Oled sa. Kas olete kokku lugenud, mitmes osas te olete üldse esinenud üle 50 60 ümber, sest väiksema doosi teinud jään ma nüüd siniThalia aariat, laulsin Estonias siin paar nädalat tagasi, siis ka küsiti, kuidas, sest nii vanas eas jaksad laulda nii palju aastaid, seal on ikka noor, no siis ma vastasin. Kuna jäänu teadmistega praegu alles siis kollad noor sisse, teadmisi ei olegi vaja, nii palju laulad niisama ära värskelt partiid, aga vaat nüüd, kui vana, siis on vaja juba terve mõistuse ja oma füsioloogiline töökontrollide hääl kõlaks. Siin on väga palju pilte omaaegsetest, osa täitmistest, Rigolettot, Figaro kirjas, nuid tsaari mõrsest. Vambo eskamilio. Donsuva on Silvio šarm. Õppisite laulmist Tallinna konservatooriumis Hellat-Lemba klassis, kui ma ei eksi aastail 34 kuni 37 ja 37 ja selle järel saite umbes aasta otsa Itaalias ennast täiendada veel ja. Aga kuidas te kujunesid ta ültse lauljaks? Juhtus nii, et ma ennem töötasin linna aktildis tähendab hoopis teisel alal. Ja siis kuna ma kuulsin üht ja teist lauljat seal proovisime ka emiteerida neid lihtsalt. See komposiither, tema venda, kolm venda on ja üks vendadest saamas skulptor ja kolmas laulja oli demode kiire ooperis laule. Tema läks juhuslikult majast mööda siis kuuldes, et keegi sealt piuksugi viha siis koputas selle ukse peale ja läksisse. Isa võttis teda vasta, mu isa oli, rätsep võttis. Las ta ütles, et kuulge, et seal keegi teel ilusa häälega laulab, täitsa aksenenud poiss kurradega nalja deebedamas, laulja ei ole kutseka tõveller. Kui ma tulin välja, siis tema hakkas rääkima seda ooperi. Seal tuleb laulmisest ja kuidas seda lauldakse üldse ja kuidas seal näitlejad elavad seal kiirabis ja kuidas kuulsaks saada, kõik niisushis siis kutsus enda juurde. Ja siis tema. Suurima ja siis peale konservatooriumi Taarja need kuulsad lauljad seal titeesin läbi, kuid 37. aastal olite te tooni krooni järel teine eesti lauljat, kes Viini rahvusvahelisel konkursil väga edukalt esines. Te, tulite sealt suures konkurentsis välja kolmanda preemia ka ja juhuslike see juhtus. Ja peale tähendab preemia saamist Brona Waltavasse kuulus dirigent kutsus mind riigiooperisse. Ja siis ma seal esinesin mõne aaria, laulsime temale ette koos orkestriga. Ja siis tema pakkus, et kui ma soovin, siis ma võin jääda sinna ooperisse, nendest solistiks saksa keeles on natuke raske lauda. Ja mina loobusin sellest, ma ütlesin, et ma käin enne meest siis ära ja siis kuulen, kuidas seal lugu. Oo-oo võiti. Teadupärast teie Milanos viibimise ajal esinesid ka mitmel korral ooperis ja siit kohalikust vist keegi saamisel Topalavooradoppolaoora, tähendab, see on alaskaalas, on komisjon seal kuus-seitse vaalaspetsialisti istuvad, kuulavad sind üle. Aga kui seal tokolaura tähendab kohalikus eestlases mitte keegi seda tokolavorates saanud karistada ei saanud ja pidi sealt lahkuma sõites Rootsit, kuna isand läbi seal sopalauale see luba, mis tähendab, annab sulle õiguse igal pool esineda. See muidugi väga tähtis dokument, ilma selleta. Istmed kõrgemal, kõrgemal lähevad, iga saavad kuulata ja seal siis te laulsite ka. Sinna ma veel ei olnud, ma tulin Eestisse puhkusele. Milline oli teie esimene osa Estonia teatri laval? Pööratud, see on nii palju aastaid tagasi, ma isegi ei mäleta. Mis see oli. Kas see oli don Carlos või oli aiatsid Bademad, ma täpselt ei mäleta seal nii palju aastaid. Nojah, te olite ju 33 aastat kolmandik sajandit Estonia teatri solistide, kus ja valasin peaaegu need osad, mis mu peaosad muidugi ala alates seal sees viljad ja ütleme, et üks osa on niisugune kerge nagu Sevilla habemeajaja siga, roosa, siis Flora Mozarti osaga Figaro pulmas. Vers Diegos, mis üldse ühest maailmast teineteisest maailmas niisus partiid heli teha. Teie biograafias on ka riiklik preemia 1951. aasta, mille eest? Tornide ranna Petrov Trooja osatäitmise eest. Kas Ernesaks, kui ta kirjutas seda ooperit arvestas Petrovina? Küllap vist just teid. Olen teisene teinud siis pärast? Muidugi tulid vaheldus, niikaua kui siis tuli lahkuda. Laadi. Keel on. Ju? Nii. Ja oo jaa Ma. Omaette. Nii. Et. Uuesti. Milline oli teie lemmikosa? Ausalt öelda mulle kõik need osad meeldisid, mis nagu teeks nii kui kaitsemuulide ja kõik see lavastus, vot kui need asjad kolm koos, siis ma olen õnnelik. Ja mispärast ma ütlesin, siis maksab, oli siin ka? Tee ära tee, oled sa kindlasti teda hästi, kiitis mind teid. Aga vot see mängule kaasa ja kui ma kuulasin Kui näitlejast ja kui tekstide toomises elamusest? Ei, mina ei julgenud sellele osale ligi tulla ja seepärast no see on olnud minu elus, tähendab julgust ei olnud. Teine võttev New York kõrgelt tähendab niivõrd kõrge klass, et lihtsalt ligi ei julgenud tulla, ütlesin, tõi see ja minul ajal ikka ei ole, vot temal ei ole seda seda passi mahlakus kohad ta ikka nagu määruslik, minu arm. No arm töötwordi.