ja Prantsusmaainimesed on niivõrd teistsugused ja ja vot nendel on just see, et nendel ei ole nagu vaja neid skandaale, vaid nendel on vaja just seda, et vau, mulle meeldib, et noh, see, see on põhiline Sa mainisid, et esinemised on sulle hästi tähtsad ja inimeste südamesse jõudmine. Kas hiljutine etteaste Wemblil on sinu senise karjääri kõige olulisem esinemine? Ma vaatan sellele nagu kahte moodi, et ma olen ka mõelnud selle peale, sest et ühelt poolt ma arvan, et iga laulja unistus on esineda nii suurele publikule, teiselt poolt hümni laulmine ei anna väga suurt võimalust Ennast muusikaliselt näidata, eks seda enam, et seal on üks salm ja kogu lugu. Et seetõttu ta on loomulikult, ütleme vaatajaskonna poolest, kes ju ka läbi teleekraani seda jälgisid, on ta kindlasti üks tähtsamaid mul olnud. Kuid muusikaliselt, kus ma olen saanud kuulajatega meeletult hea kontakti ja kus ma olen saanud ennast näidata, on mul olnud tähtsaid esinemisi veel. Ma loodan, et sul ei ole midagi vastu, kui me meenutame tükikest ajalugu, selle vanus on umbes kolm aastat ja neli-viis kuud peale. Sa käisid kunagi meil siin stuudios, sul oli kaasas pisikene klaver ka ja kõlas lugu. Meil on ainulaadne šanss mängida Hannad lives. Kui ei teaks, ega ei oskaks arvatagi, see oli tõepoolest, võin kinnitada live esitus mõne aasta tagant. No praktiliselt siitsamast stuudiost Hannah ja, ja klaver, see on veenev näide sellest, et laval olemisega sul probleeme ei tohiks olla, sa oled nii hea laulja, et sa teed igas asendis, mida vaja, põhimõtteliselt on ju tänasega. Eestist on veel artiste üritanud välismaist läbimurret. Ma loodan, et sa oled natukene kõrvalt vähemalt püüdnud jälgida, mis toimub ja ma viitan otseselt praegu näiteks Vanilla Ninja-le, kes on nii-öelda viimane juhtum. Miks läheb nii, et see otsustav samm jääb tegemata, et ei tule seda? Seda päris viimaselt? Panilleni ise on muidugi üsna niisugune harukordne juhtum eks, kui kui rääkida kogu sellest, noh, nimeskandaalist ja mingisugusest omandivärgist ja nii edasi, et et väga polegi nagu kuulnud selliseid juhtumeid rohkem. Aga ühelt poolt noh, raske öelda, miks, nagu niimoodi läheb. Kas see on halb õnn? Kehv Management? Ma pigem arvan, et kes management kui päris aus olla, sellepärast et eks selles maailmas on täpselt niimoodi, et et kui sa natuke juba kuhugi hakkad jõudma, siis neid inimesi, kes nii-öelda sinu arvel arvelt elada soovivate tekib nagu päris palju ümber ja noh, nagu ma ennemgi viitasin, et kõige olulisem on enda ümber koondada nagu need inimesed, kes sinusse usuvad ja teevad seda nagu õige eesmärgi nimel, et Ta on nagu väga-väga tähtis, et sul on tõesti üks inimene su tiimis vähemalt üks inimene, olgu ta siis mingi mänedžer või noh, produtsent, kes iganes, kes nagu päris tõelised sellesse kõike usub teeb seda kõike ta nagu õigetel alustel me ei taha nagu selles mõttes, et kommenteerida asju, mida, mida ma mille, mille tagamaid ma nagu täpselt ei tea, et, et ma olen ka rohkem ütleme, ajakirjanduse põhjal nagu seda asja lugenud ja, ja ma ei tea, kui palju siin on nagu tõde või vale. Aga aga noh, samamoodi nagu, et, et see turg, kust alustada, et noh, tegelikult nad Saksamaal olid ju, ma arvan, et isegi nagu nii-öelda tuntumad kui Eestis, et noh, Eesti Eestis täpselt sama moodi, et ma arvan nii inimestel ei ole päris päris aimdust, kui, kui suured nad tegelikult Saksamaal oli ja on praegugi jah, ma arvan küll, et neil lihtsalt puudus see üks päris inimene, kes reaalne inimene nisu uskus ja tahtis seda asja nagu edasi viia. Kas sinu jaoks on olemas mingisugune punkt moment või või indikaator, mis ühel hetkel otsustab sinu edasise karjääri, et kui sa ei ole saavutanud selleks ajaks seda siis ei ole mõtet edasi punnida? Mul on loomulikult omad eesmärgid ja ja loomulikult ma jälgin absoluutselt igapäevaselt väga tõsiselt kõrval, mis minul projektiga tehakse