Ilmal nagu inimeselgi on oma iseloom, omad meeleolud. Kord naeratab päikesepaistega, kord pahandab vihmasajuga, tujutseb lume eilidega. Ja ilma meeleolust sõltub laevasõit lennuliiklus. Madis Salum, läinud sajandi kaheksakümnendatel mängisid ansamblis hübriidkitarri ja tänu ilma tujule avanes teil kord võimalus, ent nõnda öelda tühjaks mängida. Nii-öelda üks mäng Prangli saarel. Jõulu eel vist kus praktiliselt mängisime kolm ööd-päeva järjest sellepärast et oli torme pääsenud sealt ära ja rahvas tahtis pidu pidada, vahepeal seal mõned tukkusid ja niuke paaritunnised vahed olid, aga põhimõtteliselt mängisime kolm päeva järjest. Nii et mängisite repertuaari algusest lõpuni, lõpust algusesse. Nojah, ega seal tuligi võtta seda muud ka just appi igasugused rahvalaulud mõõdudnud laulud, poplood, mida me tavarepertuaaris ei kasutanud erita. Rihol oli laulusõnu hulganisti kaasas ja ega meil nendest lauludest eriti puudus ei tulnud. Omaaegne kantri-rokk ansambel hübriid oli tuntud tegija. Ja tegijateks on paljud ansambli liikmed jäänud ka tänaseni. Kõik enam mitte muusikamaailmas. Mart Helme on näiteks diplomaat, poliitik Madis Salum aga hoolitseb selle eest, et hea muusika jõuaks endiselt kuulajateni. Seda siis firmasalu muusik kaudu. See oli väike petekas. Ärge arvake, et Eurovisiooni aeg on käes. See tuntud meloodia, Carpenteri teedeum on uue heliüllitise klassika õuetuur avalugu. CD-plaadi pealkirja võiks interpreteerida mitmeti. Uuert tüür oleks avamäng, sissejuhatus kunaga Tower tuur on kirjutatud sidekriipsuga, siis võiks ka öelda tuur reis klassika abil. Madis Salum, klassicowatuurunud Pealkiri seal mängimas. Andres Uibo. Ain Varts, Jüri Leiten, meie oma pillikategooria tipud nii-öelda. On see järg ühele varasemale CD-le, kus musitseerisime Andres Uibo ja Ain Varts ning üllitis kandis pealkirja gross organ anud õued, draiver kitarr? Jah, see on kahtlemata son järg. Ja see võrreldes eelmise plaadiga, nüüd on see plaat võib-olla natukene huvitavam selles mõttes, et seal on rohkem kasvatatud akustilist kitarri. Noh, siis on see muidugi üle tüüritud elektrikitarr. Ja, ja, ja omamoodi värvi annab ürilaid nihvlögel Horn, saan kõik need salvestatud Suure-Jaani kirikus suureana kiriku orelit kasutatud, see teeb selle asja niisuguseks väga põnevaks. Aga üldiselt on selle plaadi nisugune suunitlus jõululik, põhimõtteliselt kõik ei ole ööelulood, aga, aga, aga nad sobivad praegusesse aega väga hästi. Populaarne klassika. No on tore, et see on salvestatud suureanic kirikus, ühesõnaga ka sealt jääb siis väikene helijälg. Ja loomulikult orel on väga võimsa kõlapildiga, kui võtad üldse eesti oreleid.