Seekordne folkstuudio meenutab laule ja inimesi 72. aasta mais toimunud Kiek in de köki kogunemiselt. Ühte järgi käisid tollal üksteise eest läbi 40 sõnakat noort inimest ja nende kahe õhtuga saadi väike üldistav pilt. Osalejate enamus oli koondunud kolme, kui nii võib öelda algallika ümber. Tartu Ülikool teatrikool ning kunstiinstituut. Pesamuna läks olid viis abituriente, kellest nüüd on saanud samuti tudengid. Kolm neist jätkavad õpinguid lavakateedris. Tõestamaks, et sellist lihtsat laulmist viljeldakse siiski ka laiemalt. Kuulakem algatuseks pedagoogilise instituudi üliõpilast Peeter randmat. Tõin siin soolariigiks ja õppekõik siin ilmas pea järgi mõtlema, mis kaasmist. Inimese elu kui karuslevel õhtulehes on üksikpõllule hingega rapsida tänapäevani Hännele. Ta oleks inimese laps, pole rahul kunagi Baskini imede lapsel öösse puudunud piraat. Miks. See rahutused on miks? Keerulisest päevast päeva kõnnin siin sõuna väiks. Kor lõpeb lõik siin ilma peal järgi mõtlema, mis kaasMisty. Ühe õige folkistumise juurde kuuluvad kindlasti ka tõelised rahvalaulud. Edasi jõuabki meieni helilõik kolme sellise lauluga. Ansambli liige Jan Errzi alane siis me laulaksime, kui te lubate jõe ääres ja laulule mordva laulu on karu saadava. Eriti pikk, ei ole, tähendab tegelikult väga priskeid, laulame lühikesi. Rahvalaulude ja tervenisti enda poolt lugude kõrval oli suur rühm laule kus tekstid pärinesid kirjandusest. Enim kasutamist on leidnud read lasteraamatust ja Ernst Enno tekstid. Kõige uuemast luulest on viisistatud Jüri Üdi luuletusi. Kui nüüd pöördume tagasi keegi käki jätkavad Alar Mandre. Elas oli ekskuningas. Ja see on ka valge võlditud. Oli seal. Kus? Ja käin ka peo. Kooli kooli kaane sees ootas. Ha seal võis kõik. Nii nuttis seal kena. Oma kooli ka. Oli kooli kaasa Õpmad alale. Kokkusaamiseks nooremaid oli Andres eetion, kelle laulud on pärit õpilasmaleva töö suvedest. Olles ta laulu see r ööl paigne tuule raadiosaade oli kerge paikne tuuleraadio, kus ta saab Siis kätte juudi sonkele purepi laad Õiga saada, karjamaa aga vaenlane tere jäi peale emba-r taid tuure. Raadioaedu kaasa tõi. Tuule- ja raadio ka. Jõulud see kodu, leina Ma valu, pisaraid, tüüki. Õhtuse üheksaga variana. Viilupi staa, Pruuskeeerr said head jahedust, aga saade. Paid tuuleraadioühendust aga. Nüüd kätt tasutud lasel välja kuulutatud ma trafaasuusa koore peale ERA, aga ta ei saa puhuster paigleedule pead, jahedust aga saadi paid, tuule jahedust, aga saade. Laulaksime. Setu meestelaulu setu meestelaule on väga vähe kirja pandud. Meie teada on neid tall, tähendab, mida meie teame, on ainult kaks, üks on see peo alustamise laul. Ja teine on siis peo lõpetamise laul seal muidugi ei tähenda, et pidu kohe ära lõppema peaks seal niisama näitamiseks mõeldud. Seda lauldi tavaliselt hommikupoole ööd siis, kui oli juba kõik nagu ära väsinud ja valge hakkas välja jõudma. Sõnad on tal umbes niimoodi, et olin üleval valge välja veeres. Müü piirata Birdusitma ära põletasin. Müük on umbes 200, piirdu teisema, müügis. Tõrvas, sõida. Tõrvas