ja kuidas inimesed töötavad ja suhtlen nendega igapäevaselt ise. Kuid samas ma annan neil, ma annan endale täiesti sajaprotsendiliselt aru, et Ta on niivõrd palju on muusikas näiteid, kus artiste läbi oma esimese singli oma teise singli oma esimese plaadiga võtame kas seesama Amy Winehouse, ma arvan, et enamus ei tea, et tegelikult teine album, et Robbie Williams läbi Allasema neljanda singliga misse, Leinger selles suhtes, et siin on nii palju näiteid, ma ei taha ennast võrrelda pluss nende artistidega vaid lihtsalt siin on nii palju nagu erinevate asjade kokkulangemist vaja, et läbi läbi lüüa ja vahest on täpselt see, et mitte su muusika, Ta ei ole kehv või, või, või mida iganes lihtsalt on kas valed inimesed või on vale ajastus. Et selles suhtes ma kindlasti nagu sellises sellist asja ei mõtle, et vot kui nüüd detsembriks ei ole nii palju plaate öeldud, siis on kogu lugu, et rohkem ma ei kirjuta mitte iial, ma ei mõtle, et ma loodan väga, et selle plaadi läheb väga hästi, et mul on palju kontserte, mul on võimalus esineda palju ja ma kindlasti hakkan juba järgmise aasta alguses ette valmistama uut plaati. Kas sinu tänane elu ja karjäär tähendab seda, et sa stuudios Inglismaal või mõnes kontoris või Prantsusmaal jookseb juba kokku sealsete staaridega põrkad? Oih. Sorry abi ehk et ühesõnaga Amy Winehouse'i, Robbie Williamsi nimed ei ole mitte juhuslikud, vaid sellepärast, et sa alles hiljuti põrkasid kokku nende kuskil. Ei päris päris niimoodi kokku majale põrganud, et mul on nüüd tulemas mõned päris huvitavad esinemised, millest, millest üks on ka selline suurem heategevusüritus, kus mille patroon on pool McCartney ja põhimõtteliselt tema on ise alati nendel üritustel kohal, et väga täpselt nagu Londonis olles on Sul võimalus nende inimestega kokku põrkuda, tegelikult isegi tänaval üsna suur. Ma ei olegi põrkunud veel. Sinu elus on veel asju peale muusika ja sa seisad näiteks loomade heaolu eest on see teema, mis on sulle nii-öelda külge poogitud, et saad artist teie ära ole meie patroon 1000 sulle hinges tegelikult. Ei, vot minuga ongi see, et mul on suhteliselt raske midagi külge pookida, sellepärast et mul on üldiselt eluaeg olnud oma väga selge nägemus ja arvamus ja, ja nüüd on suhteliselt raske nagu ümber lükata, veenda. Loomad on jah olnud mul nagu eluaeg selline väga, väga südamelähedane teema ja ütleme Eestis tänavakassid koerad. Et olen nagu ise füüsiliselt väga aktiivselt nagu aidanud tänava loomi, kaks pool aastat tagasi Eesti loomakaitse seltsiga koos alustasime tegelikult seda hoiukodude projekti, mis siin tänaseks suhteliselt nagu populaarseks saanud ja ja kui on olnud siin sellised suuremad kampaaniat, kus on raha kogutud, et olen ka olnud. Ta selliseks natuke mõjuvõimsamaks nagu nõuandjaks, noh, üks asi on nagu füüsiliselt korjata neid endale koju või tuttavatele ja teine asi on nagu noh, üks hetk, sul nagu mõistus hakkab tööle, sa saad aru, et sa ei saa nagu lõputult kõiki päästad sa pead nagu midagi nagu nii-öelda suuremate suuremate tegema täpselt samamoodi ütleme kasside-koertega, et raha neile koguda, et see, noh, see, see ei ole nagu tegelikult see, mida nad päriselt vajavad, et noh, tegelikult nad ikkagi vajavad kodu ja noh, tegelikult hakkab see asi üldse sellest peale, et teavitada nagu inimesi ja nendele nagu südamele panna, et miks loomad üldse nagu tänavale satuvad, eks. Et selles on meie ikka meie enda inimesed nagu süüdi. Sul endal on ka mõni loom või sa praegu tänu oma artistikarjääri lihtsalt ei jõua looma võtta temaga tegelda koeraga. Mul on kaks koera ja neli kassi ja selles mõttes, et et ega, ega noh, nendega ei ole, nii et, et kui ma nad ikkagi olen juba võtnud, et noh, ma ei saa endale nagu selgeks teha, et olete nüüd, mul on karjäär, nüüd mul elada jaoks aega, et nad on mul ilusasti kodus ja, ja iga kord, kui ma olen ära, siis mu pereliikmed põhimõtteliselt