See signatuur kuulutab taas avatuks Premia Reimo hiti tehase igal kolmapäeval kella kolme ja nelja vahel. Sellenimelise projektiga oleme tegelenud juba augusti lõpust saadik. Eesmärgiks on iga kuu jooksul valmis treida üks meie parameetrite järgi hitt, sest kui meie juba stuudiosse läheme See sealt muid kui super neid välja ei tulegi. Ja meie professionaalsus lihtsalt on säärane, et mõnikord ületab meid endidki ja, ja üks hitt on valmis kuulamiseks üleval ka meie kodulehel ja valulise valmistamisprotseduuri käigus oleme jõudnud volüümi number kaks ja meie heade kuulajate abiga sai nädal tagasi valitud järgmine ohver sellesse kaverdamine kampaaniasse ning väga, väga, väga, väga osavõtjate rohkes hääletamisprotseduuris sai võidu TPS Moody lugu In Joides, Sailens. Tohib ma tuletan meelde, mis olid teised valikud. Britney Spearsi lugu, beibi, van moor. Mis oli ka kõige tõsiseltvõetavam konkurent Teppessile selles hääletamiskampaanias? Siis veel doktor Albany nõu kaugmeie oma kodumaise džämmi Su järele igatsen maa ja Jaak Joala palmipuude all. Nii et seekord üpris vanad lood kõik ja inimesed eelistasid mingil põhjusel Depeche Mode'i omama. Ja hoides Sailenson saanud eestikeelsed sõnad, mees, kes need meie tarvis valmistas. Aapo Ilves on telefonitsi kinni peetodaapa. Tere päevast. Tere. Tere. Kuidas sa asjaga pihta hakkasid ja kuidas seal lõpule jõudsid? Tänan küsimast, hästi, kuidas tehnoloogia toimis? Sellele andis ju kogu võtme kätte, ta jätkaks varust raadiomees, kelle, kelle nii-öelda põhi leiva teenin, eriala, mürareostus tahavad, tahavad laulda laulu pealkirjaga. Naudime vaikust. Saatuse iroonia, eks ole? Jah. Ja see andis. Me tutvustasime kuulajatele ka neid sõnu ja Kuulsin jah, et tegelikult kukkusite deklaratsiooni voorus läbi märgitagedel aitäh sulle, praegu palun. Hallo, tere, Vaiko Eplik. Tere laululinnud. Me teeme selle veidra ettepaneku, ole hea mees, pane kaks laululindu depressmaudi pala siis põhirütmi saatel ja Aapo Ilvese uute sõnadega laulma. Ühest küljest oleks kiusatus väga väga nagu pikalt saata ei poisid praegu, eks ole aga teisest küljest kui teiesuguste nii-öelda noh, Tölplastega keegi suudab muusikat ja siis olen see mina, nii et ma arvan, ma pean selle, selle lihtsalt selle kutse selles mõttes vastu võtma, et kui me ikka eestlased tahame olla laulurahvas, siis ka need nii-öelda kaks kõige kõige Need on nii-öelda meie hulgast peaks ka nägijateks kuidagi nagu saama ühesõnaga me midagi proovida, ma ei garanteeri midagi ja te peate nagu kuuletuma haikaga nagu korralikult. Ja muidugi noh me räägime ka siin ikkagi metsikutest palganumbritest, aga noh, see põleed jutt, muideks pealkiri on selles mõttes kurjakuulutav. Arvestades teie nii-öelda eelnevat nii-öelda diskograafiat Aga igal juhul, no davai, poisid, saame kuulsaks rikkaks. Me oleme telefonitsi kinni püüdnud inimese, kes kunagi on ise teinud Eesti tipptasemel popmuusikat koos ansambliga proov viis, kaheksa, kolm on enne seda väga edukalt esinenud lauljate võistlusel kaks takti ette ning on tänaseks koolitanud ilmselt üpris mitmed, meie mõistes lähed muusikamaailmasse, vähemalt siin Eestis päevast Thea paluoja. Tere. Meid eristab Vaikost see, et muusikategemisele sõna otseses mõttes pihta ei saa ja meie rubriigi alapealkiri või töö pealkiri ongi selline, et mõned inimesed ei tohiks laulda, ikka