tõrvane vaiguneberg. Näieks madala nõsalata tõusmas, mao verd näkku näiv veeretava. Mujalt peaks rulli musta sov Tõsasid tulid Alos tõrvas savu. Mehikest oli Kotos kullas, Salvo, Heidi osalvur, sõbrad. Sammude sammu on siis suits Soomet. Tolleega. See oli siis tulevase laulu ühenduse Hellero tookordne tuumikvendade sarvede näol. Võib öelda, et koos Tallinna leegahjusega olid nad õhtute, seda rahvalikumat ja tooniandvad esinejad. Jätkavad liilia, Vahtramäe ja Rein Kotkas. Siiski ei allagi. Köögipool jäi silmakulusid, riided kulus. Me ei saa isa Kulusid riided, kasvaski. Laienes otsiaski Ilmari. Kuulitegi maja tantsis tuubull. Tilluke laulis. Käis ringi seisis ukse ees hinge ja summajas. Kuustkümnemy. Osakese Aafrika hingusest ta põlismetsade suurusest ning meede aukartusest looduse ees toob meieni Tõnu Tepandi. Oo, jookse raha ja suure. Ja see See on Kava ju raha ja sure ja see on ka hang. See on ka hange küll. Sir aga ka ja sure. Ja see on ka. See on ka Inimene ja joogia sule. Ja see on. Ka hange. See on. Aeva son hel. Kaledaks ja Sierra. On? Inimene on läinud paari aju. No ta On hariaalne vajuma. Vaheldusid laulud, vaheldusid, inimesed, erinevad temperamendid, erinevad arusaamad siin oli, mida võtta, mida mitte võtta. Kindlasti ole ka siin tahtmine laulda ise mõelda, ise seda välja öelda. Ei puudunud ka huumor, nali tulid meelde ehitusmalevapäevad mis erinevate koolide tudengil 11 aitas avastada. Elas kord Talumees tüüpvead, võib-olla ta tänagi elab seal, elas kord talumees künka peal või? Elab seal kordise kurat tema juurde astus. Müts oli, käed olid taskus, kordine, kurat tema juurde astus. Müts oli kuklase, käed olid taskus. Ütles palli, surra, vastav ühes identne, aga kaasa viid, ütles Balthasar rahvastasi. Endale kaasari. Palun ära poega äratada, koidust koiduni tööd teha, nüüd ta palun ära poega võtada, koidust koiduni töötlejaletab. Siis võtta neid, kaasama onupojad teda kodus praadima, siis Modoneides kaasava paneb ojadena voolavus praadima. Võta siis pealegi sulle, ta on küllam, sa teemaga veel kannad võtlusi peale, Visutada on küll osa teemaga kandnud. Puurad oli väga õnnelik, sest eit oli prii. Marik, kuradnaliveraan, Eeriks, täitlane, priis, Maarik, arst, Ida puhkama, pini istlusganud ulja pühkis higi, aga varsti ootama v istus kärnuljad ehki. Kui koju jõudis, oli võhma, ta käskis poegadel lõke süüdata. Kui koju jõudis, oli Võhmalda, käskis vaenlane lõke süüdata. Kuumaks köeti. Kuradi bojaatistmisid, nutnud isa, vii see nõidena ruttu, kuradima ajatestusid nutu isa viise nõida arutu, ühenda ära Adolf pannud sadamat. Ei, seal on paigas, lõõrunava, ühel ära. Adolf, palun saavad täitsa paigast. Hommikul, kui päike tõusis kuradi tallu, jõudis homminkondovi, päike tõusis, kurat jälle tallu jõudis kodavaid, teda mul oleva ja pöörasse toitva rubiidium oleva Pöörane mahub Iirimaa ja kuigi eluaeg olen kuradiks maa, sain põrgut olles tunda sinu naise ka kõige eluaeg olen korralik maa, sai kõrvutades tunda sinu naisega kõige eluaeg olen kuradiks mõlgutades tõsta sinu naisega.