elavad minu juures keegi vähemalt ja hoiab neid ja valvab näidet. Selles mõttes minu, minu loomadega on kõik super korras ja nad saavad rohkem tähelepanuellus kui enamus loomas. On sul on teine ühiskondlik funktsioon veel, sa oled Eesti turismisaadik maailmast? Jah, Eesti turismisuursaadik hetkel rohkem Inglismaal selline ettepanekuna tõepoolest tehti EAS-i poolt ja, ja tehti see tegelikult juba juba suhteliselt suhteliselt mingi aeg tagasi juba enne seda Wembley asja, see on muidugi ääretult suur. Noh, tunnustus mulle selline selline tiitel seetõttu, et ma olen oma raadiot uurida, seal Eestit väga palju tutvustanud seetõttu, et Eestimaa mulle endale väga meeldib ja eesti kultuur ja ajalugu ja kõik, mis meil siin on tegelikult väga-väga huvitav härmas. Ja lihtsalt noh, minule annab see tiitel nagu rohkem võimalus selles mõttes rohkem võimalusi, et nüüd ma vähemalt tean, ütleme 2008 ja nii-öelda suundasi, mida Eesti tahab turistidele promoda, ma oskan nagu rääkida, ütleme võib-olla veel paremini ja veel konkreetsemalt ja ja oma raadiotuuride käigus olen ma saanud tegelikult ka väga palju uusi huvitavaid tutvusi ja väga huvitavaid pakkumisi. Et Eestit siis tõepoolest Inglismaa ja natuke veel reaalsemalt nagu tutvustada. Mis see sinu selline põhisõnum on või kuidas seda tutvustada, Eestit, mis on see nii-öelda esimene lause, mis Eesti kohta ütled, poriseid, naiste paradiis või endine nõukogude liit, et tulge vaadake, sõjaväeobjekte, tulistage pihta või mingite legi kulude pihta. Tegelikult see eelkõige see sõnume, noh, ikkagi sõltub auditooriumist, eks, et et põhimõtteliselt noortel ei ole mõtet rääkida, et meil on nagu suurepärane ajalugu ja veel suur suurepärasem vanalinn. Aga samas noh, ütleme Inglismaal hetkel, mis on nagu tohutult kuum teema ja mis, mis neile jubedalt nagu huvi pakub, on meie spaad, et läbi selle ütleme tutvustada siis paremad ja, ja sedavõrd loodust on ja miks mitte ka jaanuarikuus seda, et mööda jääteed on võimalik sinna minna, mis on üldse, nad ei saa aru, kuidas see võimalik on. Et ütleme, see ja noh, loomulikult ikkagi noh, ajalugu ja kultuur naguniikuinii ja noh, laulev revolutsioon, neid väga huvitab ja üldiselt raadiotuuride ajal on küll, et nüüd sihuksed legendaarsed raadiomehed on ju päris korraliku kodutöö ära teinud, et päris huvitav nendega tegelikult rääkida, et nad jäävad päris palju ajaloolisi fakte ja ja kuna mind ennast ajalugu väga huvitab, siis noh, me oleme, oleme nagu leidnud mõnusad jututeemad. Ja siin on selle pronksiööga ka näiteks pitsitatud mingile. Kuule, räägi nüüd ausalt ära, mis teil seal Tallinnas ikkagi toimuda. Vaata, mul oli nii naljakas, tegelikult. Mul oli just just peale seda pronks mingi mingisugune praktiliselt mingi nädala või paari nädala pärast vist oligi, oli esimene raadiotuur Inglismaal ja ma olin täielikult ette valmistanud, et rääkida tegelikult sellest asjast, sest me olime suhteliselt kindel, et nad seda teemat puudutavat, mitte üks inimene ei küsinud mitte midagi selle kohta, et et noh, nii palju kui ma nagu Briti meediast ka vaatasin, et see jäi suhteliselt tagasihoidlikuks, tegelikult nende jaoks on ikkagi rohkem selline siseteema. Ma vaatasin su kalendrit su kodulehel, ma ei näinud aasta lõpuni ühtegi Eesti esinemist. Ma ei hakanud vaatama järgmisse aastasse, millel on eesti esinemine. Praegu käivad tegelikult läbirääkimised kuupäeva suhtes, et ma loodan, et üks, üks vähemalt üks suur kontsert tuleb küll jah. Ennem jõule. Hanna suur aitäh, et sa tulid. Me paneme seda intervjuud lõpetama loo pealkirja kaitsee, ütle sellele isekaaslasena. Assiiemm, eks üks naljakas lugu sellepärast, et passiiamist saanud kõige rohkem erinevaid arranžeeringuid minu lugudest üldse, et ta on olnud ballaadide plaadi peal klaveriga ja, ja ta on ballaadid kahe peal orkestriga ja neljandast siis selline versioon. Sõita tuleb aitäh, Anna.