nad teevad seda. Teab kui palju on võimalik ühest inimesest siis kättesaadav või, või liigub ikkagi meie seas mingi mass persoone, kellel ongi otsaette kirjutatud, et sõbrad ma ei oska laulda ja ma ei saa seda kunagi tehtud. Ma arvan, et neid inimesi liigub ikka aga põhjus, miks ta ei oska ja ei saa heita pikali. Ma arvan, et on teinud ja maailm inimestele erinevalt suurusi kingitusi, et Meil on antud rohkem musikaalsust ja mõnele vähem aga, aga korraliku ja väga suure tahtmise korral ja korraliku harjutamise korral on võimalik täiesti hakata viisi pidama, et no ma ikkagi arvan endiselt, et Michael Jackson ei võlu välja, aga noh, vastavalt oma võimetele tuleb võtta siis see lugu, alati on võimalik teha seade, mis nagu kannatab, kannatab ära selle vastava taseme nagu üle ei ole mõtet. Jaa, Vaiko Eplik on meile märku andnud, et justkui on töö edenenud kõvasti ja ongi olemas täiesti ilus, uus ja. Kuna see lubagi ripub nagu paljuski nagu selle nii-öelda põhikäigu juures siis esimene küsimus oligi see, kuidas nagu seda sellega nagu käituda, kas jätta alles ja noh, tõenäoliselt alles tuleb jätta ja kuidas teda keerata ja mida nagu üldse Nakoloogia ette võtta. Kuna ma ei olnud nagu päris kindel, nagu teevokaalses võimetasid valisin võimalikult niisuguse igaühele muga baritoni helistiku ja et hoida lugu nagu sellises sellises ulatuses, et igaüks saaks kasvõi selle ära joriseda. See põhikäik tõsiselt töötab mu ajude kallal, kuidas sina selle lahendasid, millega see tehtud? No see teema on läinud kitarriga originaalis, aga vaadata vidinat nagu elektripoogen, ehk nii bow mis tekitab nagu magnetvälja, kitarri, helipeade ja selle seadeldise vaheldus tähendab. Keeled võbelevam nagu poognaga tõmmatud elektri mõju. Aga üldiselt meloodiat eriti ei muutnud. Loo harmooniat muutsin valmis kardinaalselt, aga meloodia jääb samaks ja on üks minu arust lemmikvõtteid, mida pahatihti Coverdades kasutanud, nagu alati. Nüüd edasi sõltub kõik nagu põhimõtteliselt. Et loodame, et te olete nagu selles mõttes üles võlguses. Kõige tähtsam on see, et katsuge jääda iseendaks. Mitte. Tere tulemast, Vaiko Eplik, tere. Tere volli. Järjekordne vaatus raadioseriaalist Sten Reimo hititehas on praktiliselt ühele poole saanud kuu aega vilet, häda ja viletsust. Tipneb sellega, et kohe-kohe on eetris number kaks, naudime vaikust, on selle eestikeelseks pealkirjaks kokku kolm minutit, grandioossed kaverit Teppess moodi, kunagisele Insoides, Sailens palale, minu arust rubriik, mis ikkagi jätkuda võiks nüüd järgneda nädal aega balletitundi siis võiksid tulla mingisuguse stilistid. Ja muidugi jah, kahjuks raadio, balleti ikkagi see stilistika kõik ei tööta, nii et ma arvan, et jah, piisab ka sellest. Sa jõudsid sinna nagu raadiodokumentalisti kuulda oli mainida, et kange tahtmine on meid pikalt saata. Pane käsi südamele, Vaiko ja kogu selle töö käigus, mitu korda sa jõudsid kahetseda, et sa seda ei teinud, tegelikult ei jõudnudki, sest ega asi nii hull ka ei olnud. Ma kartsin palju hullemat. Tegelikult, millal sa kartsid? Noh, ma kartsin seda, et see asi jääb kuidagi venima ja seega on hästi palju vaeva vilet, aga tegelikult, kui nüüd praegu asi kokku võtta, siis see lugu võib öelda, et valmis umbes mingisuguseid, ma ei tea, kuue tunniga neid nagu, mis oli jagatud nagu siis nagu kolme nädala peale laiali. Sest kui te minu arust lindistamas käisid ja see võttis aega mingisugune kolm tundi selle põhja ma salvestasin umbes mingi natuke üle kahe tunni miksisin mingisugune tund midagi peale, et tegelikult see nagu midagi selles mõttes nagu eriti hullu tapvat nagu ei olnud. Jah, kui võrrelda omalt poolt neid kahte kuud kahe loo tegemisel, siis on nad lihtsalt meie enda jaoks ka üpris nagu öö ja päev, eks. On jah, sest esimese looga me nägime väga palju stuudiovaeva, me laulsime ristide sisse, siis produtsent ütles, et see ei kõlba mitte kuhugi ja lõpuks lugu hoopis teistsugune välja, kui ta alguses oli. Seekord läks jah, selles mõttes on sul õigus nagu lepase reega, aga, aga mida see näitab vaid seda, et peavalu ja ütles, et noh, kui trenni teha, onju, siis hädapärast saab noh, enam-vähem inimese laulma panna. Kui suur osa on lool endal, mida me laulsime siis, kas äkki see oli natukene abiks, et see nagu sobis meile nats paremini kui eelmine? Ei, ma arvan, et silmade kaks, asside esimene on see, et ega millegagi nagu näiteks juba kaks kuud tegeledes tahes-tahtmata tekib jube teatud vilumus ja ma arvan, et järgmine lugu, nahk on suur, tõenäoliselt kukub veel paremini välja, kui seal on muidugi siin teatud asjad mängivad oma rolli, aga, ja teine asi, mis on väga oluline muusika juures, on see, et kõige tähtsam on see, et inimesed oleks seda nii-öelda laululusti. Et näiteks minul on niimoodi, et mina ei oska kuigi hästi tantsida ka mul on väga palju tantsulusti ja tänu sellele paljud inimesed peavad mind Hoivaliseks tantsijad. Kuigi professionaali silm, silme saab aru, et ma võin rääkida oma säästu Preigiste, millest iganes, aga aga ei ole nagu sisu nagu asja taga. Aga mis puudutab muusikat, muusika on nagu iga teine asi. Kõik oskused on nii-öelda arendatavad, muidugi on abiks, kui sul on eeldused olemas, siis on kõik palju lihtsam, aga üldiselt muusika ei, ei erine millegi poolest nagu muudest asjadest maailmas on see autojuhtimisest millest iganes. No loo valmimise või stuudiotehnilisest protsessist võib kuulajatele nii palju rääkida, et, et meil seda ülesannet kuidagi lihtsam täita oleks. Palusime Vaikol must versioon. Loost naudime vaikust sisse. See käigupealt tehtud versioon kõlas loomulikult 40 korda paremini kui meie mitmetunnine higistama olena järgi, see oli umbes 100 korda parem. Hüva numbrid numbriteks. Ütleme haigused, mitte et ma tahaks nüüd mingisugust kiitust meie aadressi välja pressida, aga kas eesti muusikas on kunagi midagi piinlikumat veel tehtud, on ikka ma isegi piinlikumaid hästi teinud näiteks minu kontol on näiteks niukene jubedus nagu kunagi kunagi Eesti korvpallikoondis hakkas minema mingisugustel Euroopa meistrivõistlustele või kusagile ja siis tehti Nende ergutuseks lugu pealkirjaga taevakuningannale. Mäletan ja mäletan, mul oli hädasti raha vaja sel ajal ja ma olin just noor isa ja tööd ei olnud ja nii edasi ja siis ma lõin selle loo valmimisest kaasa, noh, laulsin seal laulus koos Tanel Padari, Lauri Pihlap, Ivo Linna ja Antti kammistega ja no see oli veel rõvedam kordades rõvedalt meie, meie lõpptulemus, ma ütleksin ikkagi esteetiliselt nauditav. Ma ei ütleks, et ma oleks mingisuguste enda standardite alt nagu pidanud läbi pugema, ma arvan, et latt võib-olla võbeles mõnedel hetkedel, aga latt jäi püsti. Vaiko, aitäh sulle selle aja eest. Päike kõrgelt.